candyvani
Satunnainen astroilija
|
|
« : 30.01.2008 16:21:33 » |
|
Mua ihmetyttää mun ihastuksen käytös. Noin viikko sitten se väitti tykkäävän musta mutta nyt yhteyksiä ei ole oikein kuulunut vähä yli viikkoon ja olen aina saanut olla soittelemassa hänelle ja hän vain pyytelee anteeksi sitä. ( se on horoskoopiltaan leijona, ja todellakin sen huomaa, hän on supersuosittu ja aina jossain, joten aikaa ei meinaa riittää minullekkaan). Ja sitten tässä pari päivää sitten kun kysyin vielä uudestaan häneltä, että tykkääkö hän minusta hän vain vastasi että en tiedä ja alkoi selittää omiaan epätoivoisena sekä epävarmana? Ensin hän osoitti hirmuisesti huomiota ja puhui ylistävät musta, ja mielistely aina kun sanoin jonkun mielipiteeni, ja hän oli kanssani samaa mieltä. Mikäköhän hänellä on? Onko mitään mahdollisuuttakaan edes mennä pidemmälle hänen kanssaan? Itse olen horoskoopeista rapu, en sitten tiedä, että voisiko edes tämä toimia. :/ Tämä sama on käynyt meidän kohdalla viime syksynä, ja talvella oli suuri tauko kun olimme riidoissa, ja nyt taas sitten tykätään toisistamme. Mutta syksynäkin hänelle iski epävarmuus.
|