Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naurua!!!  (Luettu 2759 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 01.11.2007 08:12:44 »

Olin Porissa katsomassa Ässät - Kärpät. Halli oli aivan täysi, ässäfanit melusivat ja pitivät kovaa älämölöä. Tunnelma oli katossa.

Mutta heti kun peli alkoi, pari sekuntia aloitusvihellyksen jälkeen, Kärpät teki maalin. Yleisöllä kesti hieman reagoida tilanteeseen, mutta kun huomattiin että siellä on, niin minua alkoi naurattaa.

Ensin nauroin hieman, sitten nauruni yltyi ja pian hekotin niin kovaa että meinasin tippua tuolilta. Nauroin NIIN kovaa että koko halli katsoi minuun ja tuomari käski minun lopettaa, mutta en voinut.

Kaipa lensin ulos koko hallista.  Grin

Eli mitä tästä seuraa? Iloa ja naurua Kauriksen synkkään elämään?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 01.11.2007 18:17:42 »

Tuosta unestasi, jospa se "mukava aika" ja "naurun raika" olisikin lähempänä kuin arvaammekaan Wink. Nämä energiat noin yleisestikin ovat olleet aika "pimeän puolella" tässä viimeaikoina.  knuppel2 Cheesy.

Kiitos jeesus! Millaisia tuntemuksia sinulle tuli? Meinaan että onko sellainen tunne, että jotain kivaa on tapahtumassa?

Minulla ainaskin on ollut rankaa viimeiset pari vuotta, varsinkin työelämässä, ja nyt kun näyttäis että sillä rintamalla menee hyvin, niin sitten miehen kanssa tökkii ja pahasti.  Sad

Mutta se meidän "pikkujoulu" oli hauska piristys tähän kaikkeen! Uneni saattoi muuten kuvata sitäkin, välillä sai nauraa kunnolla. Paitsi että tuossa unessani nauraa hekotin niin lujaa että en varmaan luonnossa siihen edes pystyisi...   Grin

Juu, mikä ettei kahvilla vois pistäytyä joskus.. Mutta tämä viikko on ihan älytön, ylitöitä olen tehnyt parina iltana ja luulin jo että huomenna pääsis normaaliin aikaan kun on pyhän aattokin mutta ei, palaverin ovat keksineet iltapäiväksi...

Koitas saada joitain "näkyjä" ja oivalluksia tulevasta!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: