Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Riitely  (Luettu 2946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SeriousSam
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 04.05.2008 13:48:01 »

Heipä hei, taas olisi yksi vaivaava juttu.

Näin unta riitelytilanteesta, johon olin yksi osapuoli, ja roolini oli osittain välikäsi.

Tulin kirjastoon, ja pian saapumiseni jälkeen virkailija(t) huomasivat minut, josta alkoi riita. Aluksi en ymmärtänyt mistä on kyse, mutta kun "kirjastotäti" oikein suuttui ja alkoi mm. herjata (nainen, noin 30-v. ei tuttu) niin muistin, että kyse oli yhdestä kirjaston yleisöpäätteen tietokoneen CD-ROM asemasta  uglystupid2 jonka olin "hajottanut" (!!??!!). Virkailija toi sen näytille, ja romppuasema oli hajalla, kuin sitä olisi moukaroitu vasaralla, vaikka alun pitäen romppuasema oli vain lakannut toimimasta.

Välikädessä oleminen liittyy siihen, että nyt näkemäni uni oli jatko-osa, jonka hoksasin unessa ("olen nähnyt tämen edellisen osan") jossa romppuasema lakkasi toimimasta, ja salasin asian enkä ilmoittanut kellekään. Sitä vastoin pyysin ystävääni hommaamaan äkkiä uuden, jotta tapahtunutta ei huomattaisi, samalla irrotin rikkinäisen (tässä vaiheessa asema siis oli mekaanisesti vielä ehjä eli ei moukaroidun näköinen).

No, takaisin tähän jatko-osaan. Kirjastonainen huutaa minulle. Samassa ystäväni tulee uuden romppuaseman kanssa, mutta käykin ilmi, ettei asema sovi, koska se käyttää jotain erilaisia levyjä. Nyt alan vaahdota ystävälleni siitä ettei tuonut oikeanlaista, koska kyseessä on kirjaston kone ja käytettävyyden pitää olla yleistä ja avointa kaikille. Hermostun ystävälle ja alan sättiä häntä. Sättiminen tuntuu hyvälle, koska kyseessä on henkilö jonka tunnen ja olen hänelle monasti halunnut rähjätä aiheesta mutten ole tohtinut, konflikteja kun pyrin välttämään. Unessa minusta tuntuu, että hän toi tahallaan vääränlaisen.

Herään tässä ystäväni sättimis kohdassa.

Kummia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: