Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja hermostuminen..."mitättömistä asioista"  (Luettu 18554 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Geisha
Vieras
« Vastaus #30 : 06.01.2006 21:50:53 »

Corvus: Kerro lisää niistä yhteisöistä, joissa olet liikkunut? Ja miksi he halusivat sinut johtajaksi? Oot niin karismaattinen?!
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #31 : 06.01.2006 22:10:11 »

Corvus: Kerro lisää niistä yhteisöistä, joissa olet liikkunut? Ja miksi he halusivat sinut johtajaksi? Oot niin karismaattinen?!

Ne oli sellaisia sekalaisia kokoelmia pk-seudun jengejä (joiden nimiä en koe kuitenkaan oikeudekseni paljastaa, liian salaisia) jotka kokoontuivat suunnilleen kerran kuussa milloin minnekin päin Helsinkiä, yleensä Suomenlinnaan. Johtajat kerran oli, johonkin sillä kaikella pyrittiin, ja olin toiminnassa mukana oman jengin kanssa mahdollisimman aktiivisesti ja näkyvästi ns.osana koneistoa. Tästä syystä minulle alettiin syytää vastuuta, ei niinkään karisman vuoksi.
(En edelleenkään tiedä onko sitä vai ei, ja missä määrin jos on.) :Smiley
tallennettu
Geisha
Vieras
« Vastaus #32 : 06.01.2006 22:27:33 »

No on sitä kuiteskin. Paljasta, paljsasta!!! Minä haluan osallistua heidän toimintaansa ja muutan Helsinkiin. Sad  Käyttääkö ne mitään tunnusta? Entä univormua? Ja palvovatko he jotakin? Antaa olla. :Smiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #33 : 06.01.2006 22:41:03 »

No on sitä kuiteskin. Paljasta, paljsasta!!! Minä haluan osallistua heidän toimintaansa ja muutan Helsinkiin. Sad  Käyttääkö ne mitään tunnusta? Entä univormua? Ja palvovatko he jotakin? Antaa olla. :Smiley

Tunnukset: piru ja hakaristi
Univormu: ei pakollinen, useimmilla maastoasuja
Palvonnan kohteet: aseet ja taistelulajit

Suurin osa kavereistani liikkuu edelleen kyseisissä ympyröissä, joten olen yrittänyt olla asioista hiljaa. Vaikeaa, kun olen tämmöinen hölöttäjä. Tongue
tallennettu
Geisha
Vieras
« Vastaus #34 : 06.01.2006 22:46:05 »

Ok, pitää tutustua. Pidetään vain matalaa profiilia; he voivat nytkin tarkkailla meitä... :Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #35 : 06.01.2006 22:51:07 »

Eikö kellään muulla ole marsia kaksosissa täällä näin?

Voitte vain uskoa miten älykkäitä v-mäisiä ja sarkastisia sutjauksia keksin suuttuessani... Usein vastapuoli ei saa sanaa suustaan minun tilitysteni jälkeen. Teksti tulee ensin, sitten vasta ajatukset ja sitten jo kaduttaakin mitä taas tuli sanottua. Lips Sealed
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #36 : 07.01.2006 16:24:52 »

Valonkantaja,

Minulla ei ole Mars Kaksosissa, mutta toisessa ilmamerkissä Vesimiehessä ja yhtymässä Kaksosten hallitsijaan Merkuriukseen sekä vielä Kaksosten huoneessa eli kolmannessa.

Tekstisi kuulostaa siis tutulta. Olen kyllä oppinut iän myötä hieman hillitsemään kieltäni, mutta toki terävästä ja nopeasta kielestä on joskus hyötyäkin.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #37 : 08.01.2006 20:27:16 »

Kuu oinas 8.huone
Merkurius vaaka 3.huone
Mars neitsyt 1. huone

Mitä tuosta voisi päätellä temperamentista? Reagoin kyllä asioihin äkkipikaisesti ja voimakkaasti, mutta tuo ei aina näy ulospäin. En siis varsinaisesti ole mikään rähinöitsijä, pikemminkin päinvastoin, mutta käyttäytymiseni näkyy ympäristöön oikukkaana ja mielivaltaisena sekä liian ehdottomana. Joskus voisi myös harkita pidempään mitä menee sanomaan ja mistä. Lips Sealed Olen myös hemmetin pitkävihainen jos olen oikeasti pahoittanut mieleni jostain, mutta tuo on oikeastaan piirre josta en ole lainkaan pahoillani.

En ollut huomaavinani muita Mars-neitsyitä tässä keskustelussa, onko tuo muka jotenkin harvinainen sijainti? Huh Toisaalta tässä voi toki olla sama ilmiö kuin nousu-neitsyiden kanssa, niitä löytyy hyvin vähän tältä foorumilta verrattuna siihen kuinka yleinen nousumerkki on kyseessä. Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #38 : 09.01.2006 15:59:22 »

Missa,

Minusta kuvauksesi kuulostaa ihan sopivalta ihmiselle, jolla on Mars ensimmäisessä huoneessa, mutta Neitsyessä. Yhdellä ystävälläni on myös Mars Neitsyessä (mutta 10. huoneessa) ja hän on aika lempeä ihminen, mutta käsittääkseni juuri hieman pitkävihainen "märehtijä". Hänellä on ilmeisesti tapana räjähdellä parisuhteessa, mutta kaveripiirissä hän on tosi kiltti.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #39 : 09.01.2006 17:37:38 »

Siskollani (leijona) on myös mars neitsyessä, mutta kenties 5.huoneessa. Ärsyttävä mäkättäjä, joka on aiheuttanut lievän änkytykseni. Cry
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: