Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jännitystä  (Luettu 3242 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 06.09.2007 17:09:48 »

Kertokaas mistä tulee tarve kokea jännitystä elämässä. Aina kun saan asiat tasapainoon  vaaka ja kaikki on ok, tulee myös sellainen pullamössötunnelma. Vaikka hakisi ja saisi ammatillisia asioita toteutettua ja rahaa tilille, sekään ei ole tarpeeksi jännittävää. Enkä toisaalta koe ashramin muuttoa minään ratkaisuna "vaihtelu virkistää": koko elämä voi olla ashram. No jos on tällainen tarve niin jotain jännää lie tulossa?

Harmittaa vähän kun pari hlöä olisivat olleet jänniä matkakumppaneita, mutta ei voitu jatkaa matkaa. Pystyn itsekin olemaan jännittävää seuraa, ehdottamaan kiinnostavia projekteja, näkökulmia, bisneksiä, matkoja.  jousimies Riskinotto joukkarissa? Kuuluuko tähän riskinotto suhteissa, vaikka viimeksi meni vähän poskelleen, en suuresti huolestunut jutun alussa?

Mitä muuta jännittävää sitten voisi olla kuin.. nuo yllämainitut. Jooga ja sen sellainen on henkistä, mutta en koe sitä niin.. henkeäsalpaavaksi kuin vaikkapa joku matka ja maisemat. Lähden la taas pikkureissulle, mutta ilmeisesti ei vuoteen mihinkään todella ihmeelliseen paikkaan.. tai ehkä sittenkin. Leffat ovat taasen hetken huvia. Mitään sellaista skandaalinomaista/ kolmiodraama/ dynamiittipötköjuttua en hae.

Elämmekö niin turvassa, että pitää oikein etsiä jännitystä kuten eräs tuntemani ja sitten eräs lapsuudentuttu kriisijoukoissa.. ja kun tietää että on ikuisuuden kannalta turvassa, sekin tekee asioista niin helppoa..  Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.09.2007 17:20:15 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 10.09.2007 18:50:44 »

Muut siis ei halua jännitystä. Noh, kun alan mietiskellä allaolevaa, koetan antaa sen SINK IN.. eli siis IHAN KAIKKIKO on ollut haluamaani.. on Minulla hauska mielikuvitus.. pääpelko olisi siis se että on tylsää, mutta onhan tässä jonkinlaisia käänteitä ilmassa. Allaoleva meni serkulle, joka sanoo yhtä sun toista olevan pielessä suvussaan ja työasioissa. Enpä osaa muuta sanoa! Mitähän hän sanoo. 

Pelot ovat karman haasteita

Karmalliset haasteet tulevat esiin usein erilaisina pelkoina. Muita tavanomaisia karmallisia tapahtumia ovat sairaudet, erilaiset väkivaltaiset tilanteet, kuolemantapaukset, jne. Itse asiassa me itse suunnittelemme kaiken sen, mitä meille tapahtuu, ja siksi kunkin tilanteen ratkaisu on meidän omissa käsissämme. Niinpä kukaan ei voi tehdä meille mitään, mitä me emme itse tahtoisi. Kaikki on ennalta sovittua ja suunniteltua. Mitään ennaltamääräämistä ei ole kuitenkaan olemassa, vain haasteita, joihin voimme itse etsiä ratkaisuja.
     
« Viimeksi muokattu: 10.09.2007 18:54:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: