Nyt kun kerrankin muistan kirjoittaa tästä niin kirjoitan.En ole varma mihin
tämä aihe kuuluisi niin kirjoitin tänne.Nimittäin,olen jo monia kuukausia,nähnyt
omituisia valoja mun huoneen (asun varastossa) seinällä.
Siitä on tullut jo aika normaalia niin en edes enää silleen huomioi niitä kuin
silloin kun ekaa kertaa tuli valoja.Huoneessani on pieni,todella pieni,ikkuna jossa on
verhot,ja ulkoa valot ei tule,siitä voin olla varma.Ei asuta kaupungissa.Mitä valot
ovat,onko kenelläkään sanoa mitään?Mä itse en keksi niille MITÄÄN järkevää selitystä.
Valot on sillätavalla niinkuin kulmikkaita,mutta ei mitään
hahmoja,vaan jotain sellaisia epämääräisen muotoisia mutta niissä on kulmia.Ei kuitenkaan neliöitä.Ne liikkuu mun seinällä,joskus ees-taas,joskus vaan viuhahtaa sellaisia valoja ja ne tavallaan niinkuin hukkuu siihen seinään sitten.Joskus on todella kirkkaita ja joskus himmeämpiä.Yleensä valot ilmestyy yöllä/illalla tai varhain aamulla,Päivällä ei koskaan.Myöskään silloin valoja ei tule,jos oikein odotan ja katson seinään että noniin,tulis nyt valoja...Vaan ne tulee aina todellakin ihan yllättäen.sanotaanko että noin 3krt viikossa about.Kuulostaa varmaan hullulta,mutta oon jo tottunut niihin enkä enää sillätavalla jaksa välittää,ajattelin nyt kuitenkin kysyä täältä jos joku osaisi sanoa jotain...
Sitten yksi yö tapahtui niin,että kun mun tv:n päällä oli sellainen laatikko ihan tukevasti siinä,niin ensin mun koira haukahti ja katsoi ovelle päin,sen jälkeen laatikko lensi lujaa maahan että thumps vaan,säikähdin tosissani koska se ei itsestään sieltä olisi voinut tippua?
No sen jälkeen mulle tuli heti valtavat vatsakivut,en pystynyt liikkumaan.itkin ja mietin mitä teen,en voinut edes nousta ylös ja soittaa apua,sen olisin kyllä tehnyt.Keskityin sitten vaan hengittämään rauhassa ja olin aivan paikoillaan,jokainen liike sattui mahaan kuin puukon viilto.
No aamulla oli maha vielä vähän oudosti kipeä mutta ei enää sen jälkeen. En tiedä liittyikö ne asiat jotenkin toisiinsa.
Kiitos jos joku viitsii vastata.