Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 3. maailmansota  (Luettu 7563 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
delir
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 16.12.2007 00:36:47 »

Onkohan tietoa tuleeko kolmas maailman sota..? Sad yks tyyppi oli menny kysyyn ennutajalta et millon hän kuolee niin oli ennustettu et kolmannessa maailmansodassa.. huolissaan Cry
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2007 12:18:42 »

Yleensä ennustajat eivät saa sanoa milloin kuolet. En itse ainakaan luottaisi ennustajaan, joka pamauttaa vastauksen minulle kysymykseeni "milloin kuolen?" coolsmiley Hyvä ennustaja toteaisi tuohon kysymykseen, että kuolet sitten, kun on sinun aikasi. Keskity vaan tähän elämiseen.

Kuolema voidaan kyllä nähdä etukäteen, se ei ole mitenkän outoa tai eriskummallista. Usein ennustajat ja selvänäkijät eivät sano, vaikka näkisivätkin kuoleman asiakkaastaan. Asiakas tulee vaikka kysymymään miten hänelle käy juuri havaitun syövän kanssa. Vaikka selvänäkijä näkisinkin, että elinaikaa on vain 2 vuotta, hyvä näkijä ei silti sano sitä. Kuolemalla ei ole tarkoitus pelotella ketään.

Itse en usko 3. Maailmansodan syttymiseen. Se ei ainakaan tällä hetkellä tunnu oikealta, tosin sehän on ihan meistä ihmisistä kiinni mitä me saamme päähämme. Jos 3. Maailmansota syttyy se ei tule kestämään kauaa, kun niin monella maalla on ydinaseita - laillisia tai laittomia. Nappia vaan pohjaan ja BUM, maailma on jo tuhottu.
tallennettu
delir
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 16.12.2007 14:55:09 »

No minäkin kyllä aattelin heti et millähän humpuuki näkijällä se on käyny.. tuollainen vastaus on helppo sanoa vaikka jokaiselle kysyvälle koska kukaan ei tiedä tuleeko sitä.. :Smiley

Alko sitten niin ärsyttään kun siinä oli monia jotka kiven kovaan uskoivat että se kolmas sota vielä tulee.. Itse uskon ennemmin maailmanlopun tulevan.  idiot2 tickedoff
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #3 : 21.12.2007 22:45:51 »

Aika raadollinen ns''' ennustaja''  coolsmiley monelle näkijälle kuolema on kaunis asia ja normaalisti sitä ei kyllä tuoda esille ennustettavalle vaikka näkisi vakavempaa, niin asian voi ilmaista pehmeämmin, niin että toinen ei hätäänny ja ala sekoamaan pelosta Shocked ja on tosi vastuutonta sellaista edes sanoa, ajattele jos ennustaja onkin väärässä ollut alunperinkin ja toinen menettää terveyden pelkästään ajattelemalla''omaa kuolemaansa'' no ennustus voi toteentua jo sen ennustuksen perusteella, ihminen joko kuolee henkisesti pelkonsa takia tai fyysisestikkin tekemällä itselle jotain, koska pelkää tulevaisuuttaan buck2 Itse en usko, että komas maailmansota syttyisi meidän aikana, mutta merkit on selkeesti esillä, että se mahdollisuus on kuitenkin aika likellä viivaa, se on nyt meistä ihmisistä kiinni, millaista energiaa luodaan, mutta uskon, että hyvyys voittaa kuitenkin loppupelissä vaikka se tilanne nyt huolestuttavalle näyttääkin monen silmissä
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 22.12.2007 01:24:54 »

Kylla on niin, etta ainoastaan meidan oma alitajuntamme pystyy tietamaan, milloin on aikamme lahtea taalta-sita ei yksikaan ennustaja pysty sanomaan!!!
Joten ehdottaisin elaa tassa ja nyt.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2007 01:47:02 »

coolsmiley

Just``nii, ja odotetaan kolmatta maailmansotaa.

tickedoff

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: