Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marsin ja venuksen neliö tulossa juuri  (Luettu 4588 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« : 12.10.2008 11:09:43 »

Tämä on alkamassa mulla 21.10. jatkuen aika pitkään.
Mitkä ovat tämän kuvion erikoishaasteet ja miten voin selvitä niistä?
Onko näköpiirissä kenties ratkaisu pitkään jatkuneeseen parisuhdekriisiin?

Lisäksi mietin, kun joku kyseli täällä saturnikoista. Mulla on saturnuksen ja Ac:n konjuktio 0,01 syntymäkartassa. Nouseva merkki on kauris.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 12.10.2008 11:48:36 »


Minulla on juuri meneillään
Lainaus
Mars neliö Venus
****
Tarkka: 11.10.2008
Alkaa: 7.10.2008 Päättyy: 15.10.2008
Marsin planeettaohitus merkitsee vauhdikasta vaihetta ja nopeasti syttyvää innostusta sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikka vaikutus on suhteellisen lyhytaikainen, saattaa sillä olla suuri merkitys jonkun uuden asian aloittamisen kannalta.


Ylläoleva on Sepon Planeettaohituskartan tulkintaa  Smiley

 jkk tervetuloa foorumille  smitten
Toivottelee  saturnus ikkoinen  jousimies  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2009 19:03:39 »

Tämä on alkamassa mulla 21.10. jatkuen aika pitkään.
Mitkä ovat tämän kuvion erikoishaasteet ja miten voin selvitä niistä?
Onko näköpiirissä kenties ratkaisu pitkään jatkuneeseen parisuhdekriisiin?

Lisäksi mietin, kun joku kyseli täällä saturnikoista. Mulla on saturnuksen ja Ac:n konjuktio 0,01 syntymäkartassa. Nouseva merkki on kauris.
[/quote]

Niinpä, löysin sattumalta tämän kysymykseni... Tuosta ajanjaksosta tuli todella hurja. Miehellä paljastui uusi rakkaussuhde 20 vuoden jälkeen, muutin erilleni. Jouduin kamppailemaan terveyteni kanssa tosi kovasti parin kuukauden ajan. Ikinä ei kohdalleni ole yhtä ravistavaa ajanjaksoa tullut, vieläkin olen toipilas tuosta elämänkriisistä, nyt toki kokemusta vahvempana.
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2009 23:58:18 »

Kyllä siellä taisi plutokin tehdä jonkun jutun tehdä. Voisitko valaista asiaa.
Olen tosi kiitollinen jo etukäteen.
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #4 : 28.07.2009 09:34:18 »

Hei,

Niin, itselleni tosiaan tuli mieleen, että Mars nopeana planeettana ei mielestäni itsekseen ihan noin suurta elämänmuutosta saisi aikaan? Tuo neliö venukselle kuitenkin tulee vastaan parin vuoden välein.. Olettaisin, että hitaammat planeetat (Pluto, Neptunus, Saturnus..) olisivat myös olleet kuvioissa mukana. Millaisia transiitteja Pluto teki, kun mainitsit että jotain oli?

Kuulosti nimittäin aika rankalta ajalta sinulle!

Hei! Kiitos mielenkiinnostani. Tämä jos mikä on mielenkiintoinen astrologisesta. Niin ravisuttava ajanjakso. Tässä näitä kuvioita, Uranus neliö merkurius, Jupiter yht. Saturnus ja kuu, jotka ovat myös syntymäkartallani yhtymässä. Sitten aivan tuo ajanjakson loppuvaiheessa ainoa pluton transiitti eli neliö marsiin. Mars teki muutenkin paljon kuvioita tuona jaksona.

Olen tosi kiitollinen, jos saat näistä jotain osviittaa.
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #5 : 09.08.2009 15:39:27 »

Hei,

Niin, itselleni tosiaan tuli mieleen, että Mars nopeana planeettana ei mielestäni itsekseen ihan noin suurta elämänmuutosta saisi aikaan? Tuo neliö venukselle kuitenkin tulee vastaan parin vuoden välein.. Olettaisin, että hitaammat planeetat (Pluto, Neptunus, Saturnus..) olisivat myös olleet kuvioissa mukana. Millaisia transiitteja Pluto teki, kun mainitsit että jotain oli?

Kuulosti nimittäin aika rankalta ajalta sinulle!

Hei! Kiitos mielenkiinnostani. Tämä jos mikä on mielenkiintoinen astrologisesta. Niin ravisuttava ajanjakso. Tässä näitä kuvioita, Uranus neliö merkurius, Jupiter yht. Saturnus ja kuu, jotka ovat myös syntymäkartallani yhtymässä. Sitten aivan tuo ajanjakson loppuvaiheessa ainoa pluton transiitti eli neliö marsiin. Mars teki muutenkin paljon kuvioita tuona jaksona.

Olen tosi kiitollinen, jos saat näistä jotain osviittaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: