Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Feminiinisyys ja maskuliinisuus GALLUP  (Luettu 21021 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 28.08.2010 18:22:24 »

persoonalliset planeettasi sijaitsevat?
 aurinko skorpioni  kuu kalat  merkurius skorpioni  venus skorpioni  mars leijona
ulkonäkö sinulle tärkeä ja käytätkö sukupuolellesi ominaisia vaatteita?
ulkonäkö on erittäin tärkeä, ja kyllä, pyrin pukeutumaan naisellisesti, tosin on aikoja kun haluan olla rock/maskuliininen jolloin käytän nahkaa
Millaista tyyliä ihailet?
? en tiedä, pukeudun siten kun itse haluan, en matki muita
Millainen on unelma miehesi/naisesi tyyliltään?
hmmm? Johnny Depp/Brigitte Bardot

Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät? kauris, saturnus 12.huoneessa, 1:ssa kuu....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 31.08.2010 10:48:16 »

1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat? (aurinko kuu merkurius mars venus)
aurinko  jousimies  kuu  kalat  merkurius  jousimies  mars  skorpioni  venus  kauris

Lainaus
2. Onko ulkonäkö sinulle tärkeä ja käytätkö sukupuolellesi ominaisia vaatteita?
Pidän kyllä aina aika-ajoin ulkonäön laittamisesta, eniten rakastan vaatteita. Kaappini pursuaa niitä jo aivan liikaa, mutta aina löytää kirpparilta jotain kivaa uutta.  :Smiley Smiley Joskus taas laiskottaa ja heitän kuhan vaan jotain päälle, silloinkin tosin katson kyllä tarkkaan sen ennen kuin ulos ovesta lähden että vaatteet sopivat yhteen.  Wink Pidän väreistä, erikoisista leikkauksista; varsinkin kauluksissa, joistain fiftarimekoista, sitten sellaisesta hempeästä runotyttötyylistä, karvasta villasta ja nahkasta ehdottomasti, puu- ja sulkakoruista; korujakin yritän aina jonkun käteen tai kaulaan lähtiessä muistaa laittaa, parit tukevat korkokengät löytyy sellaiset joita käytän, muuten suosin tasapohjaisia joilla on helpompi kävellä  Smiley, saappaat on ihania; varsinkin talvella käyttämäni karvasaappaat  smitten. Ei mitään tiettyä tyyliä ole, vaihtelen aina mielialan mukaan. Meikkaan harvemmin, ja silloinkin vain silmämeikkiä.

Lainaus
3. Millaista tyyliä ihailet?
Ihailen aina ihmisiä, jotka kantavat oman tyylinsä hienosti. Sama tyyli ei välttämättä minulle sopisi tai en siitä pitäisikään, tuntisi itseäni kotoisaksi, mutta oikean ihmisen päällä se voi näyttää kuollettavan hyvältä.  Wink Pidän siis kaikista tyyleistä..

Lainaus
4. Millainen on unelma miehesi tyyliltään?
Ahh, ihana kysymys.  Wink Kyllä se on se sellainen karkean ja siistin sopiva sekoitus, eli jollain perusmiehellä vaikka rennot farkut+joku hieno kauluspaita, tai sitten vaikka parta/sänki/tatuointeja+puku/pikkutakki ja kauluspaita. Se kontrasti sytyttää (ja totta kai sen tyylin oikeaoppinen kantaminen vaatii sen tietyn katseen, että näkee että sisältä löytyy jotain muuta kuin se pukumies  Wink).
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 07.09.2010 12:12:49 »

1.  aurinko kalat  kuu vaaka  merkurius kalat  mars harka  venus vesimies

2. Ulkonäkö ei ole erityisen tärkeä asia minulle. Joskus on kiva laittautua, mutta yleensä vetelen pitkin kyliä jopa vähän "ränttänä". Viihdyn luonnollisessa lookissa ja mukavissa vaatteissa. Joskus kun lähtee harvoin johonkin erityisesti, silloin se on tärkeämpää miltä näyttää.

3. Ihailen boheemia tyyliä. Pitkät hiukset/rastat, luonnolliset värit ja iloiset värit. Tietty mystisyys/itämaisuus kuuluu myös tähän tyyliin. Meikittä kaunis! -tai luonnollinen meikki.

4. Unelmamieheni on boheemi tyyliltään. Tai "tavallinenkin" käy. Smiley EI mitään sliipattua, hienoa, heviä tms.

Hallitsevana merkkinä mulla on muuttuva vesi.
edit. ahaa tätä ei tarkoitettukaan, en kyllä tiedä. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #18 : 08.09.2010 21:48:48 »

1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat? (aurinko kuu merkurius mars venus)

aurinko jousimies kuu leijona  merkurius jousimies venus jousimies mars kauris . Myös  askendentti kauris , ja  keskitaivas jousimies . Enempi maskuliiniseen painottuu.

Tunnen kyllä olono hyväksi ja itsetunto kohoaa, jos näen vaivaa ulkonäköni suhteen. Pukeutumistyyli on tosin hyvin rento ja sporttinen, farkut, t-paidat, hupparit ja tennarit on mulla suosiossa. Värejä saa olla, sekä pastelleja että oikein kirkkaita shokkivärejä. Mutta vaikka tykkään rennoista vaatteista, vaadin myös laatua ja saatan sijoittaa isonkin summan vaatteisiini, koska suosin merkkivaatteita ( askendentti kauris , nääs..).

Hiukset olen pitänyt lyhyehköinä tai puolipitkinä ja useamman vuoden. Pitkiä hiuksia en koe omakseni. Tosin en halua lyhyttä poikatukkaakaan. Leikkauksessa saa olla särmää ja ehkä omaperäisyyttäkin, väreissä suosin vahvoja kontrasteja ja useampaa väriä kerralla - tosin viime aikoina olen viihtynyt aika luonnollisissa väreissä. Meikkaan päivittäin ja pidän huolta siitä, että meikki on aina kondiksessa. Mulla tosin arkimeikki on sellainen, mikä naamassa voisi hyvin mennä juhliinkin, ei mitään ripsari-ja-huulirasva-ja-that's-it -meininkiä.

Juhlissa meikki ja hiukset on tiptop, mutta vaatteet saattaa olla edelleen sitä farkku-t-paita -linjaa. Onko se sitten väärin, sitä en tiedä, mutta viihdyn rennosti. Joskus tosin yllätän ja on ihana pukeutua oikein ylinaisellisesti mekkoon, juhlaviin materiaaleihin, koruihin sekä laittaa korkkarit jalkaan Smiley  Tätä tosin nykyään tapahtuu ehkä valitettavan harvoin..

Kotona röhnötän ihan verkkareissa, plyysiasuja mulla on useita Wink

Muhun vetoaa eniten sporttinen ja street-henkinen tyyli. Vaikea sanoa, millaista tyyliä ihailen, koska saatan jonain päivänä ihailla peikkotyyliä, toisena bisnestyyliä jne. Kaikki on niin aika-, fiilis- ja paikkakohtaista Smiley

4. Millainen on unelma miehesi/naisesi tyyliltään?

Mä tykkään miehellä siisteistä, mutta rennoista vaatteista. Eli mies saa pukeutua rennosti tyylikkääseen huppariin (ei Tarjoustalo-kamaa kuitenkaan, kiitos!) ja t-paitaan sekä hyvinistuviin, trendikkäisiin farkkuihin. Miehen täytyy olla kiinnostunut ulkonäöstään ja tietää trendeistä, vaikka en mitään muotipelleä haluakaan. Merkkivaatteet, kyllä kiitos, vaikkei tietenkään ole pakollisia, jos vaatteet muuten istuvat hyvin.

Miehellä täytyy olla lyhyet hiukset, muhun ei heviruoska vetoa Tongue  Sekä ajaa parta, viikset ainakin pois.

Pahin tyyli miehellä... No, kivipesty farkkuasu yhdistettynä juoksulenkkareihin ja takatukka sekä kalapuikkoviikset - never! Halpahallin huonosti istuvat ja epäsiistit vaatteet. Liian trendipellet miehet ja mallipojat. Joujou-tyyli. Heviäijät. Taiteilijatyyli - yöks!

(Extra kysymys: Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?)

Hallitsevin merkki on ylivoimaisesti  jousimies .

Juu, olen pinnallinen - ja samalla en ole... :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #19 : 17.09.2010 17:48:39 »

1.  aurinko jousimieskuu kalatmerkurius kaurismars jousimiesvenus kauris

2. Pidän ulkonäöstäni mielelläni huolta, ja rakastan vaatteita yms kaikkea kaunista... Mulla toi ulkonäkö lahtee kyllä elintavoista, urheilu, ruoka, lepo jne. Ja siihen päälle ne ihanat alusvaatteet mitkä yleensä hehkuvat milloin missäkin värissä, tai saattavat olla aivan neutraalin väriset, mutta silloinkin niissä on jotain elegantin naisellista. Haluan aina korkeat korot ja olen kenkäfriikki. Ja kuitenkin usein menen myös lenkkareilla. Kas lenkkipolulla noi korkkarit vois olla liikaa..  Wink Kaappini pursuaa mekkoja, ihania neuleita, takkeja. Tyylinä 20-luku, tai klassinen ajaton ja aika vähäeleinen tyyli. Jostain syystä vaatteeni ovat aina joko tosi värikkäitä tai sitten klassisia ja neutraaleja. Rakastan violettia, turkoosia (vedenvihreää), valkoista, aniliinia ja hiekan sävyä. Pitsit jätän mieluummin alusvaatteisiin, mutta jos niitä on sopiva määrä, menevät myös muussa pukeutumisessa. Meikkaan aina. Myös kun vien ne roskat. Se on vain niin kivaa!  :Smiley

3. Ihailen burleskya!! Ah niin Ihanaa ja pikkutuhmaa mukavalla tavalla!!  smitten

4. Unelmieni miehellä ei itseasiassa tarvitse olla mitään kommervenkkia päällä. Jostain syystä miehilläni on aina ollut ne työvaatteet ja kumpparit. Vähän sama kuin mies tulisi pellolta kotiin. Ja aina se on ollut niin ihanaa katsottavaa!! Enemmän kiinnitän miehessä huomiota siihen miehekkyyteen mikä kumpuaa sisältä, mitä ei vaatteilla saa eikä rahalla osteta. Sellaiset isot nallet ovat vain ihania, ja kun sellainen katsoo tiukasti silmiin niin ei siinä paljo vaatteita tarvita..  Grin

Ja se extra-kysymys: taitaa olla jousimies..  Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #20 : 19.09.2010 11:16:45 »

1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat?

aurinko Rapu
 kuu Kaksoset
 merkurius Rapu
 mars Rapu
 venus Kaksoset

Ulkonäkö ei ole juurikaan tärkeä, joskus teininä merkkasi paljonkin. Oli vaihe jolloin meikkasin ja käytin lähes pelkästään hameita ja mulla oli pitkät hiukset (olin ns. goottityylinen), mutta nykyisin en meikkaa enkä käytä hameita, mitä nyt sitten juhlissa tai kesällä. Nykyään mulla on lyhyt punkkaritukka, käytän lähinnä farkkuja ja huppareita enkä melkeen koskaan meikkaa. Joskus on ihan sama miltä näytän, joskus taas haluan näyttää siistiltä, riippuu fiiliksestä. TOSIN olen tarkka siitä, että pysyn hoikkana ja hyvässä kunnossa (tosin sekin riippuu jossain määrin fiiliksestä). Vaatteiden JA VARSINKIN KENKIEN käytännöllisyys ja mukavuus ovat näin vanhemmiten muuttuneet sitä ulkonäköä tärkeämmiksi.

Ihailen gootti/punkkarityyliä, tai ainakin jollain tavalla persoonallista/erilaista tyyliä. Mutta rajansa kaikella, ei silti saa olla mauton. Tyylikäs yksinkertaisuuskin puhuttelee, kunhan siihenkin on isketty jotain persoonallista.

Hmm, paha sanoa... ehkä jonkinlainen hevari/goottimies, jolla on pitkät hiukset. Kunhan on asennetta tyylissä niin kelpaa.

(Extra kysymys: Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?) Hallitseva merkkini taitaa olla Rapu.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #21 : 22.09.2010 23:43:09 »

[quote1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat? ( aurinko kuu merkurius mars venus)
(Extra kysymys: Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?)][/quote]

aurinko neitsyt
 kuu leijona
 merkurius vaaka
 mars kaksoset
 venus leijona

Ulkonäkö on tärkeää jos se on tarpeellista eli menen juhlimaan tai tärkeään tilaisuuteen. Muuten arvostan luonnollisuutta toki esim. näyttävät draama queenit ovat omalla tavallaan viehättäviä. Miehet luonnontilassa kiitos. Käytän melko käytännöllisiä vaatteita noinniinkun tavallisesti arkena, jopa poikien paitoja, aika klassista. Tykkään että ykköset myös klassisia, ei mitään glitterhörtyykiä (vaikka  kuu leijona, venus leijona olenkin)

En juurikaan ihaile mitään mutta jos tyylikkyydestä puhutaan niin klassinen, hillitty, pelkistetty- hyvät materiaalit, leikkaukset ja ehkä jokin pieni tarkoin harkittu yksityiskohta.Hillityllä en tarkoita väritöntä tai tylsää vaan..niin tyylikästä.

Miehellä yksinkertainen maanläheinen tyyli paras. Että näyttää siltä että peilin edessä on käyty mutta siihen ei tosiaan ole jääty pynttäämäänn. Ja kengät!! Miehen kengät on ne kaikkein tärkeimmät. Riippuu tietenkin asusta.

Hallitseva merkkini taitaa olla oinas.
 Smiley

tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
arzie
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 09.10.2010 20:58:13 »

1.  aurinko skorpioni  kuu harka  merkurius skorpioni  mars jousimies  venus skorpioni

2. Ulkonäkö on tärkeä, lenkkareissa meen metsään...

3. Tyylikästä sopusuhtaista kokonaisuutta, mielellään väriäkin saa olla, siis muutakin kuin mustaa tai harmaata.

4. Edellistä kohtaa naisellisesti soveltaen.

Hallitseva merkki? Mitä lie tarkoittaakaan, skorpionissa on paljon tavaraa.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #23 : 09.10.2010 21:59:19 »

1. aurinko skorpioni merkurius skorpioni kuu jousimies venus jousimies mars kauris
2.On tärkeä, sehän on merkittävä osa viestintää. Mun kledjut on varmaan yhtä tyypillisiä sekä miesten että naisten päällä, tosin Suomessa sukupuolten välillä on muutenkin vähemmän pukeutumiseroja kuin useimmissa muissa maissa.
3.Kim Jong-Il, Darth Vader ja Michael Jackson totisesti hallitsevat pukeutumisen.
4.Luonnollinen. Ei käytä liian selvästi minkään erityisen uskonnon, ideologian tai alakulttuurin symboliikkaa.
5.Skorpioni.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 23.10.2010 09:35:37 »

1.  aurinko kuu merkurius kaksoset ja  mars venus harka

2. On ja ei. Materiaalit ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö, mutta pidän kyllä kauniista enemmin kun rumista vaatteista... Kunhan ovat luonnonmateriaalia. Käytän sukupuolelleni ominaisia vaatteita näin PERINTEISESSÄ  mielessä, eli mekkoja, hameita, esiliinoja, essumekkoja.

3. Luonnollista, perinteistä.

4. Tyypillinen  vesimies eli outo Grin

5.  jousimies

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
elyce
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 15.03.2011 23:21:08 »

1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat? - aurinko merkurius leijona / kuu kauris / venus neitsyt / mars neitsyt
2. Onko ulkonäkö sinulle tärkeä ja käytätkö sukupuolellesi ominaisia vaatteita? - Käytän, tykkään laittautua ja tykkään hyvin naisellisista ja tyttömäisistä jutuista, kuten korkeista koroista, mekoista, hameista, korseteista ja korsettimaisista topeista, pitsistä, tyllistä, hörhelöistä, liehuvista ja kimaltelevista asioista sekä vaaleanpunaisesta ja violetista Grin Etenkin mieltymys leopardikuvioihin ja glitteriin johtuu varmaan leijonapainotteisuudestani Cheesy En kuitenkaan arkisin jaksa aina panostaa pukeutumiseeni, mutta löysät vaatteet ovat aina kammotus. Lisäksi pukeudun pääosin mustiin vaatteisiin.
3. Millaista tyyliä ihailet? - Sekä hyvin naisellisia tyylejä että erikoisempia tyylejäkin, sellaisia jotka sopivat kantajalleen. Ihailen myös goottityylisesti pukeutuvia naisia.
4. Millainen on unelma miehesi/naisesi tyyliltään? - Mustiin pukeutuva, "hevari", mielellään pitkät tai hiukan "sotkuiset" hiukset, farkut, nahkatakki, ei tarvitse olla mitenkään silmiinpistävän erikoisesti pukeutunut. Sänki tai parta jees, kunhan on siisti ja sopii. Ei mitään kauhean ryhdittömiä vaatteita. Ja kun kerran pukeutuu mustaan, ei voi tehdä pahoja yhteensopivuusvirheitä värien ja vaatteiden kanssa Grin
(Extra kysymys: Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?) - Jos nyt oikein laskin aloittelijan taidoilla, niin leijona.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 30.08.2011 18:57:41 »

aurinko  merkurius mars harka
 kuu  neitsyt
 venus  kaksoset

Joo ja ei. Riippuu päivästä, fiiliksestä, tilanteesta ja siitä, mihin pistetään raja tuon "sukupuolellesi ominaisen" suhteen. Sanoisin, että jos rajat on laveat niin voittopuolisesti vastaisin, että kyllä. Tämäkin on toki muuttunut ajan myötä. Aivan pikkutyttönä sain slaagin, kun sain synttärilahjaksi pitsihanskat, enkä suostunut niitä kirveelläkään kätösiini pukemaan, bikinit puolestaan heitin mereen. Joskus myöhäisteininä ja varhaisaikuisena mulla oli paljon tyttömäisiä kausia ja hameet jne. oli in. Tällä hetkellä pukeudun vähän miten sattuu. Shoppaan kauluspaitoja ja housuja miestenosastolta, mutta toisaalta sanoisin, että pukeutumiseni on kyllä varsin sovinnaista ja käytän suurimmaksi osaksi kuitenkin ihan naisten vaatteita. Yleinen standardi itselleni lienee tummat farkut ja paita. Joissain ympäristöissä, joissa standardi naisellisuudelle on tiukka ja ihmiset kipsuttelee koroissaan, sukkiksissaan, hameissaan ja pitsireunuspaidoissaan täydellistä meikkiä ja runsasta hiusmuotoilua unohtamatta, tunnen kyllä edustavani sukupuolelleni erittäin epäominaista tyyliä  Grin että kaikki lienee suhteellista!  Grin

Niin ja siis tuo tärkeys... Onhan ulkonäkö osa minua, joten vaikuttaa tunnenko näyttäväni "itseltäni"  vaiko en. Sanoisinko, että suhtautumiseni on melko rento, enkä nyt ainakaan kamalasti pistä energiaa sen täydellisen tyylin tuunaamiseen, mutta toki häiritsee, jos tuntuu, että lookini antaa itsestäni jotenkin väärän kuvan/en tunne itseäni kotoisaksi. Olen myös maamerkille tyylisesti käytännönläheinen ja priorisoin usein käyttömukavuuden.

3. Millaista tyyliä ihaileilet?

Tosi vaikea kysymys. Sellaista joka sopii kantajalleen, kuten elyce oivallisesti sanoikin jo! Harvemmin kuitenkaan viehätyn snobi-, hevari- tai tuulipukulinjasta. Toisaalta liian tuunattu tyyli voi olla myös turn-off.

Maskuliininen nainen saa mulla viisarin värähtämään. Yleensä multa saa pojoja, jos olemuksessa ja vaatteissa on sopivasti ytyä ja poweria. Asenne ja itseluottamus kuitenkin peittoavat tekstiilit mennen tullen, parhaassa tapauksessa tosin vaatteet ja asenne tukevat toisiaan. Muhun vetoaa monenlaiset tyylit... voi olla sporttinen, joka korostaa fyysistä poweria, tai voi olla jotain ihan muutakin, bisneslookia tai raksaduunarityyliä. Itse asiassa nainen puvussa on aika hiton hot! Sen sijaan tyttömäinen/perinteinen naisellinen pukeutuminen ei vetoa.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 12.06.2012 09:18:23 »

aurinko leijona  kuu kalat  merkurius leijona  venus neitsyt  mars kaksoset
- On hyvin tärkeää, nykyisin pääosin käytän ja nimenomaan hyvin tyttömäisiä vaatteita, en naisellisia juurikaan.
Välillä tulee poikamaisestikin pukeuduttua, mutta nykyään harvemmin, ennen enemmän, jopa pääosin.
- Tyttömäistä, mm. lolita ja gyuaru
- Tällä ei ole minulle niin väliä, mutta sellainen viattoman poikamainen on ihana.
- Skorpioni
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 12.06.2012 09:35:49 »

-  aurinko  vesimies  kuu  oinas  merkurius  vesimies  venus  kalat mars  kalat
- Ei juur, ja käytän sellaisia vaatteita kun just sillon parhaiten fiilikseen sopii...toisinaan hyvin naisellisia ja romanttisia, mutta useimmiten kuitenkin järkeviä ja mukavia.
- Kaikenlaista, mitä milloinkin.
- Ei merkitystä, kunhan sellainen, joka hänelle omasta mielestään sopii...no joo, hoppari tyyli Ei iske.
-   kalat
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 12.06.2012 10:40:58 »

-   aurinko vesimies  kuu leijona  merkurius vesimies  venus vesimies  mars kalat
- Haluan pukeutua mukavasti, ja jos mukava on kaunista, niin aina parempi. En ole valmis kärsimään kauneuden tähden. Pidän kyllä mekoista ja hameista, kun ne eivät purista kuten farkut Smiley Mutta käytän farkkuja useammin koska niissä voi sit vaikka istua miten haluaa. Tykkäisin korkokengistä, ovat kauniita minullakin, mutta kävelyn pitää olla helppoa, joustavaa ja miellyttävää, kengät eivät saa tuntua. Paljain jaloin paras, tai villasukissa sisällä Smiley En juuri meikkaa, kas, olen aina vaan luonnonkaunis  Grin ... naururyppyjä ei tarvii piilottaa. Ja sitäpaitsi, kaikki voiteet naamalla tuntuu siltä kuin olisi laittanut jonkun naamion  tai panssarin, luonnollisuus katoaa ilmaisusta. Ei tunnu hyvältä. No, juhliin tietysti voi meikatakin.
- Sitä minkä kantajalleen sopii luonnollisesti, klassinen, dramaattinen, luonnollinen... ihan mikä vaan jos henkilö on sinut tyylinsä ja itsensä kanssa.
- Siisti, rento ja tyylikäs. Ei tarvii olla puku päällä, rentous ja luonnollisuus on ihan avain asemassa tässä. Mutta siis rentous ei tarkoita lökäpöksyä. Sellainen tyyppi joka näyttää hyvältä muttei tiedä sitä itse Smiley
- Mikäs tää hallitseva merkki on? Onkos se niin että kun mie oon nouseva kaksonen, niin hallitseva planeetta on merkurius... ja siten hallitseva merkki olis... no mikä? kaksonen vai? Ei lanttu leikkaa, ei.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: