Jaa´a, mitäköhän tässä tapahtuu ja mistähän tuuli puhaltaa purjeisiini...
Tulipa käteeni tuossa taannoin tarot pakka ja vaikka koskaan en ole tuntenut veto tai halua, tämä "poltti" kättäni. Pakko se oli ostaa
Jostakin syystä pakka oli aikaa yöpöydälläni ja siihen ei tehnyt mieli koskea katsomis mielessä... kuvia ja mukana tullutta vihkosta kylläkin katselin. Nyt tuossa nostin sekoitettuani pakkaa eräänä kuulaana aamuna aamukahvetta särpiessä pihalla klo:05
Ajattelin, jotta mitäs minä sinulla teen Sain kaksi miekkaa -opaalin
Niin, siis minun pakani on jalo- ja korukivipakka (kas, kummaa
)
...tuosta lyhykäisesti ajattelin näin; totuutta varten etsintääni, sisäisen äänen vahvistamiseen ja että luottaisin siihen enemmän...
No, nyt kysäisin äsken koskien elämääni laajemmin, mihin mennään?
...sain kuoleman -ametistin
ja kaulassani on killunut ametisti kide ja päiviä
...muutosta jopa sairautta tai kuolemaa, äkillisiä loppuja. Uuden alkua ja auttaa näkemään ongelmat, jotka kaipaa muutosta... auttaa intuitiota, pitää kohteen näkyvissä ja tuo rauhaa kuulla sisäistä ääntä.
Hieman tästä hämmentyneenä kysyin, jotta mihin lähinnä kohdistuen?
Sain maljojen 5. -charoiitti
...menttaalitasolla siis mennään... vahvan henkisen kehityksen tiellä pitäjän omaava kivi energialtaan. Auttaa myös putsaamaan pöydän.
Sitten vielä tarkka kysymys. Hajoaako siis elämäni?
Sain vaunut -sugiliitti
...opettaa inhimillistä ja spirituaalista tasapainoa, olemaan tasapainossa itsensä kanssa... voimistaa chakrojen välistä toimitaa ja laajentaa tietoisuutta. Ei niille, jotka eivät ole valmiita muuttumaan ja muuttamaan itseään.
Kaikki ovat sinertäviä kiviä, paitsi sugiliitissa punertava sävy ja merkityksiltään myös kivimaailmassa samantyyppisiä. Nyt minua hieman kutittaa vatsanpohjasta... pistänkö kuoppaan tuollaiset pelottelijat?