Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmeellinen puukko uneni, tulkintaa  (Luettu 3613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 01.07.2008 06:24:34 »

Näin unta jossa olin ihmisjoukon kanssa sellaisen korkean rautalanka-aidan takana. Ihmiset yrittivät kiivetä yli mutta turhaan.
Jostain ihmiset löysivät veitsiä, isoja puukkoja. Sanoin heille että leikatkaa aita auki niillä ja niin ihmiset tekivätkin, olin tyytyväinen että kaikki meni hyvin. Kunnes yksi heistä iski valtavan puukon käsivarteeni, se jäi törröttämään siitä.
Olin järkyttynyt ja ajattelin että vaikka yritin saada ihmiset tekemään hyvää niin homma meni ihan perseelleen.

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 03.07.2008 11:53:16 »

Sinä siis autoit muita ja kuinkas ollakkaan sait siitä kiitokseksi sontaa niskaan. Joskus unet saattavat meidät kasvokkain itsemme kanssa, joskus raadollisestikin ja täten palauttelevat meitä realiteetteihin. Ehkä unesi tällä tavoin muistuttaa sinua seurauksista jos teemme asioita kiinnittyen liikaa kiitokseen ja kunniaan. Muut kun eivät aina toimi niinku toivoisimme tai niinku "olisi oikein". 
 Uni voi myös kertoa pelostasi tai jostain kokemuksestasi joka liittyy tuohon asiaan. Ehkä pelkoon kiitoksen unohtamisesta tai sitten pelkoon kateudesta joka saa ihmiset kiitoksen sijasta puukottamaan sinua "selkään" ja kääntymään sinua vastaan. 
 Tästä tulee vahvasti mieleen asetelma minä vs muut ja epäoikeudenmukaisuus, siihen liittyvät asiat, ehkä muistot. Liittykö unesi ja sen sanoma sitten työpaikkaan vai mihin osaan elämään tiedät sitten itse Smiley.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 03.07.2008 11:56:33 »

Kiitos Norna  Smiley

Sanasi kuulostavat järkeviltä ja saivat minut ajattelemaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: