Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UNIA PUKKAA  (Luettu 3158 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 14.04.2008 19:27:07 »

Kuka kertoisi minulle  Shocked - laitoin tämän uneni vielä tännekin - jos jollekulle  Huh

Ihmeellisiä  Shocked Cheesy Afro  angel Kiss asioita  tapahtuu " uniaikana "  ....

Viime yön aikana itse olin " unimaailmassa" josta muistan suht tarkkaan keskikohdan  Kiss

Olin jälleen samassa paikassa josta aina lähden " juuri näille tietyille unimaailmamatkoille" ELI paikassa joka on kotikaupungissani ihan oikeasti olemassa ... ja siitä paikasta lähden aina tiettyyn suuntaa ELI itään vievää tietä , milloin milläkin kyydillä ( tässä maisemassa olen ollutkin tuhkatiheään viimeaikoina)  No alan muistaa unen tapahtumia kohdasta jossa seurassani ovat viimeisimmän opinnäytetyöni ohjaava opettaja ~tutorini ja menen sitten suureen auditorioon joka on pullollansa väkeä - ja minä heille esittelen jotain " ihmekeitosta"  Shocked

Keitos jää porisemaan hellalle - ja jostain syystä, jota en enää päivätietoisuudessa muista, lähden kiertämään taloa - siellä on samaan aikaan tapahtumassa todella paljon ja monenlaista tapahtumaa - ja kaikki tapahtumat joissa käyn tai jotka rekisteröin kertovat jotain menneestä elämästäni ( tässä elämässä) niin että ihmiset ovat elämässäni olleita , niin ja eläimet  Kiss angel

Sillä kirkkaimmin muistan nyt kohdan jossa meni johonkin tilaan ( mahdollisesti se oli ison talon alakerrassa ) jossa oli pitkiä ihmisen oloisia olentoja - ....

ja kun nyt kuulostelen NIIN olivat ihan samanoloisia kuin Oppaani ~suojelusenkelini yleensä KUN He uniini tulevat - JA heillä on aina tärkeää kerrottavaa , ja ilmankos tämän keskikohdan ( tai ainakin koen tämän olevan unitilani keskikohdan) niin kirkkaasti muista - ...

Nä "pitkät olennot" alkavat heijastaa seinälle suurta kuvaa, filmiä, ja ilokseni näen tässä värifilmissä  Kiss METSÄTONTUN, rakkaan enkelikoirani , ajattelen siinä unessa, ETTÄ VOI KUN SAISIN KOPION TÄSTÄ filmistä ... no Metsätonttu menee jonkun ihmisen luo- siis siinä filmissä, ja alkaa kiivetä jalkaa pitkin ylös - ja yhtäkkiä Metsätonttu menee karvojen sekaan ja ihminen on muuttunut HEVOSEKSI  Shocked . Metsätonttu roikkuu tämän suuren hevosen vatsan alla JA lopulta puraisee hevosen ( joka on uros) sukuelimistä, oikein lujasti ja terhakkaasti puraiseekin - eikä sieltä tule verta vaan valkoista ja hohtavaa siemennestettä jota sitten suihkuaa joka puolelle ... siihen se filmi loppuu ... ja minä jatkan siinä talossa  Shocked

Sitten tulen tilaan jossa on ihmisiä elämäni varrelta - siellä on myös mieshenkilö ( olen hänen kanssaan ollut yht.kunnallisissa luottamustehtävissä, hän oli pääluottamusmies ja minä oman ammattialani luottamusmies , meillä on aina ollut vain ystävyys ja luottamustoimisuhde  angel ) ja hänellä on IIIISO paketti koiranmuonaa - ja kiinnostun siitä kun ajattelen ETTÄ saan Metsätontulle ( oikeasti on kuollut viime elokuussa ) hyvää ravintoa - ja tämä mieshenkilö näyttää suuuuren säkin jossa on valkoista ja nestemäistä ravintoa ... sanon ernsin etten mitään plasmajuttuja huoli MUTTA hän näytti lähempää tätä pakettia - ja kun otin sitä käteeni NE olivatkin pieniä kultahippuja tai niinkuin kultaharkkoja mutta pieniä ... ja taas jatkan matkaa ....  Shocked

Lopulta saavun takaisin sinne auditorioon johon ihmekeitokseni oli jäänyt porisemaa - ja tulen nk. 11 hetkellä - sillä keitokseni on juuri palamassa pohjaan ( ei vielä mustunut mutta meinaa tarttua jo pohjaan) ja ihmiset on melkein kaikki lähteneet - vain muutama ELI unessa sanotaan vain viisi viiva seitsemän ihmistä on uskollisesti jäänyt odottamaan minua ....  angel

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<unessa koen että koetan kertoa olleeni tekemässä todella tärkeää asiiaa sillä aikaa - ja unessa muistan ihmetelleeni ETTÄ miten nyt niin kävi ETTÄ minulla oli samaan aikaan kaksi todella tärkeää tapahtumaa - ja jotenkin siinä unessa olin uskonut että se " ihmekeitos" porisee siellä ihan rauhassa ja turvassa VAIKKA en vieressä ollutkaan ...  Cry

Kaikki meni kuitenkin hyvin - eli että ehdin keitokseni luo ajoissa 11 HETKELLÄÖ ( ja ohjaavat opettajani - tutorini olivat kuitenkin olleet siellä odottamassa minua - mutta he eivät olleet koskeneet keitokseeni VAIN seuranneet tapahtumia  angel ) , lopulta kuitenkin pelastin sen keitoksen JA olin saanut itselleni - SITÄ - taloa kiertäessäni todella tärkeää tietoa ...

JA TÄTÄ NYT SITTEN KUULOSTELEN  Shocked angel

http://www.youtube.com/watch?v=_jYntRX_Uq4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=tvuy_tYDp24&feature=related

Aamulla uni jotenkin jatkui valvetilassa SILLÄ tehdessä aamu chakraharjoituksen siinä tuli ihan samat fiilikset JA jatkui vielä lukiessani
James Redfieldin Shambhalaa  angel

Saa kommentoida t. viisuinen

Jiikoo huomaan että täällä on tapahtunut VAIKKA mitä ihanaa  smitten - tää unen viesti on vain nyt päällimmäisenä - sii juu  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 15.04.2008 08:59:01 »

En osaa muuta sanoa kuin, että minulle tuli intuitiivisesti mieleen sana Atlantis ja manna kun luin untasi.  :Smiley Onkohan näistä sanoista sinulle mitään apua unesi "avaamiseen"...  idiot2

Manna
Wikipedia

Raamatun maasta kerätty manna lienee ollut mannatamariskin (tai jonkin toisen kasvin) öisin tihkuvaa sokerieritettä, mannajäkälää tai kilpikirvojen mesikastetta [1].

Mannalla voidaan tarkoittaa myös Välimeren alueella kasvavan mannasaarnen ja sen lähisukulaisten kovettuvaa mahlaa, jossa on runsaasti mannitolia eli heksoosisokerista syntynyttä sokerialkoholia.

Manna
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Not to be confused with the rune Mannaz.
For other uses, see Mana (disambiguation).

Manna (sometimes or archaically spelt mana), (Hebrew: מָ‏ן) is the name of a food which, according to the Bible, was eaten by the Israelites during their travels in the desert; until they reached Canaan, the Israelites are implied by some passages in the Bible to have eaten only manna during their desert sojourn,[1] despite the availability of milk and meat from the livestock with which they traveled, and the references to provisions of fine flour, oil, and meat, in later parts of the journey's narrative.[2] The manna is also briefly mentioned in the Qur'an, with the Sura of the Cow,[3] Sura of the Heights,[4] and Sura of the Flattening,[5] mentioning the divine supply of manna as one of the miracles with which the Israelites were favoured; these passages only describe manna as being good things which have been provided ... as sustenance.[6]
Contents
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: