Heips! Niinkuin itse kirjoititkin, niin pelkän horoskooppimerkin perusteella ei kannata kumppania valita. Se kaikkein rakkain ihminen kun voi löytyä ihan mistä merkistä tahansa, jopa astrologisesti ns. epäsopivasta. Saattaahan näet olla, että juuri hänen kanssaan on tarkoitus oppia juuri tällä hetkellä tärkeitä asioita elämästä, rakkaudesta ja ennenkaikkea itsestä! Ja vaikeuksienhan kautta sitä yleensä oppii parhaiten, kun joutuu tilanteisiin, joissa on yksinkertaisesti _pakko_ ottaa peili käteen ja katsoa, mitä sieltä näkyy ja miten kuva onkaan vääristynyt omassa mielikuvituksessa. Itsepetos kun on tunnetusti helppoa...
Mutta jos ihan astrologisesti, vailla mietiskelyä elämän oppiläksyistä, miettii, minkä merkin kanssa olisi helppo ymmärtää toista ja itseään, niin esim. mies, jolla on Aurinko Kaksosissa, voisi tuntua tutulta. Silloin sinun Kuu ja miehen Aurinko olisivat samassa merkissä ja mies olisi se, joka kaksikkoa johtaisi. Jos itse haluaisit olla johtavampi osapuoli, tällöin Kuun Oinaassa omistava mies olisi napakymppi. Tosin kaikki muut kartan tekijät voivat tietenkin avittaa tai haitata yhteensopivuutta. Mutta tuo Aurinko-Kaksonen olisi siitäkin sopiva, että hänen Aurinkomerkkinsä olisi sekä yhtymässä omaan Kuumerkkiisi, että sekstiilissä Aurinkomerkkiisi ja kolmiossa Nousumerkkiisi...
Skorpioni-Aurinko tuntuu aika vieraalta omiin merkkeihisi verrattuna, toisaalta ehkä hänen tehtävänsä on tuoda elämääsi sitä vesimerkkien tunneherkkyyttä, jota ei itselläsi ole ainakaan Aurinko-, Kuu- ja Nousumerkin osalta..
Missä merkissä on muuten karttasi Noususolmu? Se voisi selittää tietyn merkin ihmiset elämässäsi jonkinlaisina opettajina itsellesi.
Vaikeaa on siis kumppanin valinta astrologiankin avulla, valitettavasti... Arpapeliltähän se itse asiassa monesti tuntuu, kenen kanssa milloinkin osumme tekemisiin ja monesti jonkun tietyn suhteen tarkoitus valkenee vasta vuosien päästä ankaran itsetutkiskelun jälkeen. Jos sillloinkaan....
Tsemppiä kuitenkin elämääsi ja suhteisiisi! Toivottavasti sekavat pohdiskeluni valaisivat edes hitusen -eivätkä synkentäneet entisestään.