Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Plutonikko  (Luettu 31555 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 08.06.2008 15:22:11 »

Ah, olenkos minä sitten sekä plutonikko että neptunikko kun kartalta löytyvät

pluto aspect_kvi merkuriuspluto aspect_opp venuspluto aspect_opp marspluto aspect_con saturnuspluto aspect_sex neptunus

Sekä

neptunus aspect_squ aurinkoneptunus aspect_squ merkuriusneptunus aspect_tri venusneptunus aspect_sex saturnus

Mistä löytäisin lisää tietoa plutonikoista ja neptunikoista jos moiset elementit minuun osuvat? Englanninkielinen lähde sopii mainiosti.

Vaikuttaisikohan tuo Pluto siihen, että minulle läheiset henkijumaloppaat ovat kaikki tuhoavia, plutomaisten ominaisuuksien kanssa varustettuja? Grin
...jne

Mie liityn kerhoon! Ihan het' paikalla.
Kartallani varsinainen Pluton ja Neptunuksen aspektiviidakko. Keskenäänkin tekevät tarkan aspektin.

Siis:   pluto  aspect_tri  aurinkopluto  aspect_tri merkuriuspluto  aspect_ssx jupiterpluto  aspect_ssx uranuspluto  aspect_tri keskitaivaspluto  aspect_tri pallaspluto  aspect_tri kuunsolmupluto  aspect_sex neptunuspluto aspect_kvi cerespluto  aspect_kvi venuspluto  aspect_ssx vertex,  ja monta monta muuta...

Miellän tämän ritirampsun  olevan magneetti henkilöille, joilla mieleenpinttymänä toimia määräilevästi ja voimia imevästi. Noh, juotikkaat irtoavat ihosta suolalla hieromalla. Makeillen he (ups, siis ne) imevät (uhrinsa) kuiviin.

Sekä:  neptunus aspect_opp aurinkoneptunus aspect_tri kuuneptunus aspect_opp merkuriusneptunus  aspect_kvi venus, neptunus  aspect_kvi  jupiterneptunus  aspect_kvi uranusneptunus  aspect_sex plutoneptunus  aspect_squ ceresneptunus  aspect_sex keskitaivasneptunus  aspect_sex kuunsolmuneptunus  aspect_sex pallas, neptunus  aspect_ssx vertex, ja tässäkin sarjassa ovat vain pikaisimmin muistamani aspektit.

Tämä Neptunusviidakko kertoo minulle, missä piilevät kehonluku-taitoni sekä toisen persoonan
'läpi'valaisutaitoni. Moni on kokenut ikävänä, että haistan valheet ja hyväksikäyttöyritykset. Usein henkilö, vaikka olisi päivien matkojen päässä - saattaa lähettää kehon tai mielen viestejä, jotka paljastavat / kertovat kuinka uskollinen toinen on ystävänä tai rakastettuna. Olen jo iso tyttö. Olen tottunut kuuntelemaan ja unohtamaan saman tien. Aika näyttää kuka mitäkin on. Myöskin koen Neptunus-aspektien paljastavan herkkyyttä kohdata eläimiä.

Okei, okei. Karttani on varsinainen viidakko. On yhtenäinen kuusioketju ympär koko elon piirin... sanoisi Aleksis Kivi, jos eläisi. On Daavidin tähteä (koostuu kolmioista), suorakulmaa, suurta neliötä, leijaa jne jne...

Mukavahan se on havaita, ettei ole kummajainen muitten joukossa, vaan avarakatseisia persoonia löytyy täältä astro.fi-sivustolta lisää, kuten Sinä, AthaMaarit.

« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 21:02:16 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 09.06.2008 11:50:35 »

Oi kyllä, Islaja.  Angry

Yleensä nämä valtataistelut ovat ajoittuneet juuri Pluto-transiittien aikoihin. Tällä hetkellä olen seurannut vierestä erään ystäväni työpaikkakiusaamis-tapausta, jossa on kaikki ainekset vaikkapa oikeusjuttuun. Hänellä Skorpioni nousussa, Pluto MC:llä aspektoiden opposition voimin mm. Kuuta. Parhaillaan hänellä on menossa Pluton sekstiili Auringolle ja neliö Kuulle.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2008 20:26:40 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 09.06.2008 13:40:22 »

Mulla olikin myös  pluto aspect_tri ceres ja  pluto aspect_opp lilith..

Noista valtasuhdejutuista...

Tuntuu että olen melkein jokaisessa koulussa ollessani tullut kiusatuksi tai typerästi kohdelluksi tavalla tai toisella jonkun muutaman "ylpeän ja vaikutusvaltaisen" luokkakaverin osalta...

Tai tässäkin koulussa, vielä tässä iässä, muutamat meidän luokkalaiset alkoivat toisen vuoden puolessa välissä ignooraamaan mua ihan täysin eivätkä kutsuneet bileisiin, jutelleet tupakkapaikalla sanaakaan, katsoneet päin.. uglystupid2 Vaikka en ole tehnyt mitään, olen hyvin mukava ja miellyttävä ihminen mutta pari kertaa olen kommentoinut jonkun oppitunnin jälkeen että tarviiko aina riidellä opettajien kanssa niistä samoista asioista, kun kaikki tunnit menee siihen tappelemiseen, että se on mielestäni lapsellista..

Sama juttu töissä, siellä missä olen eniten ollut, on pari ihmistä jotka käyttäytyvät juuri tuolla tavoin minua kohtaan: ovat kuin en olisikaan. Ja tämä sen jälkeen kun olen huomauttanut jostain epäkohdasta tai miten hoitotyössä YLEENSÄ voisi asiat olla siinä ja siinä mielessä paremmin..

Eli pääosin olen hyvin mukava ja kiltti, mutta jostain syystä koulussa ja töissä ihmiset ottavat nokkiinsa siitä kun kerran menen avaamaan suuni jostain asiasta. Ehkä ne on juuri niitä asioita, mitä kukaan muu ei osaa sanoa ääneen. Mulla onkin  pluto skorpioni 10. huoneessa...

No tällä hetkellä elämääni vaikuttaa  pluto aspect_tri venus ja se tuntuu jotenkin helpottavan elämää, pääsinhän kuluttavasta suhteesta irti..
« Viimeksi muokattu: 09.06.2008 13:49:35 kirjoittanut Kaylee » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 09.06.2008 13:47:24 »

Minä olen myös joutunut tuollaisen ignooraamisen kohteeksi koulussa ja yleensä työpaikoillakin on aina ollut joku korkeampiarvoinen henkilö, jonka kanssa kemiat eivät vain ole kohdanneet lainkaan. Onneksi ei ole koskaan ollut tarvetta olla pahemmin tekemisissä kyseisten henkilöiden kanssa Grin Yleisesti tuntuu törmäävän vanhempien ja ammattilaisten puolelta asenteeseen "mitähän tuo tyttöparkakin luulee osaavansa..."-mentaliteettiin.

Valtataistelu itsenäisyydestä ja omasta päätösvallasta joiden asioiden suhteen jatkuu edelleen isän kanssa, vaikka alankin hiljalleen olla lähempänä 30. kuin 20. ikävuotta Grin Päätän ignoorata sen kokonaan, minun tieni on itsenäisen tie. Isä on varmaan repinyt pelihousunsa kuultuaan uusista lävistyksistäni, haha Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 10.06.2008 06:23:20 »

Minulla on AP kartalla nousussa skorppari tänä vuonna =)
Saas nähdä miten käy!

Itse en siedä myöskään mitään itsenäisyyttäni rajoittavia tekijöitä. Ajatuskin siitä että joku yrittäisi rajata tekemisiäni tai kertoa miten toimia tuntuu niin vastenmieliseltä että ei onnistu =)
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 10.06.2008 11:06:03 »

Lainaus
Itse en siedä myöskään mitään itsenäisyyttäni rajoittavia tekijöitä. Ajatuskin siitä että joku yrittäisi rajata tekemisiäni tai kertoa miten toimia tuntuu niin vastenmieliseltä että ei onnistu =)

Ahaha, tämä on se asia minkä takia minua raisttaa ihan kamalasti asioida työvoimatoimistossa tai Kelassa ja selittelemässä miksi elämäntilanteeni on mikä on kulloinkin. Mitä se muille kuuluu, tärkeintä on että itse tiedän missä menen Grin Ystäväni kanssa aina naureskelemmekin, että nämä yhteiskunnan avunantoyritykset tuntuvat enemmänkin vain kuristuspannalta kaulan ympärillä ja häiritsevät sitä oma tien kulkemista sen auttamisen sijaan, haha! Kun ei mene "normaalin" muotin mukaan joutuu yhteiskunnan hampaisiin, vaikka yhteiskunta toki tekee paljon hyvääkin. Asioilla on kaksi puolta.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 11.06.2008 06:43:15 »

Koen myös työnteon rajoittavan elämääni, mutta pakko sitä on kai tehdä =)
Ehkäpä en tunne näin sitten kun löydän oman juttuni..
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #52 : 14.06.2008 10:44:52 »

Onko teillä Plutot ongelmallisia valtasuhteita elämässänne? Minulla on eikä ne tunnu loppuvan.  Embarrassed
Pluto  aspect_con kuu?

No olihan mun kuitenkin pakko osallistua tähän keskusteluun, vaikka ajattelin, että enköhän ole jo setvinyt suhdettani Plutoon ihan riittämiin.

Mulla siis:
 pluto aspect_con aurinko
 pluto aspect_squ kuu
 pluto aspect_con mars

Pluto-Aurinko-Mars-stellium 1.huoneessa

Tuntuu, että missä ikinä olenkin, joudun aina mukaan mitä ihmeellisimpiin vääntöihin. Olen myös oppinut, että jollen puutu vallan väärinkäyttöön, teen itseäni vastaan. Ehkä tuo Pluton ja Marsin asteentarkka yhtymä tekee sen, etten vaan VOI jättää asioihin puuttumatta,vaikka rehellisyyden nimissä olisi kyllä kivempi, jos joku muu hoitaisi homman.  buck2
Yleensä homma etenee niin, että yritän väistellä "vastuutani" mahdollisimman pitkään ja kun tilanne käy sitten sietämättömäksi, eikä kukaan muu näytä puuttuvan asiaan, pistän tuulemaan.  knuppel2

Koulussa olin joko koulukiusattu tai sitten kiusaaja. Yhdellä työpaikalla aiheutin niin pahan kohun nousemalla esimiestäni vastaan, että jälkimainingit eivät ole laantuneet täysin vieläkään. Parhaillaan arvuuttelen, joudunko nousemaan oikeusteitse isännöitsijää ja vuokranantajaa vastaan, vai ratkeaako juttu rauhanomaisemmin. Plutonikko (?) -miesystävän kanssa olimme erossa viime vuonna n.10 kk, kun piti vähän ottaa selvää, että että kuka sen viimeisen sanan oikein sanookaan. Ts. valtataistelu...

Pahimman plutotransiitin aikana 13 vuotta sitten minut joukkoraiskattiin. Niitä ei pitäisi tulla (siis tuota transiittia!) enää koskaan.  buck2

Tuo joukkoraiskaus on valitettavasti tyylipuhdas esimerkki Pluto-vallankäytöstä pahimmillaan.  Angry

tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 28.06.2008 12:56:20 »

Just sitähän se Puto meijjän plutonikkoin elämässä aiheuttaa. Jostain aina löytyy ignoreeraaja (sveditismiä) (=mitätöijä, lyttääjä, alistaja =selkosuomea, 'mopottaja'... mopo=alokas, siis armeijaslangia). Usein tapahtuu niin, että tuollainen persoona kokee plutonikon vahvana ja pyrkii kukoksi plutonikon tunkiolle. Näin olen kokenut. Olen päätellyt, että tuollaiset persoonat ovat vielä omasta painoarvostaan epävarmoja ja plutonikko toimii ukkosenjohdattimena/ salamasiepparina heidän manipulointitarpeelleen. Suoraan heille asian ilmaisten he lopettavat kyllä muilutushaaveensa tai kohdistavat sen johonkin toiseen, tai - mikä parasta- saattaa joku kukkopoika tai -tyttö alkaa henkisen kasvun -taipaleen nolostumisensa seurauksena.

Mutta aivan takuuvarmasti meidän plutonikkojen osana on olla vastaanottavana osapuolena taisteluhaasteille, joita nämä 'katsotaanpa kuka kukin on'-asenteella eläjät heittelevät milloin minnekin suuntaan.

Loppukaneetti:
'Vahvan ei tarvitse mitellä voimiaan. Hän tietää millainen on hänen vahvuutensa, sillä jokaisella on jokin vahvuus, ehkä useampikin. Meidän kaikkien ihmisten onneksi, sillä näin yhteiskunta rakentuu useitten ihmisten varaan - oikeammin kaikkien ihmisten - osaltaan, kuitenkin hiukan eri painoarvoilla, koska kyvyt/ vahvuudet ovat kullakin mittatilaustyönä, persoonan mukaan.'
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: