Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helpottunut Kauris esittäytyy.  (Luettu 3671 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unssi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.12.2005 05:22:17 »

Tervehdys astroilijat. Olen aika vihreä näillä sivuilla, mutta tuntuu kotoisalta lukea viestejä - ihan varmaan siksi, että itsekin yritän saada selvää itsestani; mistä olen tullut, mitä on nyt ja varsinkin mitä haluan tulevaisuudessa olevan.
                                          Cheesy
Minulla on Aurinko Kauriissa, Kuu Ravussa ja Asc Kaksosissa. Epätoivoistako?
                                          :Smiley
Vuosikausia olen lähes reikäpäänä miettinyt syntyjä syviä, ja tämä syksy oli väsyttävin.  idiot2     Nyt ennen Joulua alkoi tuntumaan, että helpottaa. Itseasiassa marraskuussa taisin ensi kertaa käydä täällä astron sivuilla ja jotenkin asiat alkoivat loksahdella paikoilleen.  laugh

Nyt ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja.
Hyvää Uutta Vuotta toivotellen...
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2005 08:34:30 »

Hei vaan Helpottunut kauris!
Täällä toinen sarvipää-kauris. Melkoista tappurointia viime ajat ovat olleet - pahin sekamelska lienee käynyt omassa päänupissa. Kun ei oikein ole tiennyt mitä (edelleenkään) elämältä haluaa; eikä haluaisi sivuraiteellekaan jäädä katselemaan elämän ohi kiitämistä  Sad Mutta eiköhän se tästä. Kauristyypeistähän sanotaan, että me vain parannutaan vanhenemisen myötä (niin kuin viinit)  Wink Kunhan ei nyt aivan etikaksi muututa.  Grin
Elämä ei aina todellakaan mene toiveiden ja haaveiden mukaan, mutta moneen asiaan pystyy luojan kiitos itse vaikuttamaan. Ei auta jäädä liian passiiviseksi ja odotella että "joku muu" tulee ja rakentaa elämästä täydellisen. Se "joku muu" olet sinä itse!  Smiley

Oikein hyvää uutta vuotta 2006 kaikille astroilijoille!

t. Tiinamaria
« Viimeksi muokattu: 30.12.2005 10:54:58 kirjoittanut Tiinamaria » tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 28.12.2005 14:42:00 »

Heips kauris Smiley sinulla on sama aurinko kauriissa kuin minun miehelläni eli aika valoisia luonteeltaan ja erittäin empaattisia smitten Tervetuloa joukkoon smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: