Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: YOD kartalla  (Luettu 2435 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 28.10.2008 21:52:06 »

Hei kaikille,

sellainen asia kuin YOD askarruttaa omalla kartallani. Selailin haulla asiasta tietoa ja en oikein pääse soveltamisessa eteenpäin. Voisiko teistä joku auttaa pääsemään hiukan tulkinnan makuun tässä aiheessa?

Eli minulla on kartalla kaksi YODia:
Uranus (Vaa'assa, huone 2) aspect_sex Mars (Leijonassa, huone 11) kvinkussissa Kuu  aspect_con Jupiter (Kaloissa, huone 6). Hmm...Voisiko tämä olla jossain tekemisissä toiveissani perustaa oma yritys, mutta järki ja varovaisuus hidastaa toimintaani?

Toinen YOD:
Neptunus (Jouskari, huone 3)  aspect_sex Pallas Athene (Vesimies, huone 4 tai 5 rajalla) kvinkussissa Merkurius (Rapu, huone 10). Voisiko tämä kertoa jotain toiveistani/haaveistani kirjoittamisen saralla, mutta kun rohkeus ja itseluottamuksen puute lyö vastaan?

Siis ovatko minun heikkoja kohtiani jollain tapaa Kuu- ja Merkurius-asiat? ööh...eli tunne-elämä ja järjen juoksu?;-) Mitä minun pitäisi löytää itsestäni ja miten? Miten oikein pääsisin tuossa tulkinnassa eteenpäin? TÄmä YOD kiinnostaa kovasti? Jos joku ystävällinen ihminen kerkiäisi auttaa, niin olisin hyvin iloinen angel
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: