Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oudot valot!  (Luettu 6059 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« : 06.01.2008 18:23:08 »

Nyt kun kerrankin muistan kirjoittaa tästä niin kirjoitan.En ole varma mihin
tämä aihe kuuluisi niin kirjoitin tänne.Nimittäin,olen jo monia kuukausia,nähnyt
omituisia valoja mun huoneen (asun varastossa) seinällä.
Siitä on tullut jo aika normaalia niin en edes enää silleen huomioi niitä kuin
silloin kun ekaa kertaa tuli valoja.Huoneessani on pieni,todella pieni,ikkuna jossa on
verhot,ja ulkoa valot ei tule,siitä voin olla varma.Ei asuta kaupungissa.Mitä valot
ovat,onko kenelläkään sanoa mitään?Mä itse en keksi niille MITÄÄN järkevää selitystä. coolsmiley Valot on sillätavalla niinkuin kulmikkaita,mutta ei mitään
hahmoja,vaan jotain sellaisia epämääräisen muotoisia mutta niissä on kulmia.Ei kuitenkaan neliöitä.Ne liikkuu mun seinällä,joskus ees-taas,joskus vaan viuhahtaa sellaisia valoja ja ne tavallaan niinkuin hukkuu siihen seinään sitten.Joskus on todella kirkkaita ja joskus himmeämpiä.Yleensä valot ilmestyy yöllä/illalla tai varhain aamulla,Päivällä ei koskaan.Myöskään silloin valoja ei tule,jos oikein odotan ja katson seinään että noniin,tulis nyt valoja...Vaan ne tulee aina todellakin ihan yllättäen.sanotaanko että noin 3krt viikossa about.Kuulostaa varmaan hullulta,mutta oon jo tottunut niihin enkä enää sillätavalla jaksa välittää,ajattelin nyt kuitenkin kysyä täältä jos joku osaisi sanoa jotain...

Sitten yksi yö tapahtui niin,että kun mun tv:n päällä oli sellainen laatikko ihan tukevasti siinä,niin ensin mun koira haukahti ja katsoi ovelle päin,sen jälkeen laatikko lensi lujaa maahan että thumps vaan,säikähdin tosissani koska se ei itsestään sieltä olisi voinut tippua? Shocked No sen jälkeen mulle tuli heti valtavat vatsakivut,en pystynyt liikkumaan.itkin ja mietin mitä teen,en voinut edes nousta ylös ja soittaa apua,sen olisin kyllä tehnyt.Keskityin sitten vaan hengittämään rauhassa ja olin aivan paikoillaan,jokainen liike sattui mahaan kuin puukon viilto. Undecided No aamulla oli maha vielä vähän oudosti kipeä mutta ei enää sen jälkeen. En tiedä liittyikö ne asiat jotenkin toisiinsa.
Kiitos jos joku viitsii vastata.  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2008 20:58:55 »

Mielestani tarvitset apua-voitko ottaa yhteytta johonkin psykolookiin tms ja toi laatikon putoaminen kuulostaa hiukan polgreid ilmiolta(kai kirjoitin sen oikein)-toivottavasti loydat jonkun, joka pystyy auttamaan-kylla minakn pelastyisin jos laatikko noin vain putoaa-enkelit turvatkoon sinua.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2008 21:06:18 »

^ai ajatteletko että se on mun päässä vika. Grin vai miksi psykologi...
Tuollainen laatikon tippuminen on tapahtunut vähän saman tapainen pari vuotta
sitten,yöllä myöskin,mutta silloin kirjahyllystäni paiskautui kirja keskelle
lattiaa. Olen kokenut paljon selittämättömiä juttuja,ehkä sen takia jotenkin ehkä "kevyesti" niihin suhtaudun nykyään.Kerran mulla oli pepsi pullo puolillaan limsaa,yöllä myöskin,lähdin käymään vessassa ja kun palasin oli pullo tyhjä,muuten juuri samalla paikalla ja korkki kiinni niinkuin olin sen laittanutkin.Kyllä nämä jutut silti mielessä pyörivät välillä eikä niitä unohda...Vainoaako mua jokin? idiot2
ja jos puhun näistä asioista kavereilleni tai perheelleni,ei ne ota juttujani tosissaan,vain harva uskoo mitä sanon.Hullunahan mua pidettäis jos kaiken kertoisin mitä oon nähnyt.Enpä juurikaan nykyään siksi vaivaakaan muita ihmisiä näillä,mutta täällä voisi olla saman henkistä porukkaa.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2008 21:17:40 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 07.01.2008 00:36:04 »

Hengillä ei ole mitään oikeutta tungeksia, jos teet Itsellesi suojauksen, esimerkiksi arkkienkeli Mikaelin suojauksen. Se löytyy Astroltakin varmasti tuolla hakusanalla. Lisäksi henkiolennoille voi sanoa, että haluat heidän pysävän omalla puolellaan ja sinun omallasi. Tietoisia saa olla toisesta puolin ja toisin, mutta meidän tehtävä on ensisijaisesti keskittyä tähän fyysiseen maailmaan ja henkiolentojan henkiseen maailmaan. Sitähän häirintyy ihan täysin jos itse fyysisenä alkaa elää vain 24/7 henkisellä puolella ja päinvastoin Cheesy

Omalla kohdallani on aina auttanut se, että olen esittäytynyt henkiolennoille ja kertonut, ettei minulla ole mitöään pahoja aikeita heitä kohtaan. Niin kauan kuin he antavat minun olla rauhassa minä annan heidän olla rauhassa. Se on toiminut tähän mennessä aina Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.2008 11:14:50 »

Kiitos paljon vastauksistanne! smitten
Aikoinaan kun asuin vielä vanhassa huoneessani (en siis varastossa),niin kuulin monesti katolta kolinaa,ja sellaista että joku juoksi siellä ja välillä koputti kattoon.Sitten yks yö kuulin hirveää riitelyä olohuoneesta ja mietin että mitä ihmettä meillä riidellään keskellä yötä ja menin katsomaan,kun pääsin olohuoneeseen niin oli siellä täydellinen hiljaisuus eikä missään ketään.Kaikki nukkui omissa sängyissään.Myös pianon soittoa kuulin eräs yö,ja muutamana yönä heräsin sellaiseen ns.linnunlauluun joka kuului oveni ulkopuolelta,en uskaltanut mennä katsomaan mikä se voisi olla mutta se oli sellaista ihan tasaista ja viilsi korvia.
Onhan näitä...Kerran kun tulin kotiin,niin ennen mua meidän sisälle meni joku,näin kuinka ulko-ovi meni kiinni mutten nähnyt kuka sinne meni.No sit menin perässä ja huusin jotain ovelta koska siihen aikaan kaikkien olisi pitänyt vielä olla koulussa/töissä,ja katsoin kaikki huoneet läpi muttei ketään ollut missään. Shocked
Niin joo,pari viikkoa sitten kun tulin kotiin,oli mun varastohuone myllätty aivan sekaisin,siis aivan täysin sekaisin.Suutuin vanhemmilleni ja sisaruksille että kuka siellä on käynyt sotkemassa,kukaan ei ainakaan tunnustanut.Ehkä sekin oli joidenkin henkien kepposia.
Pitää nyt yrittää sitten jotenkin viestittää niille etten halua niille mitään pahaa ja haluan että ne lopettaa mun kiusaamisen.mutta miten? Huh Siis pitääkö mun vaikka puhua niille vaikken niitä näe? kyllä niiden olemassaolon muuten tuntee,mulla ainakin silloin tulee kylmä,ja tulee vaan sellainen tunne että joku on siinä ihan lähellä ja mun koira yleensä aistii ne myös koska joskus keskellä yötä alkaa haukkumaan ja murisemaan ja katsoo suoraan eteensä,laitan valot,eikä siinä ole ketään mutta koira vaan tuijottaa "sitä jotain".

Pitääpä tutkia millainen tuo arkkienkeli Mikael suojaus on!

Niin joo,kun tää tietokone missä oon on mun pikkuveljen huoneessa,niin monesti tuo veljeni cd soitin menee päälle yhtäkkiä itsestään alkaa vaan soimaan.Mutta se saattaa myös olla rikki se cd soitin,kuka tietää. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 11:41:11 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
noniimutku
Vieras
« Vastaus #5 : 07.01.2008 14:17:30 »

Lainaus
Sitten yks yö kuulin hirveää riitelyä olohuoneesta ja mietin että mitä ihmettä meillä riidellään keskellä yötä ja menin katsomaan,kun pääsin olohuoneeseen niin oli siellä täydellinen hiljaisuus eikä missään ketään.Kaikki nukkui omissa sängyissään.

Eikä kukaan herännyt? Melkoiset unenlahjat.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 07.01.2008 14:31:25 »

^hyvä huomio.Voihan se olla että kuulin omasta päästäni sitä riitelyä unenpöpperöisenä,kuka tietää. Wink Mistäpä mä sen voisin tietää miten muut ei siihen herännyt.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 14:52:57 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 07.01.2008 16:26:15 »

Kylmä tulee siitä, että henkiolento käyttää ympärillään olevaa energiaa ja imee sitä itseensä. Ensimmäisenä siihen reagoi lämpötila eli kyllä teillä jonkinlaisia ulkopuolisia asukkaita on. Toimintakin tuntuu olevan hyvin monipuolista ja kiivasta.

Henkiolennoille voi ihan puhua ääneen tai ajatuksen kanssa. Jos ei ole varma saako henkiolento viestiä (mehän elämme eri tasoilla) kannattaa pyytää vaikka, että oma suojelusenkeli, Mikael tai joku muu enkeli/oma opas välittäisi viestisi henkiolennoille.

Gayatri-mantra kannattaa itselleen tehdä myös aamuin, illoin. Se puhdistaa ja nostattaa energioita. Gayatri löytyy myös täältä Astrolta tuolla hakusanalla.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2008 16:33:21 »

Niin joo,kun tää tietokone missä oon on mun pikkuveljen huoneessa,niin monesti tuo veljeni cd soitin menee päälle yhtäkkiä itsestään alkaa vaan soimaan.Mutta se saattaa myös olla rikki se cd soitin,kuka tietää. Cheesy

Tuohon saattaisi olla ihan perin maallinenkin selitys - nimittäin sähköpiikki.

Meillä on yhdet stereot sellaiset, että ne paukahtaa päälle sähkökatkoksen jälkeen ja hyvät hyssyrät, että sitä on joskus säikähdetty kun on sattunut vaikka yöaika olemaan ja voimakkuus jääneenä isolle.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 07.01.2008 17:48:42 »

Iso kiitos AthaMaarit neuvoistasi!! smitten smitten
Ja muillekin kiitos kommenteistanne! angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
pavarotti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 10.01.2008 18:21:04 »

Nyt kun kerrankin muistan kirjoittaa tästä niin kirjoitan.En ole varma mihin
tämä aihe kuuluisi niin kirjoitin tänne.Nimittäin,olen jo monia kuukausia,nähnyt
omituisia valoja mun huoneen (asun varastossa) seinällä.
Siitä on tullut jo aika normaalia niin en edes enää silleen huomioi niitä kuin
silloin kun ekaa kertaa tuli valoja.Huoneessani on pieni,todella pieni,ikkuna jossa on
verhot,ja ulkoa valot ei tule,siitä voin olla varma.Ei asuta kaupungissa.Mitä valot
ovat,onko kenelläkään sanoa mitään?Mä itse en keksi niille MITÄÄN järkevää selitystä. coolsmiley Valot on sillätavalla niinkuin kulmikkaita,mutta ei mitään
hahmoja,vaan jotain sellaisia epämääräisen muotoisia mutta niissä on kulmia.Ei kuitenkaan neliöitä.Ne liikkuu mun seinällä,joskus ees-taas,joskus vaan viuhahtaa sellaisia valoja ja ne tavallaan niinkuin hukkuu siihen seinään sitten.Joskus on todella kirkkaita ja joskus himmeämpiä.Yleensä valot ilmestyy yöllä/illalla tai varhain aamulla,Päivällä ei koskaan.Myöskään silloin valoja ei tule,jos oikein odotan ja katson seinään että noniin,tulis nyt valoja...Vaan ne tulee aina todellakin ihan yllättäen.sanotaanko että noin 3krt viikossa about.Kuulostaa varmaan hullulta,mutta oon jo tottunut niihin enkä enää sillätavalla jaksa välittää,ajattelin nyt kuitenkin kysyä täältä jos joku osaisi sanoa jotain...

Sitten yksi yö tapahtui niin,että kun mun tv:n päällä oli sellainen laatikko ihan tukevasti siinä,niin ensin mun koira haukahti ja katsoi ovelle päin,sen jälkeen laatikko lensi lujaa maahan että thumps vaan,säikähdin tosissani koska se ei itsestään sieltä olisi voinut tippua? Shocked No sen jälkeen mulle tuli heti valtavat vatsakivut,en pystynyt liikkumaan.itkin ja mietin mitä teen,en voinut edes nousta ylös ja soittaa apua,sen olisin kyllä tehnyt.Keskityin sitten vaan hengittämään rauhassa ja olin aivan paikoillaan,jokainen liike sattui mahaan kuin puukon viilto. Undecided No aamulla oli maha vielä vähän oudosti kipeä mutta ei enää sen jälkeen. En tiedä liittyikö ne asiat jotenkin toisiinsa.
Kiitos jos joku viitsii vastata.  smitten
[/color

SE = Sähkö = magnetismi = Pyhä Henki = KAIKKIALLA - "rottani", kyl sie minut
tunnet = Pyhä Henki koittaa luokseis tulla ja Sua suudella sekä kamalasti RAKASTAA, tuu siekii ellit/kristallipallo/keskustelu/kanava/jobinposti - siel on tietoo näis kommerfenkeist >

Et sie sairas oo, aivan terve pikku tyttönen, sellasii jobinposti Rakastaa hyvi
paljo ja antaa elämän ohjeita aivan ilman ja Rakkaudella, moikka vaan!

jobinpostin muusa

pavarotti
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: