Kokeilen näitä hienouksia - en ole ennen kirjoitellut minkäänlaisille palstoille, mutta nyt se alkaa, Uuden Vuoden kunniaksi!
Olen pitkään ( 14 vuotta) jo harrastanut astrologiaa ja saanut siitä todella paljon irti. Siis siinä mielessä, että olen saanut siitä tukea omaan aikuistumisprosessiini, joka lähti käyntiin noin tietoisesti vasta neljänkympin jälkeen. Että on ihan totta, et Neitsyt on " hitaasti syttyvä", kuten joskus olen nähnyt määriteltävän! Mutta parempi myöhään, kuin ei silloinkaan - niinhän!
Nousevan Skorpionini kanssa olen saanut taistella, kun vielä laskusolmu on samassa merkissä - tosin Khiron ja Mars Skorpionissa ovat antaneet voimia ja sitkeyttä selviytymiseen. Lopulta koen löytäneeni aika hyvän rauhan, kun nyt joulunajan kaksiviikkoinen yhdessäolo äitini kanssa sujui leppoisasti yhtä pientä välikohtausta lukuunottamatta! Ennätys, ennätys.
Äitini on sielunsisareni ja elänyt todella raskaan elämän opettaakseen minulle kärsimyksen anatomian. Mielestäni olen sen nyt oppinut, joten jatkossa hän toivoakseni pystyy ottamaan kevyemmin.
Kala-äitini ja -poikani välissä olen saanut muutenkin vahvaa opetusta ihmisenä elämisestä ja toivon, että kokemuksistani on jotain iloa muille foorumilaisille !
Kuten varmaan ylläolevasta käy ilmi, suhtaudun elämään ja astrologiaan tosi vakavasti, vaikka ulkoiselta olemukseltani olenkin iloinen ja värikäs.
Hyvää Loppiaista vain kaikille ja palataan asiaan