Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kutoshuoneessa  (Luettu 3321 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 11.12.2007 05:59:38 »

Onko kellaan seilannut Pluto kutoshuoneessa? Mita silloin tapahtui?
Tai oiskos kenenkaan Pluto syntymakartalla kutoshuoneessa? Mita te sanoisitte terveydestanne ja tyoelamasta?
 Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2007 09:11:22 »

Minun kartallani Pluto on seilannut koko syksyn 6. huoneessa ja nyt hetki sitten siirtynyt 7. huoneeseen Kuun ja Jupiterin seuraksi. Kieltämättä on ollut rankka syksy, jaksamista vaatinut mutta kukaan ei ole kuollut, avioeroa ei ole tullut...(pelkäsin jotain tällaista Wink)
Sen sijaan kun työt otit puheeksi, niin suhteeni työpaikkaani on selkeytynyt ja aion jättää sen vaikka ois ylenemistäkin ollut tiedossa. Ojasta allikkoon...
Ehkäpä tuo Jupiter avittaa uuden työn löytymisessä.
Miten itse olet ajatellut/kokenut 6.huoneen teemat Pluton suhteen?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2007 18:20:25 »

Pluton kulku yhden huoneen lapi voi kestaa 20 vuotta. Mulla Pluto on vasta menossa kutoseen. Robert Handin kirjassa on tassa tapauksessa ensin puhetta pitkalti terveydesta ja lopuksi vahan myos tyosta. Ja siina sanotaan juuri noin, etta lopuksi tilanne tyossa selkiytyy,  kun Pluto siirtyy seuraavaan huoneeseen. Muuten jakso on voinut olla aika jannittynyt. Mina en oikein viela tieda mika musta tulee isona, niin siksi olin kiinnostunut etta alkaisiko tuolla saralla tulla tapahtumia. Vaikka ne sitten selkiytyykin vasta 20 vuoden kuluttua (puuh,). Ehka ikaantyneella tama jakso on enemman terveyden kanssa puuhaamista. Oon kyll ollut hyvin terve tahan asti. Onko kommenttia? Lisaa yksityiskohtia?
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 12.12.2007 17:57:45 »

Itse en tiedä missä huoneessa se minun pluto seilaa. Ei ole ohjelmaa enkä pääse puhelimella kaikille sivuille. Mälsää.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Sivuja: [1]
  Tulostusversio