Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 06.03.2006 22:05:32 » |
|
Aivan samaa edelleen, kuten aikaisemmassakin vastauksessani #14... Aina ja ikuisesti, kaikkea HYVÄÄ !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sammaletar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #31 : 11.03.2006 19:40:56 » |
|
Minä etsin luottamusta Maailmankaikkeuden Valon kantavaan voimaan Etsin myös itseni rakastamista ja hyväksyntää
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kauris Asc Leijona Kuu Kauris Venus Skorppioni Mars Kauris Maa-Hevonen Omenapuu Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
Lake
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 11.03.2006 20:36:45 » |
|
Sekä totuutta että rakkautta. :-)
"Totuus ilman rakkautta johtaa fanaattisuuteen ja suvaitsemattomuuteen, rakkaus ilman totuutta taas tyhjään humaniteetti-intoiluun ja henkiseen heikkouteen." - Frizo Melzer / Haaste Intiasta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.03.2006 21:11:28 kirjoittanut Lake »
|
tallennettu
|
|
|
|
sirmakka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #33 : 11.03.2006 21:03:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pollux
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 11.03.2006 21:09:04 » |
|
"Minä en etsi. Minä löydän" Näin sanoi Pablo Picasso ja niinhän se lapsikin tekee, kulkee onnellisena ja löytää koko ajan uutta ja uutta. Etsiessä tulee helposti asettaneeksi odotuksia,rajoja ja vaatimuksia, mutta löytäessään on vapaa vastaanottamaan. Kun antaa itsensä olla avoin ja tietämätönkin ,saakin yllättäen paljon enemmän. Löytöretkeily on ihanaa, joka ainoa päivä löytää jotain uutta. Löytää asioita ja ihmisiä ja itsensäkin. Ja oman rakkautensa ja sen kautta muunkin. Ehkäpä löytöretkeily on jonkinlaista irrottamista, vapaata virtausta. Sitä sellaista lapsen kaltaiseksi tulemista...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
cowboy
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 12.03.2006 09:54:47 » |
|
Heips.Minä etsin mielenrauhaa ja tasapainoa :vaaka:Kun sen saavuttaa niin kaikki muu on helppoa. Siinä sivussa etsin tietä sielusuunnitelmani toteutumiseksi ja sen löytämiseksi. Ja rakkaus on mukana valinnoissani ja onni tulee siinä sivussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #36 : 12.03.2006 12:39:48 » |
|
Elän ja koen ennen kuin kuolema korjaa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
marzukka
Kohtuuastroilija
Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!
|
|
« Vastaus #37 : 12.03.2006 12:51:47 » |
|
Iseäni, tarkoitustani täällä... Sillä tiellä olen ja jatkan matkaani koko ajan
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Rapu chiron-härkä-h.12 Aurinko Skorpioni Kuu Kauriissa Merkurius Skorpionissa Venus Jousimiehessä Mars Kauriissa
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #38 : 12.03.2006 22:12:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 12.03.2006 22:30:35 » |
|
..silloin tällöin ne tavoitan: VAPAUDEN, MERKITYKSEN, TUNTEEN. Mutta vain hetkittäin.. Joskus seurauksina, joskus syinä. (Vaikea kuvailla, mutta eiköhän kaikki täällä ymmärrä..)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #40 : 12.03.2006 22:39:26 » |
|
..silloin tällöin ne tavoitan: VAPAUDEN, MERKITYKSEN, TUNTEEN. Mutta vain hetkittäin.. Joskus seurauksina, joskus syinä. (Vaikea kuvailla, mutta eiköhän kaikki täällä ymmärrä..) EETTERI, tuo hajuton välitila.. JEEEE , , ,
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
laa-laa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #41 : 12.03.2006 23:35:03 » |
|
Etsin mielenrauhaa. Jolloin olisi vapaa kaikenlaisesta tavoittelusta ja vaatimuksista (itselleenkin).
|
|
|
tallennettu
|
AC Jousimies, Aurinko Neitsyessä, Kuu Oinaassa, Merkurius Vaa'assa, Venus Leijonassa, Mars Kaksosissa
|
|
|
Tuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #42 : 13.03.2006 08:01:21 » |
|
Itseäni etsiskelen. Jotenkin ymmärrystä ja toimintatapoja. Miksi olen täällä...pelkästään oppimassako...tuhansia kysymyksiä ilman oikeita vastauksia..eli elän : Mukavaa viikkoa kaikille
|
|
|
tallennettu
|
Vesi-Rotta, Keltainen Planetaarinen Soturi Nousu Jousimies Aurinko Leijona Kuu Vaaka Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Leijona
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 13.03.2006 20:29:25 » |
|
Hei kaikki etsijät. Television katselu voi joskus avartaa... Pirjo sanoi Käenpesässä erittäin hyvin uskonkriisiä potevalle pappi-miesystävälleen, että etsit itsellesi sopivaa ja oikeaa tapaa olla. Mitäpä muuta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|