Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paljon värikkäitä akvaariokaloja  (Luettu 3399 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 13.02.2008 21:06:24 »

Tämä uni on nyt toistunut ainakin kolme kertaa. Eli olen jossakin, en tiedä missä, mutta huomaan että minulla on pari akvaariota, jossa ui paljon kaloja. Ruokin ne, jonka jälkeen katson toiseen huoneeseen jossa on sielläkin pari akvaariota täynnä kaloja. Nämä akvaariot ovat jääneet minulta huomaamatta ja kalat ovat miltei kuolemassa nälkään joten säikähdän ja pistän sinne paljon ruokaa.  Tämän jälkeen huomaan vielä pari akvaariota jossa jo muutama kala on kuollut nälkään, ja yritän pelastaa ne jotka vielä pystyvät syömään. Samalla mietin, miten pystyn vaihtamaan veden noin moneen isoon akvaarioon (ne ovat tosi isoja).

Miksi?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2008 21:13:29 »

Onko noin, etta tunnemaailmasi jakautuu kahteen eri paikkaan-ja kun toinen "on kuolemassa nalkaan"-sina yritat "ruokkia" sita?Huh
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 13.02.2008 21:17:15 »

Onko noin, etta tunnemaailmasi jakautuu kahteen eri paikkaan-ja kun toinen "on kuolemassa nalkaan"-sina yritat "ruokkia" sita?Huh

Mainio kommentti, diamond! En tiedä oletko huomannut tai lukenut "rivien välistä" että minulla oli juuri avioero, ja vaikka tilanne on varsin selvä, niin eihän monta vuotta olleita tunteita voi tuosta vaan kuopata!

Vaikka suuntaudun jo uuteen, niin ehkä silti yritän ruokkia vanhaa. Hmm. Ainakin unissani.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 14.02.2008 00:51:20 »

VOI, EN TIENNYT-SITTENHAN SE SATTUI OIKEIN
Onnea sinun tulevaisuudellesi, muistan vain joskus sanoneeni, etta tee niinkuin sina tunnet...
« Viimeksi muokattu: 14.02.2008 11:00:54 kirjoittanut diamond » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: