Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja seksuaalisuus  (Luettu 52877 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #75 : 02.03.2010 00:41:09 »

Nostanpa nyt sitten tätä ketjua henkiin, kun olen miettinyt tuota seksuaalisuutta viime aikoina. Hmm, seksualisuus ja seksikkyyshän ovat kaksi aivan eri asiaa. Voisivatko jotkut tekijät tehdä ihmisestä ulkoisesti karismaattisen ja seksikkään, mutta sitten itse seksin harrastamisen suhteen ei niin aktiivisen? Tai sitten toisin päin.

Itse ainakin koen olevani enemmän seksuaalinen kuin seksikäs. Tosin vaikeaahan sitä on itse arvioida, ulkoisesti en ainakaan koe olevani mikään sexbom. Itselläni koen, että seksuaalisuus on aika korostunut teema elämässä. 8. huoneesta löytyvät  aurinko  neitsyt venus rapu ja  juno leijona. Ainakin tuon  venus vaikutuksen ja kai tavallaan koen olevani jonkinasteinen seksiaddikti, ainakin useimpien mielestä olen. Onneksi olen suhteessa niin omaa seksuaalisuuttaan saa toteuttaa vapaasti oman rakkaan kanssa. Luulisin kuitenkin, että jos seksittömyyttä jatkuisi pitkäänkin, niin suhde olisi ohi aika nopeasti, sillä muutun kauheaksi jos joudun elämään puutteessa. Tässä suhteessa pisin aika ilman seksiä tämän viiden vuoden aikana on runsas viikko välimatkan takia, joten toisaalta on vaikeaa arvioida millaista seksielämä olisi sinkkuna.

Hmm, ehkä kaikilla plutonikoilla on sitten jotenkin korostunut seksuaalisuus, tiedä sitä.

Mietin myös sitä, että seksuaalisuushan täytyy ajatella myös sen kautta, että osalle se sopii hyvin parisuhteessa osalle yhdenillanjuttuina, joten ehkä sieltä kartalta pitäisi katsella myös sitä rakkausteemaa.   
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #76 : 02.03.2010 00:51:19 »

Myös sitä mietin, että seksuaalisuushan on varsin suhteellinen asia ja riippuu aina kumppanista. Jokaisella on tosin oma uniikki seksuaalisuutensa, mutta jos puhutaan muusta kuin sooloseksistä niin eri kumppanien kanssa seksi on aina erilaista.

Lisäänpä nyt näin jälkikäteen vielä sellaisen pohdinnan, että pystyykö kartalta katsomaan seksuaaliseen suuntautumiseen liittyviä asioita? Onko esimerkiksi homoseksuaaleilla usein samoja aspekteja tms.?
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 01:41:25 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 02.03.2010 02:33:38 »

Nostanpa nyt sitten tätä ketjua henkiin, kun olen miettinyt tuota seksuaalisuutta viime aikoina. Hmm, seksualisuus ja seksikkyyshän ovat kaksi aivan eri asiaa. Voisivatko jotkut tekijät tehdä ihmisestä ulkoisesti karismaattisen ja seksikkään, mutta sitten itse seksin harrastamisen suhteen ei niin aktiivisen? Tai sitten toisin päin.

Itse ainakin koen olevani enemmän seksuaalinen kuin seksikäs. Tosin vaikeaahan sitä on itse arvioida, ulkoisesti en ainakaan koe olevani mikään sexbom. I

Hyvä nosto.  Smiley Itselläni on hiukan sama fiilis, että enemmän seksuaalinen
kuin mitä koen itseni seksikkääksi, vaikka jälkimmäinenkin fiilis vaihtelee yhdessä
tuon seksuaalisuuden kanssa. No.. vartos pidemmälle kevääseen.. :Smiley coolsmiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #78 : 02.03.2010 10:08:07 »

Miten se astrologisuus tässä näkyy, voiko sen nähdä kartassa jotenkin?
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #79 : 02.03.2010 11:27:36 »

Voisin olla täysin ilman.
Terveisin  vesimies  Grin
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #80 : 18.03.2010 20:35:03 »

Päästiinpä taas lempiaiheeseeni...

Mietin tässä tuntemiani seksiaddikteja. Siis sellaisia miehiä, joille kerran päivässä tuntuu selibaatilta.
  Ensimmäinen on pässinpäiden kuningas. Hänen kartallaan ei juuri ole muita merkkejä kuin oinasta, härkää ja kalaa - kaikki vielä melko tasaisesti jakautuneena. Hänellä on esimerkiksi harka askendentti mars  venus merkurius ja  oinas aurinko kuu. Hän on kohta 40 ja iskee parikymppisiä mukaansa baarista tuosta vain. Tumma ja tulinen, mutta erittäin kohtelias herrasmies. Monille naisille varmasti ihanteellinen seksikumppani.
  Toinen on itse asiassa melko stereotyyppinen iso musta mies - rento, mukava, ulospäinsuuntautunut ja seksihullu. Hänellä on  aurinko rapu,   askendenttiskorpionivenus harka ja  mars harka.
  Voisikohan tuo  harka venus liittyä jotenkin miesten innokkuuteen? Se on nimittäin myös kolmannella epelillä. Tästä ystävästä voisi sanoa, että hänelle kelpaa kuka vain. Ei pysty edes laskemaan, kuinka monen naisen ja miehen kanssa on maannut. Toisaalta ukkeli on kyllä muutenkin kuupastaan ihan sekaisin, alkoholia kuluu kuin vettä ja huumeitakin käyttelee, jos on rahaa. Muut persoonalliset planeetat ovat  aurinko rapuaskendentti neitsyt, kuu leijona ja  mars rapu.

Naisten suhteen taas olen huomannut, että vahvasti vaakapainotteiset tytöt tuntuvat olevan niitä himokkaimpia. Pervoin tuntemani mimmi on sekä  askendentti että  aurinko vaaka.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #81 : 04.04.2010 00:19:15 »

Mitenkäs ne asteroidit? Eikö ainakin Juno liitetä seksuaalisuuteen?
Mä en oikein tiedä miten pitäisi suhtautua mun karttaan, aika epäselvä tuo itselleni vielä on. Suurin osa vettä ja maata, mm.kauris, neitsyt, rapu ja skorppari vahvoina.
aurinko vesimies  askendentti  kuu neitsyt  mars venus uranus kauris perusteella vois kuvitella että oon jotenkin estynyt ja vakava seksin suhteen mutta oikeastaan totuus on täysin toisenlainen.. ehkä siitä on sitten "kiittäminen"   juno skorpioni ja vahvasti aspektoitunutta pluto skorpioni + muita tosi vahvoja aspekteja tuolla.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #82 : 05.04.2010 17:14:52 »

Fawnette: Käsittääkseni Juno liittyy pikemminkin avioliittoon kuin seksuualisuuteen. Nämä kaksi asiaa toki ihannetilanteessa kuuluvat yhteen Smiley Mutta ennen kaikkea Juno on Rouva ja liittyy avioliittoon instituutiona. Enemmän seksuualisuuteen liittyy ehkä Afrodite-asteroidi.

Junohan on roomalainen vastine Heralle, Zeuksen vaimolle. Zeus on ehkä surkein aviomies kautta historian. Zeus petti Heraa kaikkien mahdollisten ja mahdottomien miesten ja naisten kanssa. Aviottomia lapsia taisi olla 200. Hera oli jatkuvasti raivoissaan miehelleen, mutta piti itsepintaisesti avioliittoa yllä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #83 : 05.04.2010 22:29:58 »

Okei, pidetäänpä mielessä.  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #84 : 18.04.2010 23:16:56 »

Minulle seksi on tärkeää myönnän sen!Ilman sitä tulisin hulluksi.Tietäisittepä mitä kaikkea härskiä mielessäni liikkuu tällä hetkellä. Cheesy Wink uglystupid2
Olen vielä neitsyt ja en seurustele,joten sitten kun se neitsyyden menettämisen aikaa koittaa niin teen sen sellaisen henkilön kanssa johon luotan täysillä!

Ainakin Sepon tekemässä luonneanalyysissä oli,että seksuaaliviettini on voimakas.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #85 : 27.04.2010 01:16:25 »

Löytyy aika hyvältä kuulostavia planeettasijainteja ja aspekteja kartaltani:
 venus leijona
 mars oinas
 jupiter kaksoset

 venus aspect_tri mars
 venus aspect_sex jupiter
 mars aspect_sex jupiter
Analyysejä noista kiitos?

Hieman pahemmilta näyttävät puolestaan:
 venus aspect_squ pluto
 mars aspect_squ neptunus
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Kettumaaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #86 : 30.04.2010 19:01:17 »

Itse seksuaalisuutta kartalla liittäisin 5. huoneeseen; siellä seksuaalisuus ja seksi on kuin luovaa leikkiä, peliä ja kokeilua, 8.huoneessa sitten sitä syvempää, intohimoista, välittömään yhteyteen pääsemistä, mielestäni orgasmi asuu 8.huoneessa.

6. huone muuttaa seksuaalisuuden vakavaksi ja työn kaltaiseksi, ja ehkä kertoo seksuaalisuuteen liittyvästä kriisistä. 12. huone kun on niin mysteerinen, ei mielestäni myöskään ainakaan kohota libidoa!

Ja näkisin myös niin että jos  venus kartalla löytyy 12. huoneesta se toimii hiukan kuten perääntyvä  venus , ja ehkä hillitsisi hieman seksissä ja romantiikassa. Tämä on kyllä sinällään ihan mieletön väite koska miehelläni on  venus 12.huoneessa neitsyessä  Shocked eikä se kyllä mitään hillitse!

Ehkäpä seksuaalisuutta voitaisiinkin katsoa enemmän  mars sta ja sen aspekteista.
 Miehelläni siis  mars 8.huoneessa oinaassa  aspect_con  jupiter. Ehkäpä tämä selittää viriliyden ja ikuisen kiinnostuksen aihetta kohtaan.

 Myös Pluton sijainti ja aspektit ovat tässä tärkeitä. Väitän että ihmisillä joilla on Pluto askendentilla käy aika hyvä flaksi.
 Neptunuksesta on minulle opetettu että synastriassa sen tekemät kolmiot  venusmars iin kertovat uskollisuudesta ja syvästä vetovoimasta joka kestää.

Minun mielestäni ei ole erityisesti seksuaalisia merkkejä, sillä jokainen merkki sisältää itsessään oman laatunsa ja kyllähän kaikki merkit panee!
 Riippuu siitä mitä tarkoittaa seksuaalisuudella, sillä kyllä kai Oinas on tulinen ja aktiivinen, peloton ja häpeilemätön ja skorpioni hurja ja mystinen casanova.
 Mutta kyllä neitsytkin osaa olla romanttinen ja aistillinen, vaikka ehkä kuulostaa hassulta!

tallennettu

Only freedom can bring us all together.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #87 : 01.05.2010 12:27:15 »


Venus kertoo miehen kartalla minkä tyyppiseen ihastuu, Mars miehen kartalla kartalla miten toimii...
Venus naisen kartalla kertoo miten osoittaa kiintymyksenä miehelle ja Mars naisen kartalla kertoo minkä tyyppiseen mieheen ihastuu.....

mun mars leijonassa ja totta ihastun aina leijoniin, mutta otan/saan vastakkaisen merkin veskarin, en tiedä miksi....ja totta mun venus skorppasissa ja oletan miehen pitävän "erikoisista" jutuista...

yksi tärkeä kartalla on myös se missä Eros sijaitsee....http://www.cafeastrology.com/sexualastrologyeros.html

itellä oinaassa huoneessa 2 ja joo, innostun ja kyllästyn tosi nopeesti, roolileikit on kivoja.... Cool

tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: