Itse seksuaalisuutta kartalla liittäisin 5. huoneeseen; siellä seksuaalisuus ja seksi on kuin luovaa leikkiä, peliä ja kokeilua, 8.huoneessa sitten sitä syvempää, intohimoista, välittömään yhteyteen pääsemistä, mielestäni orgasmi asuu 8.huoneessa.
6. huone muuttaa seksuaalisuuden vakavaksi ja työn kaltaiseksi, ja ehkä kertoo seksuaalisuuteen liittyvästä kriisistä. 12. huone kun on niin mysteerinen, ei mielestäni myöskään ainakaan kohota libidoa!
Ja näkisin myös niin että jos
kartalla löytyy 12. huoneesta se toimii hiukan kuten perääntyvä
, ja ehkä hillitsisi hieman seksissä ja romantiikassa. Tämä on kyllä sinällään ihan mieletön väite koska miehelläni on
12.huoneessa neitsyessä
eikä se kyllä mitään hillitse!
Ehkäpä seksuaalisuutta voitaisiinkin katsoa enemmän
sta ja sen aspekteista.
Miehelläni siis
8.huoneessa oinaassa
. Ehkäpä tämä selittää viriliyden ja ikuisen kiinnostuksen aihetta kohtaan.
Myös Pluton sijainti ja aspektit ovat tässä tärkeitä. Väitän että ihmisillä joilla on Pluto askendentilla käy aika hyvä flaksi.
Neptunuksesta on minulle opetettu että synastriassa sen tekemät kolmiot
,
iin kertovat uskollisuudesta ja syvästä vetovoimasta joka kestää.
Minun mielestäni ei ole erityisesti seksuaalisia merkkejä, sillä jokainen merkki sisältää itsessään oman laatunsa ja kyllähän kaikki merkit panee!
Riippuu siitä mitä tarkoittaa seksuaalisuudella, sillä kyllä kai Oinas on tulinen ja aktiivinen, peloton ja häpeilemätön ja skorpioni hurja ja mystinen casanova.
Mutta kyllä neitsytkin osaa olla romanttinen ja aistillinen, vaikka ehkä kuulostaa hassulta!