Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudet energiat parisuhteessa  (Luettu 18152 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 13.07.2008 12:13:45 »

Asiasta toiseen RV, saanko kysyä mitä oli sinulla AP kartalla kun tapasit tuon herran?

Katsoin täältä astrosta planeettaohituksista miltä karttani näytti tuona päivänä kun kohtasimme 12.2.08. Saatko siitä tarvitsemasi tiedot? Minä kun olen aika tietämätön näistä astrologisista kartoista, auringon paluukartoista ym...  Grin Ei ole ollut tarpeeksi innostusta perehtyä  Embarrassed vaikka astrologia sinällään ilmiönä kiinnostaakin.

Tässä kuitenkin tuon päivän ohitukset kartallani:

uranus yhtymä  venus
 neptunus  aspect_sex merkurius
 venus aspect_squ merkurius
 jupiter aspect_sex jupiter
 pluto aspect_opp saturnus
 saturnus aspect_tri aurinko
 mars aspect_tri uranus

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #31 : 13.07.2008 12:15:06 »

Ahaa, no Uranus teki sen ainakin konjunktiolla Venukseen. Ja mitäs muuta. Jupiter sext Jupiter. Kiinnostavaa. Yhtä kiinnostavaa kuin minun mahdollisuuteni kokea itseäni nyt kerta kaikkisesti ilman toista (noo vähän omaa valintaa, puhun kuitenkin sielukumppanien/seksikumppanien välisestä erosta), mikä on ehkä se Pluton toinen heitto.. ensimmäinen tuli suhteen muodossa viime syksynä..

Astroja kannattaa siinä mielessä vähän katsella, että voi arvioida mitä seuraa, esim Elämänilolla tuli aikamoiset planeettakasaumat oliko se juuri 7-huoneeseen vai vitoseen.

Jep jep. Mutta aika erilaisia kuvioita kuin minulla!  Cheesy smitten
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 12:18:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: