Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettä, kaksi Pluton sekstiiliä kuulle lähes samaan aikaan??  (Luettu 3473 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti

Profiili
« : 03.03.2008 20:09:37 »

Auttakaas!

Oma Astrossani on kaksi kertaa  pluto  aspect_sex  kuu
Ensimmäinen; alkaa 31.12-07, päättyy 2.4-08. Tarkka 2.3-08
Toinen; alkaa 3.3-08, päättyy 4.6-08. Tarkka 4.5-08.

Olen ihan noviisi näiden planeettaohitusten kanssa, joten onko tuolla joku virhe, vai mikä tämä tällainen on?  idiot2
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.03.2008 09:24:00 »

Heips, NL!

Kyseessä ei ole virhe, vaan hidasliikkeisen Pluton (kuten kaikkien hitaiden ulkoplaneettojen) liikkeestä aina välillä edes takaisin.

Kuten olet varmaan huomannut taivaankappaleilla on kartoilla välillä pieni r -merkki perässään ja se tarkoittaa että taivaankappale täältä Maasta katsoen 'näennäisesti' peruuttaa. Tällöin esimerkiksi ensin taivaankappale on liikkunut eteenpäin  ja transiitti on ollut sulkeutuva eli kohti radixin taivaankappaletta liikkuva, mutta kun taivaankappale sitten alkaakin peruuttaa ikään kuin kesken kaiken kartalla näkyykin myös avautuva transiitti.

Varsinkin ulkoplaneetat hitautensa vuoksi junnaavat suuntaa vaihtaessaan paikoillaan jonkin aikaa ja niiden transiitit ovat yleensä jonkin verran vaikuttavia, joten silloin on kaksi (avautuva ja sulkeutuva) transiittia päällä samaan aikaan.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 04.03.2008 10:33:37 »

varmaan tunneylläreitä
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 04.03.2008 20:29:13 »

Tunneylläreitä?  Cheesy

Herranjestas mitä vuoristorataa!! Mulla syntymäkartalla vielä tuo  kuu Skorpparissa, niin....  Lips Sealed Tykkään kyllä Pluton energiasta, niin en koe kauhean tuskaisena, vaikkakin aika eksoottista on meno pääkopassa.  Grin

Kiitos Emelia, helpotti tieto ettei ole virhe, kyllä mä näillä menen. Toisin on tuo  saturnus  aspect_con  askendentti, joka myöskin meneillään. Minä ja  saturnus ei tulla oikein toimeen. buck2
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: