Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voodoota Suomessa?  (Luettu 8026 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 02.08.2007 18:39:34 »

Tapahtuipa taas kummallinen juttu. Työpaikallani lounastauolla käyn aina kaupassa tai ruokalassa, ja kuljen aina saman paikan ohi. Paikassa on liikennepylväs, ja eräänä päivänä huomasin että sen tolppaan joku oli laittanut pienen leijonan.

Leijona oli varsin pieni, joltain lapselta tippunut pehmolelu, ja kovia kärsinyt, koska siltä puuttui toinen silmä. Siinä oli kuitenkin jotain suloista, ja kun olin monena päivänä mennyt paikasta ohi, ja leijona vaan sitkeästi oli siinä, päätin että jos se vielä huomenna on siinä, otan sen ja vien kotiin Leijona-pojalleni.

Jotain tuossa ajatuksessa pelotti minua. En osaa sanoa mikä. Jotenkin yhdistin tuon pikkuleijonan oman pieneen Leijona-poikaani, ja minua säälitti koska tuo leluleijona oli silmäpuoli.

Leijona oli siinä tolpassa vielä seuraavana päivänäkin, joten otin sen ja pistin laukkuuni. Kello oli hieman yli 11.

Samana iltapäivänä mieheni soitti töihin hätääntyneenä: Leijona-pojalle oli sattunut jotain, hän ei enää pysty kävelemään ja mieheni on kuskaamassa häntä lääkärille. Hän selitti, että poika ei enää suostu ottamaan askeltakaan tai edes seisomaan, istuu vaan paikallaan, tämä oli sattunut juuri klo 11 jälkeen.

Kauhistuin ja ehdin itsekin mukaan lääkärille. Lääkäri tutki ensin, onko poika halvaantunut. Ei onneksi. Hän pisti meidät kotiin ja käski menemään sairaalaan jos poika ei parin päivän sisään kävele. No, onneksi hän rupesi seuraavana päivänä kävelemään ja kaikki palautui normaaliksi.

Minä taas pidin silmäpuolileijonan visusti piilossa laukussani ja palautin sen samaan tolppaan.

Olenko ihan pimahtanut vai voisiko tuolla leijonanukella olla yhteyttä poikaani? Heti kun päätin ottaa kärsivän leijonan, pojalleni sattui onnettomuus.

Onko kellään vastaavia kokemuksia?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.2007 21:16:28 »

Huh, pelkosi varmasti oli osasyyna energia ajatuksiin joista meinasi tulla totta(koska yhdistit karsivan silmapuolileijonan poikaasi)
En oikein jaksa uskoa woodoo juttuihin-ainakaan Suomessa(mutta ala ikina sano ikina)
Onneksi kaikki on hyvin!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 02.08.2007 23:01:12 »

Ajatuksethan ovat energiaa ja synkronismi ON - joten kuulostaa minustakin telepatialta & etiäiseltä  :Smiley
Loppu hyvin, kaikki hyvin  Kiss angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 03.08.2007 16:59:17 »

Kiitokset kannustavista kommenteista! Tilanne oli kyllä aidosti pelottava.

Ja tuon otsikon keksin lähinnä herättääkseni kiinnostusta...  Wink
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 03.08.2007 23:46:31 »

Muutoin tapauksesta ajattelisin, että leijona oli sinulle etiäinen pojastasi. Uskon että sen voi nähdä positiivisesti siten että sinulla on luja yhteys poikasi kanssa.  Smiley

Samaa mieltä. angel
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 14.03.2008 18:56:37 »

Tänään tuli mieleen tuo vanha juttu. Töihin mennessäni huomasin maassa pienen muovipoliisin. Se oli aika hauska ja ajattelin että Leijona-poikani pitäisi siitä ja meinasin napata sen laukkuuni...

Mutta sitten tuli karmea tunne: Jos otan muovipoliisin, niin tänään sattuu jotain sellaista että poliisi ottaa yhteyttä (eli joku läheinen on töpännyt tai minä itse onnistun sotkemaan asiani   Embarrassed) ...

joten muovipoliisi jäi pihalle.   Grin Olenkohan ihan sekopää vai mistä tuo tunne tuli?
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 14.03.2008 19:38:36 »

Oletko kertonut tuon alkuperäisen tarinan jossain muuallakin, olen nimittäin ihan varma että olen lukenut sen jossain.....?! Vai olenkohan sekoamassa.?!?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 14.03.2008 19:45:30 »

Oletko kertonut tuon alkuperäisen tarinan jossain muuallakin, olen nimittäin ihan varma että olen lukenut sen jossain.....?! Vai olenkohan sekoamassa.?!?

En. Tämä astro on ainut paikka jossa tuosta juttelin. Voisiko olla että jollekin muulle olisi sattunut samantapaista juttua?

Tai sitten todella on sattunut, ja olet sattumalta lukenut molemmat tarinat.  :Smiley

Minusta nämä tämmöiset sattumat ovat aika mielenkiintoisia, ja haluaisin kuulla selityksen sille, miksi noita sattuu.
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #8 : 14.03.2008 19:59:47 »

Jännä, että löydät nuinkin paljon krääsää kaduilta Grin Ehkä tuo pehmolelu sitten oli joku symbolinen etiäisen tapainen, että näkee nuita tavaroita, mutta ei kai siinä mitään "pahaa" ole, jos ne ottaa mukaansa, että sen takia sattuisi jotain pahaa kun ottaa sen lelun laukkuun... Itse löydän aina jotain parittomia hanskoja tai pipoja, joita nyt lojuu ympäri teitä muutenkin (en ota kuitenkaan mukaani Wink)
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 14.03.2008 20:20:20 »

N222, joo, ehkä se on jonkinlainen, "valikoiva silmä" mikä on kehittynyt tässä poikien ollessa noin pieniä.  Sitä keskittää huomionsa semmoiseen minkä luulisi kiinnostavan poikia.

No, ilman poliisia tässä on nyt ainakin tähän mennessä selvitty..  Grin
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 14.03.2008 20:22:09 »

Nyt on aika spooky olo, mutta toi sun tarina tuntui niin tutulta että....oli taatusti kyse jostain kadulta löytyneestä pehmoeläimestä. Ja nimenomaan olen jutun lukenut, en kuullut.
Ehkä näitä tapahtuu sitten enemmänkin tai tää oli joku deja vu. idiot2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 15.03.2008 00:03:42 »

Mielestani kaikki symbolisoi kaikkea-minuna SINA et ota!!!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 15.03.2008 00:50:06 »

:Smiley

Mielenkiintoinen visio, puuttua tavaraan joka ei kuulu

itselle, ja kokee, että sen kannattaa ottaa, koska

se olisi omille lapsille mieluinen! Haloo!! Ei

kai kukaan halua tuntemattomia

energioita kotiinsa, ja ihan

ihoa kiinni!   Embarrassed

Onneksi sitä toisten luomaa energiaa ei siinä tunnisteta.

coolsmiley

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 15.03.2008 09:26:05 »

Katsokaas kun me Kauriit olemme niin pihejä että jos ilmainen kiva tavara tulee vastaan, niin hetihän sitä ajattelee, että otampa tästä!  Wink

Mutta en ole noita tavaroita mukaani poiminut. - Ehkä se pelko tuleekin siitä, että tavara kuuluu jollekin toiselle, ja omatunto kolkuttaa (ei ole minun, älä ota) ja siksi tuollaisia ajatuksia tulee mieleen.

No, ei tässä nyt niin köyhiä olla ettei olisi varaa ostaa muovipoliisia ihan lelukaupasta!  Grin
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: