Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Talo  (Luettu 2412 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« : 29.12.2007 16:14:31 »


sama teksti on toisessakin..

Jos joku osaisi tulkita saman kuin minä ja olenko oikeassa tästä..
uni on aika yksityiskohtainen..

näin unta sellaisen illan jälkeen kun sanoin pahasti lähimmäiselleni:

" olin talossa, vanhahko, iso talo. sisälle ei tultu talon päädyistä vaan keskeltä. talo oli sistutettu vanhasti.. räsymatoin, vanhahkoja tapetteja, huonekaluja.  eteisen jälkeen avautui käytävä josta lähti huoneet. oikealla, talon päädyssä oli keittiö, selllaine suurtalouskeittiö kuin kouluissa. sitten tuli huone jonka läpi pystyi kulkemaan. kuin oleskelu huone. eteistä vastapäätä oli lasiovin olohuone. vasemmalla puolella eteistä oli WC. ja portaat jotka johti ylös.

Talo oli myytävänä ja sitä oli katsomassa minä ja toinen ostaja. he tarjosivat 55000e.

menin portaita ylös. portaat olivat mutkikkaat, punaiset, toinen puoli oli helpompi kulkea. ylhäällä avautui kaunis valkoinen avara tila. yhdessä pienessä huoneessa poika pelasi tietsikkaa.. isommassa huoneesa oli jänniä pieniä liukuovilla olevia makuu soppeja jossa oli lasten tavaroita, patjat.. niinkuin päiväunia varten. niitä oli 5-6 soppea. oikein kivoja.. ajattelin.

lähdin alas takaisin ja portaat oli hankalat lapsille ajattelin..
jatkoin matkaa eteisestä vasemmalle. verhon takaa avautui suuuuri korkea tila, kattoon asti joka oli palanut. lautoja roikkui katosta. palaneita lautoja.. piipun hormi näkyi... niinkuin kaikki olisi joskus kärsineet tulipalon. jatkoin tilan poikki. toisen verhon takaa tuli sauna jossa oli matot. Omistaja sanoi ettei sitä käytetä enään.
 
sanoin omistajalle että "muistan kun tämä paloi.. olin silloin pieni kun näin sen tapahtuvan.."  yhtäkkiä aitininkin tuli siihen ja sanoi että niin hänkin muistaa..

päätin tarjota talosta 56000e. kaupat tehtiin. ajattelin  remontoida siitä työlleni sopivan.. lastenhoitoa ajatellen. olen oikeasti perhepäivähoitaja..

sitten heräsin... ajattelin että tämän liittyvän elämääni. lähimmäiseeni, ja menneisyyteeni. siitä kuinka joskus olen "polttanut" ts. rikkoutunut sisäisesti,   lapsuudessa ja haluan tehdä nyt paremman elämän.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: