Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marko Bjurström  (Luettu 11044 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« : 15.09.2007 12:33:48 »

s. 31. toukokuuta 1966, Helsinki

Mikäköhän tuolla Markon kartalla kummittelee, kun ilta-lehden lööpissä kertoi tämän vuoden olleen helvetillinen...?

Tuli vaan oma vuoteni mieleen ja samanlaisesti kaikki on kaatunut, jopa sellaiset asiat mitkä luuli kestävän.

Kaksonenhan tuo Marko on (samoin minä). Onko kaksosilla ollut jotenkin erityisen karmea vuosi?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.09.2007 14:51:18 »

Juu, ja syntymäkellonajaksi on annettu iltapäivä. Ei kovin tarkkaa, mutta auttaa jonkin verran transiittitulkinnoissa.

Marcolla taitaa kummitella ikäkausitransiitit  uranus aspect_opp plutouranus aspect_squ uranus ja  neptunus aspect_squ neptunus. Muista transiiteista voisi mainita Saturnuksen neliön Marsille ja sekstiilin Kuulle sekä Uranuksen neliön Merkuriukselle.

Jos Marco on syntynyt aivan alkuiltapäivästä, esim klo 13, transitoiva Uranus voisi osua myös hänen deskendentilleen. Akselit ruukkaavat olla hyvinkin herkkiä transiiteille ja pistävät tapahtumaketjuja liikkeelle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2007 15:23:53 »

Minulle tuli noista hänen kommenteistaan jutussa heti mieleen tr pluto ja sen liikkuminen Jouskarissa, oppositiossa Kaksosten merkkiin. Mutta Marco taitaa olla sen verran aikaisin syntynyt, ettei oppositio ole enää voimassa...Pluto kun on nykyisellään ihan siellä Jouskarin loppuasteissa, siirtymässä kohta Kauriiseen. Missä tuo syntymäkellonaika (iltapäivä) muuten on mainittu?

Tässä pari Marcon kommenttia tuosta Iltalehden jutusta:

Lainaus
- Keväällä teimme musikaalin Avenue Q, joka onnistui taiteellisesti hyvin, mutta oli taloudellisesti täysi katastrofi. Kyllä erilailla rakennettu ihminen olisi siinä murtunut. Se sai mut miettimään, kannattaako mun tehdä koskaan enää tehdä mitään vastaavaa, jos taas epäonnistun.

- Lisäksi lähipiirissäni on tapahtunut aivan kamalia asioita: on ollut avioeroja, vakavia sairastumisia ystäväpiirissä ja kuolemia lähisuvussa. Olen joutunut vastaamaan itselleni kysymyksiin, joihin en ehkä haluaisi vastata, kuten siihen, onko elämä sittenkään kaiken tämän arvoista.

- Menetykset on ollut vain pakko hyväksyä. Ratkaisevaa on se, miten asioihin suhtautuu. Siinä mielessä se käsitys positiivisuudesta on totta: uskon asioiden lopulta järjestyvän.

Yritin puolestani tsekata, josko askendentti voisi olla Jouskarin loppuasteilla, mutta näyttäisi että iltapäivällä tuolloin vaihtoehtoina olisivat lähinnä Neitsyt, Vaaka tai Skorppari - Jouskari-asc menisi myöhäiseen iltaan. Vaakaa noista äkkiseltään veikkaisin, jos kuukin kerran on Skorpparissa. Tietysti myös, jos olisi myöhäinen Vaaka-nousu, menisi tuo tr Pluto kolmoshuoneen kärjen tuntumaan - ja kolmoshuone Jouskarissa tietysti hänelle sopisi muutenkin. Myöhäinen Neitsyt-nousu sopisi ehkä vielä paremmin: tr Pluto menisi IC:lle ja se Uranus kuitenkin kuutoshuoneeseen. MC osuisi silloin tietysti Kaksosiin (mikä sopii ammatinkuvaan) ja Jupiter kymppiin radixilla.

Marcon kartta kiinnostaa, koska minulla on kohtapuoliin tilaisuus tavata hänet viestintäkoulutuksen merkeissä. Kysyn sitten syntymäkellonajan, jos vain saan tilaisuuden ja uskallan... :Smiley

Muoks: siis tilaisuuden eikä tilaisuduen...
« Viimeksi muokattu: 15.09.2007 17:28:16 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.09.2007 16:06:47 »

Syntymän ajankohta oli viimevuotisesta 40-vuotishaastattelusta.

Olisipa mukavaa, Ajatus, jos pääsisit Marcolta itseltään kysymään tarkempaa syntymäkellonaikaa.  Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 16.09.2007 19:37:26 »

Tänään oli Hesarissa ilmeisesti Marcon äidin (?) kuolinilmoitus, nähtävästi oli aurinko kalat kuten minä. Tuli jälleen mieleen tuo aiemmin veikkaamani tr pluto IC:llä...

En ihmettele, jos rankkaa on ollut. Undecided
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 16.09.2007 22:22:47 »

Jos Marco on syntynyt aivan alkuiltapäivästä, esim klo 13, transitoiva Uranus voisi osua myös hänen deskendentilleen. Akselit ruukkaavat olla hyvinkin herkkiä transiiteille ja pistävät tapahtumaketjuja liikkeelle.

Uranus DC:llä kuvastaisi myös hyvin myös Marcon seksuaalista suuntautumista, usein nimittäin homoseksuaaleilla on Uranus 7.huoneessa. Smiley

Ikävää tuo Marcon elämän vaikeudet, voi olla vaikea ylläpitää sitä "Naminami"-fiilistä... Undecided
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.09.2007 10:55:01 »

Iltalehden nettisivut tänään:

Bjurström lisäsi, että äidin kuolema on ollut iso osa rankkaa vuotta. Tämän vuoden aikana positiivisuuden sanansaattaja on käynyt läpi useita vaikeita paikkoja.

Bjurströmin vuosi on ollut kaikkea muuta kuin hänen hyväntuulinen julkinen kuvansa on antanut ymmärtää.

- Minulle tämä vuosi on ollut valtavan raskas. Negatiiviset asiat ovat rämähtäneet päälle yhdellä kertaa, ja kaikki on tuntunut menevän pieleen. Silloin olen ajatellut, onko elämä reilua, Bjurström sanoi viikonvaihteen Iltalehdessä.

Äidin kuoleman lisäksi suosikkijuontaja on joutunut seuraamaan läheltä monia tragedioita.

- Lähipiirissäni on tapahtunut aivan kamalia asioita: on ollut avioeroja, vakavia sairastumisia ystäväpiirissä ja kuolemia lähisuvussa.

- Olen joutunut vastaamaan itselleni kysymyksiin, joihin en ehkä haluaisi vastata, kuten siihen, onko elämä sittenkään kaiken tämän arvoista, Bjurstöm totesi.



Kuulostaa kyllä erittäin kovasti Pluto-transiitilta, joten Ajatuksen ehdotus tr. Plutosta IC:llä kuulostaa todennäköiseltä.
tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.09.2007 11:32:20 »

Iltalehden nettisivut tänään:

Bjurström lisäsi, että äidin kuolema on ollut iso osa rankkaa vuotta. Tämän vuoden aikana positiivisuuden sanansaattaja on käynyt läpi useita vaikeita paikkoja.

Bjurströmin vuosi on ollut kaikkea muuta kuin hänen hyväntuulinen julkinen kuvansa on antanut ymmärtää.

- Minulle tämä vuosi on ollut valtavan raskas. Negatiiviset asiat ovat rämähtäneet päälle yhdellä kertaa, ja kaikki on tuntunut menevän pieleen. Silloin olen ajatellut, onko elämä reilua, Bjurström sanoi viikonvaihteen Iltalehdessä.

Äidin kuoleman lisäksi suosikkijuontaja on joutunut seuraamaan läheltä monia tragedioita.

- Lähipiirissäni on tapahtunut aivan kamalia asioita: on ollut avioeroja, vakavia sairastumisia ystäväpiirissä ja kuolemia lähisuvussa.

- Olen joutunut vastaamaan itselleni kysymyksiin, joihin en ehkä haluaisi vastata, kuten siihen, onko elämä sittenkään kaiken tämän arvoista, Bjurstöm totesi.



Kuulostaa kyllä erittäin kovasti Pluto-transiitilta, joten Ajatuksen ehdotus tr. Plutosta IC:llä kuulostaa todennäköiseltä.


SE = sitä diplomatiaa = valheellisen kuvan antamista itsestä ja
muista "rahan" toivossa = että SE jotain olisi = kaikki muu kuin
SE = jotain Cheesy

Hänet "koulutetaan" oikein kunnolla väärältä polulta = oikealle..

= SE suuri rangaistus olla "Marko" tai "Buss", eihän "Shumagher"
haluaisi olla Hän, vaan joku muu, sitä hän toivoi Paavilta Cheesy

Ole onnellinen, kun olet aivan tavallinen "taavi"= olet onnen
ihminen Cheesy

t.timo

tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 17.09.2007 13:35:22 »

Sympatiani ovat kyllä vahvasti Marcon puolella.

Testailin vielä itsekin tuota mahdollista syntymäkellonaikaa, ja tosiaan myöhäinen nousuneitsyt pistäisi IC:n jouskarin loppupäähän. Klo 13:30 vaikuttaisi aika potentiaaliselta syntymäajalta. Silloin Pluto ei ainoastaan jyyssäisi IC:llä, vaan neliöisi myös AC-DC-linjaa.

Ebenia, jos Marco olisi syntynyt n. klo 13, transitoiva Uranus osuisi hänen DC:lleen, syntymäkartalla se olisi askendentin läheisyydessä 12. huoneessa yhtymässä Plutoon.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9 : 17.09.2007 13:40:08 »

Voimia Marcolle  angel smitten

Minun äitini kuoli kolme vuotta sitten  pluto n transitoidessa  aspect_con llä rx.  aurinko ani.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 17.09.2007 15:13:24 »

Tässä vielä yksi päivämäärä, mitä voisi käyttää kartan rektifiointiin.

13.9.1997.

Ensimmäinen Butsibumin jakso esitettiin ja Marcosta tuli kerralla julkisuuden henkilö.
Tuolla 13:30 ajalla Neptunus olisi transitoinut kaikkia akseleita, jonka lisäksi Pluto ja Uranus transitoivat Kuuta enemmän tai vähemmän tarkasti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 17.09.2007 20:34:51 »

AUTTAJA! Nyt siistit kieltäsi. Poistan edellisen kommentin.

Ja minä olen tavannut Marcon henkilökohtaisesti, tosi kiva ihminen. 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #12 : 18.12.2007 22:43:32 »

En ollut muistanutkaan palata tähän aiheeseen, vaikka piti. Kiitokset Lillille tuosta "apupäivämäärästä"!

Tapaaminen siis oli ja meni, mutten valitettavasti saanut tilaisuutta kysäistä syntymäaikaa, oli jatkuvasti muita ihmisiä paikalla. Sen sijaan sain kylläkin paljon muuta oheistietoa, josta osa kyllä voisi hyvinkin puhua nousu-Neitsyen puolesta. Hän on kuulemma esim. hyvin tarkka yksityiskohdista ja onhan tuo pukeutuminenkin aina hyvin siistiä ja jollain tapaa hyvin "arkista" tai tavanomaista - lenkkareita, ruutupaitoja (joskin tietysti merkkikamaa). Millään tavalla ei vaikuta kuitenkaan snobilta, vaan on aivan "samalla tasolla" koulutettaviensa kanssa. Ilmeisen kiinnostunut terveys- ja ruokavalioasioista, mikä sopisi hyvinkin Neitsyt-nousun läksyn oppimiseen iän myötä.

Myöskin Skorppari-kuu tuli esiin hauskasti pieninä pilkahduksina. Wink Intensiivisyyttä, tietyissä asioissa ehdotonta suhtautumista. Mutta Kaksos-vaikutus peittää tämän kuitenkin melko hyvin - ehkä itse vain kiinnitin huomiota "skorppari-lipsahduksiin" kun tiesin tuon kuumerkin jo etukäteen.

Hän on todellakin aivan rautainen ammattilainen alallaan ja teki persoonallaan ja ammattitaidollaan vaikutuksen jokaiseen ryhmäläiseemme. Jopa se joukon "homofoobikko" kehui häntä jälkeenpäin. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: