Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus kartallasi  (Luettu 41972 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #75 : 27.09.2007 17:47:15 »

Ja vielä...

Mitä vaikuttaa komero saturnus

Elämäni muutosvoimana toimivalla ihmisellä on

jupiter ja  saturnus  neitsyt vitosen komerossa sekä

uranus  skorpioni kutosen komerossa ja  neptunus  jousimies kutosen komerossa.

Tällä ihmisellä on ongelmia ihan joka elämän asiassa, eikä edes  aurinko kuu osunut  saturnus aspect_opp neptunus vuoden alussa saanut uutta järjestystä elämään. Kuka ja millä kaivetaan muutosvoimat esille tämän ihmisen elämässä.

Olen ilmeisesti aivan vastavuoroisesti toiminut muutosvoimana tälle ihmiselle. Luuletteko, että oman karttani  aurinko merkurius uranus pluto kuu konjunktio hänen karttansa  jupiter ja  saturnus : lle voisi vaikuttaa?

Meillä on myös  saturnus aspect_opp saturnus samoin kuin ex-ex:lläni. Siitä ei mielestäni aiheutunut kauheesti mitään, jollei sitten se vainoharhainen mustasukkaisuus johtunut siitä.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #76 : 04.10.2007 14:39:28 »

No laitanpa minäkin korteni kekoon:
Minun Saturnus se sijaitsee 10. huoneessa, aurinko-ravun ja merkurius-ravun keskellä, yhtymässä MC:hen.
Hmmm...ammatillisesti olen sellainen hitaasti syttyvä. Olen kunnan listoilla (organisaatiot?) ja haluaisin kehittää itseäni tällä työsaralla. Toisaalta, vahva pyrkimys omaan yrittäjyyteen on olemassa, ja jonakin päivänä varmasti elätän itseäni omalla työlläni. Ainakin toivottavasti...
Olen kova opiskelemaan, ja haluaisin oppia asiat syvällisesti ja niin että ymmärrän asioiden yhteydet, syyt ja seuraukset. Akateeminen koulutus kiehtoisi, kirjallisuus, kulttuuri jne. Mutta näin "vanhalla" ikää se kai olisi juurikin saturnusmaista opiskelua, pitkäjänteistä ja kurinalaista (opiskelu vs. perhe, koti, työt).
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #77 : 04.10.2007 19:00:48 »

Miulla nelosessa veskarissa.
  saturnus aspect_opp  keskitaivas
 & saturnuksen neliöt aurinkoon ja merkkariin.

Aika paljon olen "uhrannut" perheelle. Se on tärkeä, ehkä liiankin tärkeä osa elämästä. Sitä sitten välillä unohtaa itsensä kokonaan ja palaa loppuun.
Liian "särmä" äiskä  crazy2
Toisaalta nelosessa on myös  chiron kalat
Kaikenlaista oppimista vielä paljon tämän saturnuksen kanssa.

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #78 : 04.10.2007 21:34:39 »

sinusta tulee yksinäinen luonnonmineraalien tutkija,
jolla on seinällään alppimaisema kaukokaipuuta helpottamassa..
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #79 : 05.10.2007 10:53:52 »

Yritin vastata tähän eilenkin, mutta taisin olla liian juhmea (saturnuksesta kun on kyse) ja istuntoni vanheni ennen kuin ehdin lähettää vastaustani  Grin

Minullakin on  saturnus 12. huoneessa, kuten Ilmaattarella,  mutta  rapu:ssa. Ehkä se tuo minuun tiettyä feminiinisyyttä, sillä en voi allekirjoittaa sitä, ettäkö olisin ikäistäni vanhemman tai vakavan näköinen. Pikemminkin päin vastaoin! Minua on tytötelty ehkä enemmän kuin naista keskeimäärin, sillä se jatkuu, jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.

Sen sijaan en voinut olla nauramatta tälle: "Varsinkin kun on nuori nainen niin joidenkin on ollut vaikea ymmärtää, että olisin vakavasti otettava ja kiinnostunut elämän syvemmästä (synkemmästäkin) puolesta.Pitäisi aina olla niin perhanan positiivinen ja ulospäinsuuntautunut."

Allekirjoitan tuon koko sydämestäni, saturnus 12. huoneessa tuo tietyn pohdiskelevan ja vakavan piirteen myös minuun. Positiivisena asiana näen sen, että se tuo kurinalaisuutta 'henkisyyteeni' joka muuten lähtisi liian korkeisiin sfääreihin tai unohtuisi muun elämän jalkoihin. Saturnus pitää jalkani maassa, mielen nöyränä ja saa palaamaan harjoittelun ja opiskelun ääreen, vaikka joskus laiskottaisikin.

Koska saturnus neliö Jupiteria 9. huoneessa, olen ollut huomaavinani, että 12. huoneen melankolia siirtyy Jupiteriin. En oikein jaksaisi uskoa, että elämällä on ihania asioita varattuna minulle, vaan tunnun aina vaan palaavan siihen synkkään puoleen ja pitävän hyviä asioita 'liian hyvinä ollakseen totta' Smiley
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #80 : 05.10.2007 11:06:28 »

Allekirjoitan Faeryn kokemukset minäkin saturnus 12.h rapuaspect_squ jupiter 9h.
ihan täysin muuten, paitsi että olen usein vähän liiankin positiivinen -
voisiko minulle olla mikään liian hyvää ollakseen totta?... :Smiley

Vanhuuden oloisuutta - kaikessa olen aina ollut fyysisiällisesti nuorin, ja silti usein viisain Smiley 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: