Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kulkuvälineen valinta  (Luettu 3122 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 18.12.2007 08:48:55 »

Olin jollain ajoradalla, jossa lähtöpisteessä oli erilaisia kulkuvälineitä. Taisi olla jopa pulkasta alkaen, aina tehokkaisiin mönkijöihin ja moottoripyöriin. Radan työntekijä sanoi minulle ensin että voit aloittaa tuosta helposta moposta, ja hetken sillä ajettuani sanoin että haluan kyllä jonkun tehokkaamman. Sitten otin alleni moottoripyörän, ns. "kyykkyprätkän" jolla pääsi lujaa. Nautin ajamisesta ja siitä, että hallitsin niin voimakasta välinettä.

Harvoin näen unia joissa on joku ajoneuvo, moottoripyöristä en muista koskaan aiemmin uneksineeni. Kommentteja?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 18.12.2007 09:18:34 »

Muistaakseni ajoneuvo millä unessa kuljet kuvaa tapaasi "kulkea" myös elämässäsi, mopo tuntui sinusta liian hitaalta, halusit moottoripyörän. Nämä välineet ovat myös yksin ajettavia toisin kuin esim. auto. Tuo kilparata toi minulle heti mieleen, että tunnetko olevasi elämässäsi/työssäsi "kilparadalla" jossa ei mopo riitä vaan pitää olla kunnon menopeli.  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.12.2007 11:14:56 »

Kulkuneuvot symbolisoivat tapaasi kulkea elamassasi-kun et ollut tyytyvainen mopoon, valitsit voimakkaamman kulkuneuvon-eli se heijastaa tarvettasi menna nopeammin paamaaraan, saada tuntuvaa muutosta nykyiseen tilanteesi.
Ilmeisesti olet tehokas ja voimakas, kun nopon hissuttelu ei kelvannut sinulle, nainhan se pitaakin olla, halusta alkaa kiinnostus ja myos uusi todellisuus jota unesi mielestani heijasti.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: