Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä tätä miestä vaivaa?  (Luettu 3166 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nippus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.06.2008 12:54:07 »

Heissan,
Kyselisin hieman teidän näkemystä ystävästäni. Kyseessä mies, joka tuntuu olevan kyllä niin pahasti kujalla oman elämänsä kanssa, että en tiedä mitä sanoa auttaakseni. Hän on seurustellut elämänsä aikana 12 kertaa, eli mitään 2 vuotta kauemmin kestävää ei ole syntynyt. Ja näistäkin kerroista 10 on päättynyt siihen, että ystäväni on tullut jätetyksi. Mies osaa olla todella hurmaava ja "osaa" naiset, omien sanojensakin mukaan taitaa omistaa ennemmin tippaleipä- kuin putkiaivot. Flirttaa vaikka lyhtypylväänkin kanssa, on taiteellisesti erittäin lahjakas ja älykäs, mutta myös toisaalta aikamoinen besserwisser, jopa ärsyttävyyteen saakka välillä.
Näkyykö kartassa jotain erityistä, mikä johtaisi tähän tilanteeseen, jossa naisia tulee kokoajan uusia ja mies itsekin sanoo olevansa aika hukassa sen kanssa, mitä haluaa, varsinkin parisuhderintamalla? Luulisi historian ja iän tuoman kokemuksen myötä oppineen jo tuntemaan itseään sen verran, että tietää, mitä haluaa... :Smiley Vai enkö minä nyt vaan ymmärrä miespoloa?  buck2

...Uranus? Jupiter?
« Viimeksi muokattu: 30.06.2008 13:26:03 kirjoittanut Nippus » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 30.06.2008 16:50:20 »

7. huonetta (avioliittoa, kumppanuutta) hallitsee Pluto, koska kärki on Skorpparissa. Kartalla taas Venuksen ja Pluton neliö, eli arvattavasti mies on suhteissaan erittäin intensiivinen, mustasukkainen ja hallitseva. Kyllä siinä naiset juoksevat jossain vaiheessa karkuun, varsinkin kun  uranus  möllöttää DC:llä. Muutoksia ihmissuhteissa, mutta veikkaampa kyllä että mies aiheuttaa ne itse tuolla plutomaisella käytöksellään...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.06.2008 21:03:30 »

eikun mieshän on tyypillinen Hermes arkkityyppi,(Hermes/ merkurius)
Niemi-Mattilaa luettu ja Hermes just illalla syynissä,
 mars merkurius yhtymä 7 huoneessa,
 merkurius vielä  jousimies:ssä, se ikuinen interreilaaja,
Aresta toki mukana marsin myötä,
"tyypillinen Hermes voi itse asiassa pelätä läheisyyttä,intiimiyttä ja sitoutumista.Tunteet vähän vierasta maaperää,seksi pinnallista,toimii parhaiten ilman sitoumuksia"
Hermes mies puhuu,jopa suomalainen,ja hurmaa puheillaan,
 mars skorpioni hoitaa sitten homman kotiin leikiten,
 jupiter rx  aspect_opp mars vahvistanee teemaa,
että poikaystävä vaan vähäksi aikaa,
Peter Pan,Don Juan ja Auervaaran arkkityyppi,
ja Juno (avioliiton asteroidi,sitoutuminen) on yhtymässä Uranukseen,
vaihtelu virkistää ja taas mentiin,
ja 7 huoneessa voidaan mennä avioon,ainakin kohdata ihmisiä,
mutta vasta 8 huoneessa sitoudutaan,
yhteinen pankkitili ja syvällinen seksi

tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 01.07.2008 06:11:08 »

Kiitos paljon vastauksista! Melko osuvaa tekstiä kirjoititte molemmat  laugh
Mies on antanut ymmärtää olevansa vähän niinkuin uhrin asemassa, ihmettelee eikä oikein ymmärrä, miksi ei pysty pitkiin suhteisiin. Itse en tunne miehen exiä tai muutakaan kaveripiiriä, joten mieshän voi tarinoida minulle lähes mitä tahansa nyyhkytarinaa. Itsestä tuntuu vaan siltä, että yhä enemmän ja enemmän näen hänen lävitseen... että varsinainen Auervaara tässä on kyseessä. Intensiivisyydestä  minulle on näytetty vain niitä positiivisia puolia, mutta kuulemma pahalle päälle sattuessaan kukaan ei halua olla sillä hetkellä samassa huoneessa, koska suuttumus ja vihamielisyys täyttää koko huoneen.
Ja toinen mielenkiintoinen piirre on selvästi nuoremmat naiset... exä oli 9 vuotta nuorempi ja nyt mies aloitti pikavauhdissa seurustelun 8 vuotta nuoremman kanssa. Ikäkriisiäkö?  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: