Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiitit epäonneen rakkaudessa?  (Luettu 3361 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Coloria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 14.02.2006 22:19:42 »

Onko olemassa syntymäkartan aspekteja joista selkeästi näkyy epäonni rakkaudessa - se että ihminen tulee jäämään yksin ja törmää vain varattuihin tai muuten saavuttamattomiin miehiin? Ikää on 30-v ja jotenkin saturnuksen paluusta lähtien olen miettinyt kannattaako enää edes toivoa...

Omalla kartallani on venus konjunktio neptunus jousimiehessä 2. huoneessa oppositiossa marsiin kaksosissa, toisaalta myös kolmiossa jupiterin ja kuun konjunktioon oinaassa ja kolmiossa saturnukseen leijonassa. Suuri kolmio tulimerkeissä siis. Olen kiltti ja ystävällinen ihminen ja kuulemani mukaan viehättävän näköinenkin enkä mielestäni mitenkään epäsosiaalinen mutta silti olen aina jäänyt yksin ja nykyään vaivaa suurimman osan ajasta Nobody loves me-alakulo. Viimeksi tänään olin viemässä ystävänpäiväruusua eräälle tuntemalleni miehelle - olin ajatellut yllättää mutta talon rappuun päästyä asukasluettelosta kävi ilmi että hän asuukin erään naisen kanssa. Itku kurkussa pyöräilin sitten kotiin ja ruusu on nyt minulla kotona vaasissa muistuttamassa tapauksesta...

Tiedän kyllä että tuo venus konjunktio neptunus tekee ihmisestä ihanteellisen ja idealistisen mutta uskoakseni suurin osa ihmisistä pyrkii löytämään ihmisen jonka kanssa jakaa arjen iloineen ja suruineen. Mutta onko kohtalon ivaa ettei niitä sitten toisille suoda ollenkaan? Vai olenko aina väärässä paikassa väärään aikaan väärässä seurassa? Vaiko ihan väärä ihminen kenelle tahansa?

Olisi mukavaa kuulla muiden kommentteja asiasta...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 14.02.2006 22:38:17 »

Hei
Johanssonin Astrologian maailma kirjassa sanotaan  venus :neptunus:yhtymästä:
Rakkaussuhteet voivat muodostua hoivasuhteiksi. Halu helliä ja hoivata. Taipumusta syrjäänvetäytymiseen...Siitä siis kiltteytesi voisi johtua?
Yksinäisyys-asiat syntymäkartalla liitetään lähinnä planeettoihin veden huoneissa eli 4,8,12. Onko sulla niissä millaisia planeettoja?
Pääaspektit (mm. kolmio) SATURNUKSESTA kuuhun tai Venukseen liitetään ihmisen haluun koota itseään rauhassa. Myös Saturnus nousevana planeettana eristää, mutta sullahan ei ole tuota peikkoa..Ja peräytyvä Venus syntymäkartalla erakoittaa sekin..

Oletko vaaka vai skorppari nousultasi? Nämähän ovat aika ihmissuhdehakuisia merkkejä molemmat..Ja jos olet skorppari, niin tuo Saturnushan neliöi mahdollisesti ac-dc-akseliasi, joten kyseessä on vain ohimenevä transiitti ei syntymäkartan kirous..Niin että tsemppiä  Wink Wink Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 15.02.2006 11:58:01 »

Samaa olen miettinyt Coloria.
Nobody loves me-fiilaritkin on välillä tuttuja...
Tsemppiä  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: