Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Help me!  (Luettu 6414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.01.2008 03:48:27 »

Osaisko kukaan kertoa, miksi mies, jonka olen yrittänyt jättää taakseni (ja mielestäni siinä suht hyvin onnistunutkin), ilmaantuu hyvin vahvasti läsnäolevana uniini joka kerta kun olen "unohtanut" hänet tai kiinnostunut/ajatellut muita vaihtoehtoja Shocked?
Tunnistimme toisissamme jotain syvempää/ sielunyhteyttä, mutta juttu jäi roikkumaan ilmaan, koska mies oli varattu.
Unet eivät ole seksuaalisia, vaan muuten hyvin voimakkaita- hätkähdyttävää, hämilleensaavaa silmiinkatsomista ja tunnen hänet/ hänen hengityksensä lähelläni hyvin vahvasti.
Toissayönä hän palasi matkalta, halasi avokkiaan, mutta hänen olkansa yli katsoi minua silmiin. Viime yönä hän hakeutui tyhjään huoneeseen kanssani ja oli juuri kertomassa, mitä haluaa, kun huoneeseen tuli muita ihmisiä ja loimme toisiimme yhteisymmärryksen merkiksi nauravan, syvän katseen, josta muut jäivät osattomiksi.
"Manaanko" hänet itse alitajunnastani sen vuoksi, että en halua päästää irti (sen olen kyllä mielestäni tehnyt), vai onko meillä todella jokin ylimaallinen yhteys? Kenenkään muun kohdalla en ole tällaista kokenut. Osaako kukaan selvittää?Huh

tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2008 12:22:33 »

Koska itse näen paljon unia ja niissä olen myös käynyt entisiä suhteitani läpi,niin vastaan sinulle. Smiley

Nämä unet ovat varsinkin viime kuukausina olleet todella usein "tapetilla",joten olen katsonut sen olevan tämän elämän katsastusta ja irtaantumista vanhoista unien kautta.

Tulee vain äkkiseltään ensin mieleen,että kun ei teitä päästetä unessa sen kummempaan kanssakäymiseen,niin liekö viestintää siitä,että tämä mies ei ole sinua varten ja sinun pitäisi päästää hänestä irti.
Varsinkin,kun tuo avovaimokin siinä näytetään.
Tunnepuolella saatatte silti tuntea yhä vetoa toisiinne ja viesti voi olla myös se,ettei ole vielä sen aika.
Tai alitajuntasi heijastaa toiveitasi.

Grin idiot2

Olenpas hyvä nevomaan,kun vaihtoehtoja peräti kolme,mutta ottaisin tuon viimeisen ehkä vakavimmin,jos kyse olisi itsestäni.
Omia uniaan on helpompi tulkita,kun on se tunnelma sanomassa mukana.
Jotenkin tuntuu vain,etten löytänyt unista mitään,joka kertoisi suhteen mahdollisuudesta,ainakaan vielä.
tallennettu

ville3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 21.01.2008 13:59:32 »

voi myös olla että jättämääsi miestä voi kiusata samankaltaiset unet. ehkä teidän ei tarkoitettukaan kuuluvan yhteen vaan ystäviksi jos se on edes mahdollista enää. ystävyys voi myös olla vaikeaa kun on alitajuisesti kiinni vielä jätetyssä ihmisessä, että rakastuminen voi uusiutua. niinpä unet ovat mielestäni vain terapiaa elämän jatkamiseksi.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 21.01.2008 14:23:49 »

Unesta tulee vahvasti esille se, että teillä on sieluntasolla vahva yhteys, tunnette toisenne ja useiden elämien takaa. Nautitte sieluina toistenne seurasta, mutta tässä elämässä teidän ei ole tarkoitus olla pariskunta tai julistaa tuota sielunyhteyttänne muille. Se on vain teidän välinen asia, vain te tiedätte miten hyvin sielunne tuntevatkaan toisenne ja asia saa jäädä sille tasolle. Ei muuta. Uskoisin, että teette varmasti paljon yhteistyötä unimaailmassa nukkumisen aikana tai vietätte muuten vain toistenne seurassa aikaa astraalikehoina, kun nukutte. Astraalikehot ovat palanen sielua ja niillä ei ole mitään halua/tarvetta parisuhteeseen. Niille rittää pelkkä koettu ja ymmärretty yhteys sellaisenaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 21.01.2008 20:48:38 »

Tämähän on kätevä vaihtoehto niille, jotka tuntevat sielunkumppanuutta vaikka ulkoiset olot olisivat hassut. Esim tiedän että eräs on aina sielun veljeni, voishan sitä tavata unessakin. Eräs toinenkin on, mutta ei ole mitään siinä välillä enää. Niinpä unetkin hänestä ovat lakanneet. Toista olen saanut nähdä tiiviisti, jospa ens yönä unessa voisi selvitellä jotain. Unethan ovat siihen hyvä väline..

eikä edes sielunkumppanuus ole niin vakavaa..
  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 22.01.2008 22:35:24 »

Kiitoksia vastanneille smitten! Noi unet on kaikkea muuta kuin arkipäiväisiä, joten luulen ettei niissä ole kyse pelkästään omasta "kovalevyn" uudelleenjärjestämisestä. Uskon vahvasti sielunkumppanuuteen, harmi vain tickedoff etten voi julistaa sitä maailmalle: "I know you!!!" laugh.
Kiitollinen toki olen jo siitä, että hänet olen kohdannut, mutta...  Miksei koskaan voi kaikki vaan loksahtaa paikalleen? Tää on jo toinen samanlainen tapaus, ja tiedän että ikuisesti kannan häntä mukanani. Ehkä se kolmas kerta toden sanoo angel.
tallennettu

"Mennyt on prologia."
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 22.01.2008 23:29:49 »

Unestasi tuli vahva tunne, että mies ei halua päästää sinusta irti vaan hakee kontaktia, koska hän tekee aloitteet unissasi, eikä vain? Ehkä hän on työntänyt sinut pois ajatuksistaan hereillä ollessa mutta öisin hän haluaa olla sinun kanssasi.
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 23.01.2008 13:32:16 »

Kiitoksia vastanneille smitten! Noi unet on kaikkea muuta kuin arkipäiväisiä, joten luulen ettei niissä ole kyse pelkästään omasta "kovalevyn" uudelleenjärjestämisestä. Uskon vahvasti sielunkumppanuuteen, harmi vain tickedoff etten voi julistaa sitä maailmalle: "I know you!!!" laugh.
Kiitollinen toki olen jo siitä, että hänet olen kohdannut, mutta...  Miksei koskaan voi kaikki vaan loksahtaa paikalleen? Tää on jo toinen samanlainen tapaus, ja tiedän että ikuisesti kannan häntä mukanani. Ehkä se kolmas kerta toden sanoo angel.
kaikki eivät voi loksahtaa paikalleen jos olet valinnut itsellesi liian suuren elämän palapelin. mahdollisuus pienenee yhdelle palalle... mutta se oikea pala löytyy vielä!  Wink
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 24.01.2008 00:20:37 »

kaikki eivät voi loksahtaa paikalleen jos olet valinnut itsellesi liian suuren elämän palapelin. mahdollisuus pienenee yhdelle palalle... mutta se oikea pala löytyy vielä!  Wink

Mutku mä oon niin hyvä palapeleissä Grin Tongue... Ja oikeastaan vähempään kuin sielunkumppaniin en halua tyytyä. no, joka leikkiin ryhtyy... Wink
tallennettu

"Mennyt on prologia."
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.2008 00:29:11 »

Unestasi tuli vahva tunne, että mies ei halua päästää sinusta irti vaan hakee kontaktia, koska hän tekee aloitteet unissasi, eikä vain? Ehkä hän on työntänyt sinut pois ajatuksistaan hereillä ollessa mutta öisin hän haluaa olla sinun kanssasi.

Tätä olen miettinyt itsekin. Varsinaisesti noissa unissa, joita on paljon enemmän kuin ko. kaksi, ei tapahdu oikeastaan mitään. Kaverin kanssa tuijotellaan toisiamme erilaisissa tilanteissa silmiin tietäen, että pinnan alla tapahtuu paljon sellaista, mistä ei puhuta, tai että, hänen pitäisi lähteä esim. kotiin, mutta ei saa lähdetyksi vaan pyörii mun ympärillä. Eräässä unessa hän tokaisi, ettei enää jaksa lähettää mulle salakielisiä tekstiviestejä Cheesy. Siinä lienevät suurinpiirtein lausutut sanat.
tallennettu

"Mennyt on prologia."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: