Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syyttely ja kasvovesi  (Luettu 2899 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 16.12.2007 14:23:29 »

Olin viime yön unessani nukkumassa vanhempieni luona, kun äiti tuli herättämään minut ja kertoi, että olisin juonut yönaikana salaa mukanani olleen kasvoveden lopun. Ryypännyt siis toisin sanoen! Mie olin ihan ihmeissäni ja kyselin, että mitä ihmettä, onko kasvovesipulloni tyhjentynyt. Äiti vaan väitti kivenkovaa, että olen juonut sen ja näytti inule vielä lehteäkin todeten, että se on rikos ja siitä rapsahtaa 120 euroa sakkoja.

Aloin tietenkin itkeä ihan hillittömästi, sillä en todellakaan muistanut juoneeni mitään kasvovesipulloa eikä minulla ole tapana kävellä unissani. Minulla ei tosin ollut aavistustakaan siitä, miten pullo olisi tyhjentynyt yön aikana. Alakerrassa isäni istui tietokoneella ja sanoi tehneensä rikostutkimuksen, jonka mukaan minä olen juonut kasvovedet. Itkin vain vielä enemmän ja yritin huutaa, etten ole tehnyt mitään, mutta eiväthän vanhempani sitä uskoneet. Juoksin eteiseen itkemään. Äiti tuli vastaan ja itkin, etten ole juonut mitään johon äiti vastasikin uskovansa minua.

Mitähän syyttä suotta syytteleminen unessa tarkoittaa? Entäpä kasvovesi? Tosielämän pohjustukseksi vielä sellaista, että vanhempani ovat absolutisteja. Äiti sallii minulle oman alkoholin käytö, kun asustelen omillani, mutta isä ei vieläkään tiedä siitä, että otan joskus drinkin päivän päätteeksi. 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 17.12.2007 15:48:46 »

Tunnet turhaa syyllisyyttä asioista, joita et todellisuudessa tee.

Tai sitten jokin asia elämän polulla on jäänyt vielä tekemättä, etkä muista sitä, koska "olet juopotellut". Heh.

Vanhemmat edustavat kai psyyken eri puolia Itsessä, siksi heidän syytöksensä ottavat hermoon.

Meillä on nykyisin kiivaassa tahdissa syyttelyä puolin ja toisin ja anteeksipyyntöjä ja antoja, hyvä kun ymmärrän mistä on kyse, minä se vaan olisin huoleton ja henkevä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: