Itse olen käsittänyt, että hyvin vanhat sielut ja henkisesti kehittyneet ihmiset tiedostavat karmaansa,
tosin heiltä ei odottaisi epämoraalista toimintaa tai näin ainakin
minä olisin taipuvainen uskomaan, mutta tietäähän en voi...
Olen tuonut esille, ettei sovi minun pirtaani sotkeentua varattuihin, koska kunnioitan muiden suhteita
eikä minun edes tarvitse tuntea naista, jonka mies lähestyy minua 'niissä aikeissa'...
Sofie
Moraali laittaa antamaan lapasesta miehen poskelle jos iskee mutta on perhe kotona. Suututtaa oikein sellainen. Samoin sellainen, että yritetään kaikkia naisia jotka vähänkin miellyttää, niin olepa otettu siitä aamukahden aikaan heitetystä kohteliaisuudesta. Kiitos hei
Mutta iloisia yllätyksiä saa, kun antaa mahdollisuuden, niille ujoimmillekin ehdokkaille.
Mutta sitten kun on lipumassa sinkkuuden satamasta kohti toisia satamia, alkaa vasta tutkailla itseään ja mitä todella haluaa ja voiko sen tuon henkilön kanssa toteuttaa.
Ja nyt kun näyttää siltä, että se mitä mulle on pedattu ja mitä toiveita olen lähettänyt, onkin käden ulottuvilla, on todella pelottavaa! Näinkö on todella tarkoitus, onko se hyvää jne.