Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ELÄMÄSI VIIMEINEN PÄIVÄ...  (Luettu 10225 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #15 : 22.08.2007 12:27:34 »

Ihania unelmia nämä viimeiset päivät. Kun syöpää sairastava ystäväni kysyi minulta "mikä on oikea päivä kuolla", en osannut heti vastata. Mietittyäni sanoin, että kaikki päivät ovat hyviä päiviä kuolla, mutta hetki ei ole koskaan oikea. Tähän uskon vielä tänäkin päivänä, koska itse en pelkää kuolemaa, mutta uskon sen todellistuessa tuntevani myös jännitystä ja ehkä pelkoa. Minulta on jo kolme ystävää kuollut. Ensimmäinen jo 23-vuotiaana. Se on opettanut minulle, että kannattaa elää nyt ja tänään. Tiedän, ettei kukaan ole luvannut minulle huomista eikä edes seuraavaa minuuttia. Jos siis tietäisin kuolemani hetken, niin tällä järjelläni yhdyn härättären mielipiteeseen eli en kiusaisi sukuani ja ystäviäni, vaan jättäisin heille viestin ja viettäisin ihanan päivän mieheni kanssa.   Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 22.08.2007 23:07:18 »

Hassua, kun en osaa ajatella lainkaan noin. En voi elää elämäni viimeistä päivää!
Miten 'minä' voisi kuolla. Sitä olen ihmetellyt lapsuudestani saakka.

Jos minun yhtäkkiä pitäisi 'elää ns. viimeistä päivää' ja eläisin sen jotenkin toisin kuin tähän asti, olisin karsaasti pettänyt itseäni kaikkina elämäni päivinä.  uglystupid2

Siis olisin varmaan aivan toopisko. En osaisi muuta kuin ihmetellä kaikkea...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: