Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« : 02.03.2008 23:47:01 » |
|
Itseasiassa näin tämän unen, kun olin aloittamassa meditaatiota tarkoituksena lähettää parantavaa energiaa niin itselleni kuin ongelmaiselle entiselleni. En siis tiedä onko tämä uni, vai onko tämä näky, mutta todella elävä ja mieleenpainuva. Kuitenkin hyvin mahdotonta ja vaikeaa selittää.
Unessa siis olin oma itseni, mutta ympäristö, kieli ja muut vaihtuivat aina jaksottain. Aluksi muistan parhaiten, että oltiin jossain metsässä, missä muiden ihmisten kanssa kuljettiin (vähän kuin evakossa siirrytään toiseen paikkaan) Mukana oli myös mies, joka oli selkeästi kiinnostunut minusta, mutta minä en ollut hänestä. Hänellä oli mukanaan keppi, jonka kanssa hän "taikoi" jotain voimaa minulle. Keppi oli käyrä, kuin ylöspäin oleva L kirjain ja männynkarahkan näköinen. Tunsin selkeästi kaikki oksien raapaisut ynnä muut. Toisessa paikassa ympärilläni oli hyvin itämaisen ihmisen näköisiä ihmisiä. Ja kyseessä oli jokin kylpylän tapainen, mutta hyvin maanläheinen. Tässä paikassa olin kuin "palvelijana" ja jouduin pesemään jonkun isokokoisen miehen selkää. Muistan tämän miehen olleen jotenkin paha mutten voinut kieltäytyä. Vesi oli todella kuumaa, muistan sen ihan selvästi. Tässä kohtaa tuota "keppimiestä" ei muistaakseni näkynyt... mutta hän oli jossakin, ei tänä pahana miehenä, mutta jonain muuna hahmona ajatuksissani. Unessa jo pidin hänestä.
Kolmas ja mieleenpainuvin näky oli se, kuin olin jossain hyvin hyvin korkeassa puisessa rakennuksessa ja minut oli määrä teloittaa, siis tiputtaa sieltä alas. Ympärillä hirveästi vettä (meri taisi olla) mutta alla varmaan jokin kivikko tjsp. Takanani oli tämä "keppimies" kepin kanssa ja teloitukseni syynä oli se, että suhteeni tähän mieheen oli kielletty. Juuri kuin minut oli määrä hypätä, tämä mies tarttui käteeni, sanoin "rakastan sinua" (en pelännyt yhtään) hän vastasi rakastavansa minua ja olevansa aina kanssani.Sitten hän nosti keppinsä ja "kutsui" taas voimia. En pelännyt lainkaan (jotenkin tuli tunne, että noihin voimiin liittyi eläimistä ainakin susi) ja juoksin ja hyppäsin ja huusin "ikuisesti yhdessä" ja mies huusi jotain "sonyaa/sanaraa/vierasta kieltä tuon tapaisen sanan" samaan aikaan. Muistan kuinka tipuin, tunsin sen ihan selkeästi, tuulen, vatsan muljahduksen, mutten pelännyt lainkaan. Sitten tuli pimeää ja heräsin. Oli mennyt pari tuntia eteenpäin.
Hypätessäni minulla oli fuksian värinen viitta joka lepatti kauniisti.
|