Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: shamanismin ja reikin vaikutus toisiinsa  (Luettu 3931 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eloisa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 03.01.2008 23:37:05 »

Olen käynyt shamaanin matka kurssin joitakin vuosia sitten, siitä jäi vain hyviä kokemuksia ja haluan joskus jatkaa. Nyt olen menossa reiki 1 kurssille, koska haluaisin pystyä hoitamaan eläimiä reikillä. Miten nämä kaksi aluetta, eli shamanismi ja reiki sopivat toisiinsa? Ei kai ne sulje toisiaan pois?
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2008 01:43:18 »

En tiedä sulkevatko ne toisiaan pois,mutta minun kokemukseni yhteensopivuudesta eivät ole kovin positiivisia.
Mutta tämäkin on kovin yksilöllistä!

Reiki kun on enemmän sellaista hiljaista ja rauhallista,sekä liikkeissä,että äänissä.Jotain taustamusiikkia soitan aina,mutta senkin hiljaa.Aistit kun herkistyvät hoidon aikana ja ääni saattaa tuntua moninkertaiselta.

Juuri tämän herkistyneen kuuloni takia,en voi käydä shamaanihoidoissa.
Rummutus ei sovi minulle,eikä kokoontumisissa nämä tanssit ja aliset ja yliset.
Voipi olla,että jos joskus kunnon pitkän tien shamaanin kanssa keskustelisin,niin voisin saada toisen kuvan.
Kuuntelenhan minä intiaanimusiikkia ja olen ollut intiaani. smitten angel

Tämä vain mielipiteeni,kun kysyit.Jollain muulla varmaan toisenlainen.
tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2008 12:04:38 »

Ystäväni opastaa shamaanimatkoja ilman mitään rummutuksia, ihan puhumalla vie,
ja sitä kautta voi hakea neuvoja vaikka eläinten reikittämiseen, jos tarvis. Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 05.01.2008 02:19:34 »

Tuo kuullostaisi mielenkiintoiselta ja sitä voisin kokeilla.
Huomenna emf-tasapainotus 1 ja 2 kaukona,jota myös suosittelen kaikille kenellä mahdollisuus.
Pyysin ystävältä tuohon unettomuuteen,kun on ollut niin kummalliset nämä pari viimeistä kk:tta.
Pidän myös kundaliinireikistä,karunasta,Chammalotista.
Tykkään kokeilla kaikkea,mutta tuo rummutus oli vaan liikaa.
Rauhallinen puhe ei häiritse,koska hypnoosia ja regsessiotakin olen kokeillut ja hyvin siinä sellaiseen "toiseen"tilaan pääsee,jossa ei ääni häiritse.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: