Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter Jousimiehessä  (Luettu 13311 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 28.12.2007 19:37:09 »

Taiska,
Jupiter on siirtynyt vuodeksi eteenpäin omaan merkkiinsä, Jousimieheen. Yleensä kun jupiter tulee syntymäkartan asemaan, merkitsee se henkilökohtaista uudestisyntymistä ja täyttymystä. Onko sinulla semmoista tunnetta?

Jupiter Jousimiehessä tarkoittaa sosiaalista osaa jossa yhteiskunnallinen toiminta ja aktiviteetti on keskeistä. ihminen on yhteisönsä edustaja ja hän toimii sen kantaaottavana äänitorvena hyvin käytännönläheisellä ja arkisella tyylillä. Ilmeistä on, että tämä osa on myös muutoksellista ja liikkuvaa elämäntyyliä kuvaava.

saturnus
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2007 21:46:05 »

Kiitos Sataqu  smitten !
Kyllä vain olo on monella tapaa kuin uudestisyntyneellä, etenkin henkisesti. ns.suomuja silmiltä on paljon pudonnut. Muutoksia on tulossa paljonkin ja vaikka sisimmässäni olen vain todella iloinen, niin silti myös "pelottaa".
Voisiko se, että myös Saturnukseni on Jousimiehessä vaikuttaa niin, että vaikeuksien kautta voittoon Huh?  :Smiley
Äänitorvena olokin voi kyllä toteutua totaalisesti, kun se vain löytää oikean muotonsa  :Smiley. Saapas nähdä mitä tämä tuleva vuosi tuo tullessaan  Smiley !!!!! 
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.2007 22:33:20 »

SatAqu  Cheesy ,... kysyn kuitenkin ...  Wink

Tässä on Hindu/Lahirilla "piirretty" radixini transiitteineen - mitä osaat siitä sanoa  Huh    Auringonpaluukin oli hiljattain  Smiley
Rx  merkurius  jousimies ssä  :Smiley

T. Ippuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2007 00:21:40 »

Tässä on Hindu/Lahirilla "piirretty" radixini transiitteineen - mitä osaat siitä sanoa  Huh    Auringonpaluukin oli hiljattain  Smiley

T. Ippuska

Siis tarkoitatko kysyä, että mitä tarkoittaa Jupiterin saapuminen Rx-Merkuriuksesi päälle tänä vuonna???

Perinteinen astrologia kirjallisuus varmaan sanoisi että ajattelusi ja kommunikointisi laajenee vuoden aikana hullun lailla ja otat kantaa kaikkeen yhteisölliseen elämänmenoon. Merkuriuksesi on muuten detrimentti; planeetta luonteelleen vastaisessa merkissä. Ajatteluasi hallitsee yleisesti hyväksytyt ajattelutavat ja porukan näkökulma. Se on toki voimavarakin, mikäli ihminen on löytänyt tulessa kestäviä arvoja. Sinällään ajattelu (Merkurius) tulee olla yksilökohtaisesti koettua ja punnittua, sillä planeetta hallitsee Kaksosten ja Neitsyen merkkejä.

merkurius
tallennettu
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2007 00:50:15 »

Muuten myös miehelläni sekä Jupiter että Saturnus Jousimiehessä  Wink, johtuen siitä että olemme aika lailla samaa ikäluokkaa ja tunnelmat on aika lailla samat  smitten .
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2007 12:18:53 »

T. Ippuska

Siis tarkoitatko kysyä, että mitä tarkoittaa Jupiterin saapuminen Rx-Merkuriuksesi päälle tänä vuonna???

Perinteinen astrologia kirjallisuus varmaan sanoisi että ajattelusi ja kommunikointisi laajenee vuoden aikana hullun lailla ja otat kantaa kaikkeen yhteisölliseen elämänmenoon. Merkuriuksesi on muuten detrimentti; planeetta luonteelleen vastaisessa merkissä. Ajatteluasi hallitsee yleisesti hyväksytyt ajattelutavat ja porukan näkökulma. Se on toki voimavarakin, mikäli ihminen on löytänyt tulessa kestäviä arvoja. Sinällään ajattelu (Merkurius) tulee olla yksilökohtaisesti koettua ja punnittua, sillä planeetta hallitsee Kaksosten ja Neitsyen merkkejä.

merkurius

Erittäin mielenkiintoista  coolsmiley
Pisti jopa omatkin rattaani pyörimään  Cheesy

Kiitos  Kiss
Hyvää 2008  smitten  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 31.12.2007 20:07:24 »

Kiitos samoin  Cheesy Wink smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 01.01.2008 02:29:24 »

SatAqu Karma Yeshen kartta-ketjussa:

Lainaus
Jousimies on - paradoksaalista kyllä - eläinradan sosiaalisin merkki, vaikka se on tuli-elementtiä.

Lainaus
Tässä tullaan nyt sosiaalisuuden määritelmään. Sosiaalinen tarkoittaa muiden huomioon ottamista ja sitä että ihminen suhteuttaa oman osansa muiden mukaan. Epäsosiaalinen on siis ihminen joka toimii vain omasta tahdostaan ja omien tavoitteiden mukaisesti
.

Näitä sosiaaliset merkit - epäsosiaaliset merkit jaotteluja tulee silloin tällöin pyöriteltyä mielessä, ja hyvin vaikuttavat osuvan.

Mitähän Jupiter Mc:llä tuonee tullessaan. Sosiaalisuuteni lisääntyy ennestään ? crazy2

MC Jousimiehenä miesystäväni sanoi kerran..."sulle on tärkeysjärjestyksessä ensin kaverit, sitten minä ja vasta sen jälkeen sinä itse." :Smiley

Mutta minkäs luonteelleen voi. Välillä vaan toivoisi olevansa vähemmän sosiaalinen. Olisi niin kivaa osata olla "minä itse ensin" tyyppiä...ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella, ehkä.

Ainiin, Hyvää uutta Vuotta kaikille epäsosiaalisille ja sosiaalisille ja siltä välitä oleville!

Ollaan onnellisia sellaisina kuin ollaan  Wink! Ihanaa että olet juuri se joka olet  Smiley. Hyvää ja oikein onnekasta uutta vuotta ihan kaikille  Smiley !
tallennettu

taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 01.01.2008 18:25:59 »

Auts kun oli hieno tuo Swan Nebulan kuva  smitten. Kun päätä kallistaa vasemmalle näyttää kuin siellä sumun seassa olisi kyykyssä jokin ihmishahmo   smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #9 : 01.01.2008 18:39:12 »

Auts kun oli hieno tuo Swan Nebulan kuva  smitten. Kun päätä kallistaa vasemmalle näyttää kuin siellä sumun seassa olisi kyykyssä jokin ihmishahmo   smitten

http://myblog.nasadude.com:8000/archives/2006/01/

http://macdesktops.com/images/1600x1200/JMcarinaNebula1600x1200.jpg

http://www.shininglite.com/images/Eskimo%20Nebula.jpg

http://www.ecometry.biz/PicturesMain/TheCatEyeNebula.jpg

http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/0602/flamingstar_cfht_big.jpg
 smitten
« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 18:41:25 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 01.01.2008 18:43:56 »

Kiitos Arkiviisu !!!! Aivan uskomattoman kauniita kuvia  smitten. Milloinkahan ihmisellä on mahdollisuus ostaa alus jolla voi käydä katselemassa maisemia tuolla avaruudessa  :Smiley ? Jään odottelemaan sitä  smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #11 : 01.01.2008 19:08:17 »

Kiitos Arkiviisu !!!! Aivan uskomattoman kauniita kuvia  smitten. Milloinkahan ihmisellä on mahdollisuus ostaa alus jolla voi käydä katselemassa maisemia tuolla avaruudessa  :Smiley ? Jään odottelemaan sitä  smitten

Aivan - onneksi sinne pääsee "unitilassa" ainakin itse  käyn silloin tällöin saitsaamassa näitä maisemia - muistanpa yhdenkin "unen" kun olin avaruusaluksessa ja pääsin ihan kosketusetäisyydelle ...  Shocked  Cheesy   Wink - ja unessa matkakin taittuu valoakin nopeammin - melkoista teleportaatiota  Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #12 : 01.01.2008 19:18:18 »

Ja mitenkäs huomioni kiinnittyi näihin     :
Valopallot/"orbs" valokuvissa?
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9384.msg81511#msg81511

vaikka tässä:
 http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/0602/flamingstar_cfht_big.jpg

Shocked hmmm.

http://www.slimeland.com/images/pictures/Orbs.jpg

tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 01.01.2008 21:15:48 »

Öh,
Jupiterin kierto on 12 vuotta, joten 24 vuotta tarkoittaa toista paluuta. Taiskalla on jo neljäs paluu. Mainitsemasi 24 vuosi on minun mielestäni henkisen minän tiedostamisen aikaa. Oli elämä millaista tahansa, tällöin mielestäni vahvistuu tietoisuudessa se *oma tie* - ei niinkään maallisessa mielessä, vaan henkisessä suuntautumisessa. Sen paremmin en nyt osaa kuvailla tuota. Jupiter on hengen (sosiaalisen osan) kuvastin, se usein elävöittävä ja ideaalisempi osa elämää ja toimintaa.

Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 21:18:22 kirjoittanut SatAqu » tallennettu
taiska
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 01.01.2008 21:52:47 »

Kun olin 12- olin ujo mutta onnellinen (perhe, ystävät, sisarukset, harrastukset jne..)

Kun olin 24 - Sain juuri kolmannen lapsen ja olin todella onnellinen, kun sain olla lasten kanssa kotona  Smiley

Kun olin 36 - En muista mitä silloin oli  :Smiley

Maaliskuussa olen 48- Sisäisesti olen onnellisempi kuin koskaan, vaikka näin muuten ajateltuna murheita olisi vaikka muille jakaa  Grin . Jotenkin se vain se Sataqun mainitsema "oma tie" vain on auennut  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: