Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkinta-apua pyydan hartaasti..  (Luettu 2917 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Loume
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.11.2007 15:10:39 »

Mitenkohan tan nyt pistais.
Mulla on takana ehka vaikeimmat kaksi kuukautta, mita lyhyen elamani aikana oon kokenut. Tata mun taivalta olis viela edessa reilut kahdeksan kuukautta ja liian usein tuntuu silta etten jaksa ja haluaisin luovuttaa...
On vaan niin uskomattoman sekavat fiiliskett,mielialat vaihtuu joka joka toinen minuuutti.
nakyyko kartalla mita? olisiko joku niin ihana ja avaisi vahan mita mun tahtitaivas on mielta tasta kaikesta   Huh

23.10.1990 Tampere klo 06.30
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.11.2007 22:18:11 »

Hei Loume !

Tein karttasi,olen tutkinut tilanettasi ja tulevaisuuttasi Solar arc, Secondaryprog ja Transit tekniikalla ja totean aivan saman kuin sinäkin. Sinulla on todella vaikeata. Käyt nyt elämänvaihetta jonka aikana muuttuu elämäsi ja yksilöllisyytesi. Mutta tätä ei kestä ikuisesti. Huomaat tulevina vuosina kuin tarpeellista kaikki kuitenkin loppujen lopuksi oli.

Solar arc tekniikalla laaditussa kartassa p.Merkurius on ollut  koko 2007 konjunktiossa radix Plutoon.Pluto on sinulla vähän hankalassa keskipisteessä r.Mars/Saturnus ja tämä saa aikaan hyvin surullisia ajatuksia ja surullisia uutisia. Sisimmässäsi käyt läpi  raskasta surua. Prog.Aurinko muodostaa juuri konjunktiota tähän samaan radix Plutoon ja juuri tämä saa aikaan muutoksia henkilöllisyydessä. Sinusta tehdään nyt aivan uutta ihmistä niiden tapahtumien kautta joita koet elämässäsi. Solar arc Neptunus on neliössä radix Aurinkoon  ja vielä myöhemmin radix Merkuriukseen. Tämä voi aihettaa sen, että olet pettynyt mieheen - tai miehiin - Isään tai aviomieheen tai/ja elämään.

Solar arc ja Secondaryprog aspektit näyttävät yleensä suuret asiat jotka sitten muistetaan elämän loppuun asti. Nopeasti liikkuvat transiitit ovat heikompia,mutta kaikki riippuu transiitin nopeudesta. Sinulla T.Jupiter muodostaa konjunktion radix Uranukseen  nyt tammikuussa,mutta se menee ohi aika nopeasti. Tämä tarkoittaa - elämä kääntyy parempaan suuntaan. Voit seurata kuinka paljon tämä vaikuttaa sinun elämässäsi. T.Jupiter muodostaa konjunktion radix Saturnukseen ja neliön Asc pisteeseen Maaliskuussa ja sitten seuraavan kerran kesäkuussa. Tämä tarkoittaa - positiivisia muutoksia ympäristössä, matka, työ tulee toisenlaiseksi tai herää halu tehdä muutoksia omassa elämässään.

Karttasi näyttää muutoksia parempaan 2009 ja 2010. 2010 p.Aurinko muodostaa sextilin radix Saturnukseen (vuosiaspekti). Tämä tarkoittaa sitä, että luot itsellesi uuden ja vahvan elämänolosuhteen. Saat työpaikalla lisää vastuuta ja elämääsi tulee uusia velvollisuuksia. Tulet kestäväksi ja kärsivällisyytesi paranee.

Tapahtui nyt mitä tahansa niin ota aina rauhallisesti. Älä pelkää mitään ja ole oma itsesi. Anna itsellesi oikeus elää ja tehdä virheitä, sillä niin teemme virheita jokainen.

Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi - joka on myös tulossa.

pentti tuononen

Kotisivu
http://www.cosmobiology.se/

Blogi
http://blogg.cosmobiology.se/

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: