Kiitos kun keskustelet, tiger, vaikken erityisesti juuri sinulle tätä osoittanutkaan
Ehkä aloitankin uuden ketjunkin. Hankala juttu on vaan se, että "pysyvä" paraneminen ei ehkä olekaan sitä, minullakin meni tuossa "parantuneessa" tilassa 7 vuotta ja senkin jälkeen, kun onnuin lääkäriin, ei esim. levossa eikä seisten otetussa röntgenissä ollut havaittavissa tyhjentävää luuperäistä selitystä kivuilleni (muoks: lyhensin kappaletta).
Sitä vaan sanoakseni, että joku "paranemisen" jälkeen napattu hyvänkään näkönen röntgen ei ole 100% todiste henkimaailman parannustyöstä.
Uskoa ja antautumista minulla piisasi alkuperäisen paranemiskokemuksen aikoihin ja muita "merkkejä" vilisi rukoillessa, pukkasi armolahjaakin.
Epäilen että jos kysyisin asiaa sielunhoitajilta/energiahoitajilta, vastaus olisi ympäripyöreä ja aina niin sopiva "kaikella on tarkoituksensa". No on se kai sekin totta mutta vaikea ymmärtää, että suuressa taivaan armossa mulle on suotu kipu, kun nimenomaan sairauksien paranemista ja vapautumista julistetaan niin paljon.
Vai onko "tarkoitus" että tuon tätä asiaa ihmisten silmien eteen? En tiedä, en jaksa enää miettiä tuolta kantilta että mikä tässä nyt on johdatusta, armoa ja rakkautta, mieluummin päätän oman omatuntoni kautta että jotain meni nyt pahoin väärin ja puhun siitä, vaikka se tökkii eräitä tabuja.
Vähän tuli mieleen se, kun Orwellin 1984:ssä rangaistuslaitos oli nimeltään Rakkauden talo tjsp. Eli en halua väkisin vääntää tätä kokemusta rakkaudeksi vaan sanon itse, sattuuko se ja paljonko.