Tervetuloa vain tänne foorumille! Siirsin ketjusi tänne Muihin Kokemuksiin, jossa se tavoittaa varmasti enemmän lukijoita ja vastaajia kuin tuolla esittelypuolella. Ikä ei todellakaan ole mikään este ei astrologiasta tarvitse tietää mitään. Olen itsekin sinua 2 vuotta vanhempi eikä astrologia kuulu niihin asioihin, joista jotain tietäisin, mutta silti pyörin täällä moderaattorina
Astrolta löytyy paljon muitakin aihealueita, joten ei huolta. Hullun leimaa täällä on turha pelätä/odottaa eli antaa kuulua vaan, jos tuntuu, että nuppi meinaa seota!
Minulle tuli tuosta unestasi mieleen, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen, että sehän ON totta. Kaikki vaikuttaa ihan kaikkeen, koska kaikki koostuu samasta energiasta - kutsutaanko sitä sitten Elämäksi, Taoksi, Jumalaksi, Universaaliksi Älyksi/Rakkaudeksi, Olemassaoloksi vai miksi, sillä ei ole väliä. Jokainen minun tekemäni valinta vaikuttaa ensisijaisesti minuun, mutta myös toisiin ja loppupelissä koko maailmaan ja ihmiskunnan tietoisuuteen. Uni yrittää siis kertoa, että olet osa yhtä suurta kokonaisuutta - sinulla on siinä turva, mutta myöskin vastuu. Kaikki mikä on, olet sinä ja sinä olet kaikki, mitä on. Tehdessäsi jotain teet samalla jotain itsellesi.
Numeroista kääntyisin itse numerologian puoleen. Laskin summan 3215 yhteen ja siitä tuli tulokseksi 11, joka voidaan supistaa myös luvuksi 2 (eli siis 3+2+1+5 = 11 ja 1+1 = 2) Luku seitsemän löytyy myös numerologiasta ja sanotaan, että elämämme kulkee henkisesti 7 vuoden syklien mukaan. Joka 7. vuosi alkaa uusi kausi. Jos se ei näy fyysisesti niin sitten se näkyy henkisellä puolella, astraalitasolla. Samoin olen kuullut, että meillä on 7 vihkimystä, ns. suurta koitosta matkallemme kohti valaistumista. Vihkimysten tarkoitus on jalostaa sieluamme ja auttaa sitä vapautumaan tästä fyysisestä maailmasta niin, että se voisi jättää syntymän ja kuoleman kiertokulun taakseen ja jatkaa kehitystään henkimaailman puolella. Kehitys ei todellakaan pääty siihen, kun saavuttaa valaistumisen fyysisellä tasolla!
Luku 10 löytyy myös numerologiasta, tosin sekin voidaan supistaa laskulla 1+0 = 1. Laitan tähän Selvänäkö & Ennustus-aihealueen ketjusta
Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut lukujen 11, 2, 7, 10 ja 1 lyhyet merkitykset tähän loppuun. Lueskele niitä rauhassa ja katso, kumpi sitten vetoaa sisäiseen tunteeseesi enemmän - luku 11 vai 2 ja luku 10 vai 1. Itse sanoisin, että luku 10 kysymysmerkin kanssa saattaisi viitata omaan Minuuteesi. Ykkönen on Itsen luku. Se etsii vastauksia kysymyksiin kuka olen, mistä tulen, minne menen, mikä on minun tarkoitukseni.
Vilkaise myös tuosta "Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut"-ketjusta pidemmät selitykset luvuille 1,2 ja 7! Löytyvät ihan sieltä loppupuolelta ketjua.
Foorumilta löytyy lisää muitakin numerologisia ketjuja, joita kannatata etsiä vaikka tuon Haku-toiminnon avulla. Sehän löytyy tuosta sinisestä palkista hiukan foorumin tekstiosion yläpuolelta.
Numero 1Symboloi ilmenemismuotoa, väitettä, positiivista ja aktiivista periaatetta. Se edustaa Logosta, Äärettömän ilmenemismuotoa ja ilmentymättömyyttä. Yksi edustaa egoa, itse-väitettä, positivismia, egoismia, erottamattomuutta, itseä, eristäytymistä, huomionosoitusta, itseluottamusta, kunniaa ja johtajuutta. Uskonnollisessa mielessä yksi symboloi Luojaa. Filosofisessa ja tieteellisessä mielessä yksi symboloi synteesiä ja asioiden fundamentaalista yhteyttä. Materiaalisesti yksi symboloi elämän yksikköä, yksilöä.
Se edustaa luovuutta ja suojelua. Numero 1 on alkuperäisen toiminnan luku, kaikkien numeroiden alku.
Se on myös Auringon symboli.
Väreinä numero 1 kanssa värähtelevät harmonisesti kaikki auringon sävyt ja kullan sävyiset keltaiset, kirkas oranssi ja kuninkaallinen purppura.
Numero 2Numero 2 on antiteesin, todistuksen, vahvistuksen ja kahtinaisuuden, kuten plussan/miinuksen, aktiivisen/passiivisen, miehen/naisen, positiivisen/negatiivisen, ansioiden/menetyksen jne. edustaja.
Se edustaa Luoja Jumalan kahtiajakautunutta ilmenemismuotoa, Luontoa, Henkeä ja Materiaa sekä niiden välistä yhteyttä.
Koska se pitää sisällään olemassaolon kaikki vastakohtaisuudet, se tarkoittaa luomista, tuottamista, hedelmällisyyttä ja yhdistymisiä. Se pitää aina sisällään kaksi vaihtoehtoa kuten ilmentämisen ja ilmentämättömyyden.
Kaksi edustaa myös mielikuvitusta, vanhemmuutta ja herkkyyttä. Se on mielteen, lapsenmielisyyden ja unelmien luku.
Planeetoista kakkosta edustaa Kuu.
Värit, jotka värähtelevät harmonisesti tämän luvun kanssa, ovat kirkas vihreä, kalpea keltainen, hopea, violetti ja laventeli.
Numero 7Numero 7 on täydentymisen numero. Aika ja avaruus. Kesto, kaukaisuus. Vanha aika, häviö, kuolema tai kestokyky, pysyvyys ja kuolemattomuus. Seitsemän sinettiä, ihmisen periaatetteet, vihjeet ja värit. Kolmisointu: evoluution kiertokulku, viisaus, täydellisyys, tasapaino ja lepo.
Seitsemän edustaa henkisyyttä, herkkyyttä, sympatiaa ja mysteeriä. Seitsemän on myös illuusion, joskus myös vilpin, parantamisen, ihmeiden, uskon ja unelmien toteutumisen numero.
Planeetoista Neptunut hallitsee tätä numeroa.
Värit, jotka värähtelevät harmonisesti numeron 7 kanssa ovat meren vihreä, kirkas keltainen, aqua, pinkki ja valkoinen.
Numero 10Jälleensyntymä, rauhattomuus ja vastuut, transformaatio, täyttäminen, ostaminen, myyminen ja kaupankäynti.
Planeetoista Pluto hallitsee numero 10.
Numero 11, MestarilukuMestari, visionääri, idealismi, inspiraatio, visiot, sisäinen voima.
Intuitiivisin kaikista luvuista. Se edustaa valaistumista - kanavaa alitajuntaan, sisäistä näkökykyä ilman järjen vastaväitteitä, herkkyyttä, hermostunutta energiaa, ujoutta ja epäkäytännöllisyyttä.
Numero 11 pitää sisällään kaikki numeron 2 ominaisuudet kohentuneina karisman, johtajuuden sekä inspiraation lataamina. Se pitää sisällään kahtinaisuuden, joka luo dymaanisen, sisäisen ristiriidan sekä muita katalyysejä sen nykyisessä olomuodossa. Jos tämän luvun voimaa ei käytetä päämäärien tavoitteluun, se voi luoda sisäisiä pelkotiloja.
Numero 11 kulkee tietään voimakkuuden ja itsetuhon välisellä nuoralla. Se pitää sisällään mahdollisuuden kasvuun, pysyvyyteen ja intuitiiviseen ymmärrykseen sekä henkisiin totuuksiin. Tämä mestariluku ei löydä rauhaa järjestä vaan uskosta. Tämä on meedion luku.