Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua mustasukkaisuuteen  (Luettu 4527 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NeverForEver
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 06.12.2007 19:29:20 »

saisko joku jotai viestiä mulle tähän hommaan? miten selvitä mustasukkaisuuden kanssa?
Kiits, jos joku viitsii.  Embarrassed
tallennettu
NeverForEver
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 06.12.2007 21:56:13 »

Minä mustasukkainen joo. Vaikee sanoo, tavallaan aiheetonta ja myös ihan aiheellista yhtäaikaa. Se vaa tuo kaikille huonon olon  Cry pitäis päästä yli?
ei taida olla itsetunto ongelma...
En tiiä miten olla olematta sellanen  Embarrassed
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2007 11:55:41 »

Aiheettomasta mustikaksi muuttuminen on yleensä merkki (puhun siis itsestäni!), jotta tuntee epävarmuutta itsestä ja paremmuudesta verrattuna kilpailijaan, -oihin  Wink Kysyn siis, että miksi? Jos ei kelpaa sellaisena kun on... niin maksaako vaivan mustikoitua  idiot2 Onhan meressä kaloja, sanotaan...
Toistahan ei voi omistaa ja olen samaa mieltä Amethan kanssa, että sitä saattaa ajaa "uhrin" epäilyistä tekoihin...  Sad
Minä olen siis herkästi mustikka ja siitä kärsinyt paljon, tehnyt työtä ja pyrkinyt vaan luottamaan ajatellen, että teot ovat vain päässäni ja siivonnut ne ulos  Wink
Mutta kerran kun on aihekin annettu  Angry tuli kaverilla ihan nenäkin kipeäksi ja se vastapuolipa otti ritolat nopiaan, kun yritin siihenkin osua  2funny ( Embarrassed) Kun laannuin ja ajattelin asiaa, ilmoitin etten tahdo kaveriakaan enään nähdä  Huh Sattui liikaa ja tajusin, etten myöskään pitänyt itsestäni omistushaluisena... se on myrkkyä  buck2
Ja yhdyn myös Amthan sanoihin, ettei tyhmä kannata olla  police
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #3 : 07.12.2007 16:53:01 »

Olin nuorempana mustasukkainen. En enää.
Jos toinen on mennäkseen hän menee ja siinä ei mustasukkaisuudet auta  Smiley
Ei auta kuin luottaa ja jos jotain sattuu niin sitten sattuu. Sille ei vaan voi mitään.

Minua on petetty oikein urakalla aiemmin. Päinvastoin kuin luulisi niin pääsin eroon mustasukkaisuudesta, outoa.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.2007 13:31:43 »

Sama kokemus minullakin, kun olin epävarma itsestäni ja tunteistani, niin silloin olin toisesta kanssa, että onko hän tosissaan, etsiikö se vielä parempaa ja siinä sitten synty turhanpäiväsiä mustasukkaisuus konflikteja buck2 kun on aiemmin paljon petetty, niin väkisinkin tulee itsetuntoon iso kolaus, niin ei ihme jos alkaa epäilemään ja pelkäämään tulevaisuuden parisuhteita  knuppel2 nyt ei ole mustis kohtauksia tullut, tosin välillä tulee, mutta huomaan ne täysin aiheettomaksi ja oma mielikuvan ruokkimaksi, koska oinaallahan on suunnaton mielikuvitus uglystupid2 pieni mustasukkaisuus on välittämisen merkki, mutta jos liikaa ja aiheetta niin sellainen ei ole tervettä suhteessa, silloin on syytä katsoa peiliin ja jos toinen osapuoli sitä aiheuttaa, niin onko suhde ylipäätäkään terve, jos täytyy kokoajan kulkea varpaillaan ja epäillen toisen tunteiden aitoutta coolsmiley Kun luottaa itseensä ja omaan paremmuuteen, niin ei tarvitse kenekään todistelua eikä ole riippuvainen toisten tunteista angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: