Niin, pari päivää on ollut sellainen olo kuin olisi joku vanne päässä. Se ei onneksi kiristä
. Mutta tuntuu siltä kuin silmälasit olisi päälaella, vaikkei ne siellä ole enkä koskaan niin rillejä pidäkään.
Huomaan tämän olon erityisesti kotona, töissä en ole niin tarkkaan noteerannut.
Any ideas? Pitääkö joku päästäni kiinni =)?
Kiitti Daria - odottelinkin
ETTÄ joku ottaisi aiheen esille - ja ajattelin jo ruveta hakuilemaan että onkos aiheelle topicia ....
Ihan samanlaista ollut liikkeellä - kuin tällaista että eilen yhtäkkiä lukkiutu korvat "sisältä päin" ja alkoi humina ( no sellaista on ollut joskus aemminkin kun korvat olleet vaikkua pullollansa, ja myös näistä energisistä syistä ... kuten AthaMaarit kirjoittaakin ) ... samalla alkoi äänet kuulua ihan kummasti , vaikka esmes se kun lapsenlapset naputteli sormiansa niin vaikutus oli kun olisi bassorumpua taottu päässä - ja kuulo heikkeni iltaa kohti ja minä
" pitääks tässä nyt mennä terkkulaankorvia putsailemaan" vaan sitten tuli mieleeni ETTÄ jospas on meneillään "jokin energialähetysten aika" itse olen niille aina kovin herkkä - ja varsinkin 2006 kun oli se varsinainen "energiamuutosbuumi" oli olo välillä lähes sietämätön - silloin kyllä auttoi kovasti lukea esmes Hopeasulan viestejä joista sai " viestiä mitä on menossa" ettei tarvinnut pelätä että " kohta sekoo" 2006 kesästä on sitten helpottanut eikä näin voimakasta oloa ole ollut aikoihin ...
Viime yö varsinkin oli aikas melkoinen kun heräilin varmasti 10 kertaa ja korvissa kuului mitä ihmellisempää surinaa ja hurinaa ja no kaikenlaisia yllättäviä ääniä - niin että minullekin , joka olen "näihin" melkoisen tottunut ( yhteen aikaan sain chakrahoitoja aina öisin, nekin oli aluksi aika hämmentäviä kokemuksia kunnes niihin totuin, niissä oli usein oppaani ja suojelusenkelini kuin myös "hoitajat" läsnä, ja itse olin unen ja hereilläolon välissä, kuitenkin niin että aina tiedostin mitä tapahtui
) tuli vähän hätä ja ihmetys että mitäs mun päässäni nyt tapahtuu... aamulla vielä oli hutera olo ja huimausta tosi paljon - ja yhtäkki'ä sitten noin puolen päivän aikoihin eli juuri samaan aikaan kun "meteli päässä" eilennä alkoi niin suunnilleen tasan vuorokausi meni NIIN se loppui yhtä nopeasti kun alkoikin ... nyt vielä hiukan huimaillut ei muuta ja kuulo pelittää taas ihan ok. ja bassorummutkin on poistunut
Huh että helpotti ....
http://terapias.files.wordpress.com/2007/05/chakras2.jpghttp://paginas.terra.com.br/religiao/espacowicca/aura.htm