lasten saaminen on myös itsensä toteuttamista
ja kaikkea ei voi tehdä yhtäaikaa, joten 'sun afrikkasi' toteutunee vain eri elämänkohdassa kun minulla.
astro-alkuni: teini-iässä ystävä teki karttani, mutta minun piti vähän kypsyä erilaisissa liemissä, ennenkuin uskalsin palata siihen, kun jo pelkkä saturnus neliö venuksen- tulkinta tuntui aikanaan niin rajulta.
minua viehättää astrokartassa jo visuaalisesti se, että oli omat planeetat sitten tungettuna yhteen huoneeseen tai siroteltuna ympäriinsä, niin ne muodostaa kokonaisuuden. syntymäkartta on tällainen 'äitiyspakkaus', jonka kanssa sitä lähtee liikkeelle ja joka täydentyy elämän myötä, ei uusilla planeetoilla, mutta kehittyneemmällä ymmärryksellä siitä mitä se oman pakaasin sisältö voi tarjota.
en varsinaisesti voi sanoa harrastavani astrologiaa, olen kaiketi liian lyhyt-tempoinen, mutta välillä 'henki' valtaa ja uppoudun toviksi johonkin aspektiini perusasiat opeteltuani. astro.comin edellisen päivän tulkintaa on myös kiva silmäillä ja ystävieni kanssa karttojen katselu toimii joskus väylänä syvemmistäkin asioista puhumiseen.
JupiterPartera