Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennaltatietämisestä  (Luettu 2580 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« : 23.10.2007 13:24:39 »

Heippa vaan!
Piti alkaa ihan teillekin kirjoittamaan ja kertomaan, miten ihanaa se on, et tietää asioista ennalta/ saa välähdyksenomaisesti/tulee tunne että... (varsinkin lapsiin) liittyvistä, kun tuo ex- mies ei aina muista niistä ilmoittaa. Cheesy knuppel2
Joten, olin sairaalassa leikattavana ja herätessäni myöhemmin osastolla, minulle tuli vahva tunne, että poikani oli samassa sairaalassa. Jopa katsoin sinne suuntaan missä tiesin pojan olevan, (betoniseinän läpi). Tietysti hätäännyin, että mitä on tapahtunut ja olin jo valmis pyytämään hoitajaa soittamaan päivystykseen ja kysymään häntä, kun tuli sellainen olo ettei hänellä ole hätää ja toisekseen ajattelin et hoitaja pitää varmasti minua jonkin sortin hulluna. uglystupid2 Pojan tullessa kotiin, hän ensitöikseen sanoi olleensa päivystyksessä,ennenkuin ehdin itse edes kysyä!. Sanoinkin et vaistosin hänet siellä. (Hän ei ollut muistanut, että olen silloin siellä, eikä isänsä tiennyt)siellä olostani. Olisihan siitä varmaan hoitajalle tullut miettimistä, et miten minä tiesin, vasta herättyäni, tuommoisia. :Smiley Ihmeellinen on maailma!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: