Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tokyoon joulukuussa?  (Luettu 5341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 18.07.2008 01:32:10 »

Minulle tarjoutui ajatuksen kannalta mahdollisuus lähteä Tokyoon joulukuussa jouluksi ja uudeksi vuodeksi, kun ystäväni suuntaa sinne eikä halua lähteä matkaan yksin. Rahatkin olisivat mahdollisesti järkkääntymässä, kun kotitalo olisi menossa myyntiin ja koska se on meidän lasten nimissä saisimme siitä vähän rahaa (semmonen pieni vanha mökkerö ei kamalasti rahaa tuota, aahahah xD)

Mutta kuitenkin! Korkeimmat voimat eivät ole päästäneet minua tähän mennessä kertaakaan ulkomaille, eivät edes Ruotsiin tai Viroon. Aina kun matka on ollut suunnitteilla vastaani on tullut minusta riippumaton este, jonka takia en pääse matkaan. Uskoisin tämän johtuvan siitä, että minun on tarkoitus tässä elämässä viettää loppuelämäni muualla kuin Suomessa, enkä pääse rajojen yli edes maistamaan muita maita ennen kuin Suomessa on asiat hoidettu purkkiin. Tätä näyttäisi karttani, intuitioni ja iki-ihanan Sawottarenkin näkemykset.

Mietinkin nyt saisinko jonkinasteisen erikoisluvan lähteä ystäväni seuraksi. Olen halunnut Japaniin viimeiset 11 vuotta, mutta toisaalta juuri nyt on olo, että en pahastu, vaikka en sinne tällä kertaa pääsisikään. Pääsen sinne tulevaisuudessa, kenties jopa asumaan joksikin aikaa ainakin.

Tuleeko kenellekään mitään kutinoita matkasta, onnistuisiko se?
Yritin nostaa itselleni korttia, mutta sieltä tuli vaan kehotus kuunnella intuitiota ja sitä en osaa kuunnella, kun olen yhtä aikaa sekä innoissani että huolissani tästä mahdollisuudesta matkaan!

Laitan tämän tänne ihan omaksi kysymyksekseen, niin kukaan selvänäkijä ei suotta saa liikaa vaivaa minusta, kun kysymyksellä ei sinänsä ole mikään hätä. Vastatkoon se kuka ehtii ja haluaa, useampikin näkemys ja ajatelma otetaan vastaan! ^___________^
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2008 09:05:54 »

Kuka on se korkeampi voima joka sinua sallii tai estää? Sinun sisäinen jumaluutesi vai joku ulkoinen? Jos se on sisäinen, niin kai se menee niinkuin kuuluu? Jos ulkoinen.. millainen on jumalakuvasi, kuka sinun asiasi päättää? Itse ajattelen asiat nyt sopimuksina..

itseäni ei haittaisi jos en pääsisi sinne.. en välitä Japanista. Kaikki matkani yleensä tapahtuvat ja ovat hyviä ja ajattelen myös muuttavani aikanaan, tiedän jo suunnilleen mitä teen (JOS haluan toteuttaa sen suunnitelman).
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2008 10:22:52 »

Yritä löytää tasapaino itsessäsi. Jos olet huolissasi matkasta,niin se ei luultavasti tule toteutumaan.(jos jo valmiiksi pelkäät sitä ja ajattelet niin...)
Mutta jos olet enemmänkin innostunut,niin se luultavasti tulee toteutumaan. Cheesy
Kumpi fiilis sinulle tulee päällimmäsenä/ensimmäisenä mieleen kun matkaa ajattelet? angel
Innostus vai huolestus?
Älä anna entisten epäonnistumisten kaihertaa enää,tämä on aivan uusi,erilainen mahdollisuus.
Yritä nähdä tämä mahdollinen matka eritavalla... onnistumisena...
Mieti,että "minä menen Japaniin",äläkä että "Menenköhän minä mahdollisesti Japaniin?"
Jos mietit noin kuin tuo toinen lause,
niin silloinhan oikein annat jonkun muun vaikuttaa siihen,tai odotat että siihen tulee joku este.
Kortiksi Sinulle nousi Miekkojen Nelonen:
Miekkojen Nelonen edustaa pysähtymistä,rentoutumista ja meditaatiota.Tämä kortti
symboloi myös vetäytymistä yksinäisyyteen,puhdistautumista sekä tasapainon löytämistä.
Miekkojen Nelonen on parantamisen ja parantumisen kortti,joka antaa mahdollisuuden toipua
menneisyyden koettelemuksista.
Neuvo: Järjestä itsellesi aikaa olla yksin.Rentoudu,meditoi ja anna itsellesi mahdollisuus
nähdä asiat uudella tavalla.Anna kehosi ja mielesi levätä ja kerätä uusia voimia.Jos
mahdollista,koeta viettää pieni hiljainen hetki joka päivä.
On hyvä löytää sellainen paikka ja aika vuorokaudesta,jolloin voit karistaa kaikki
kiireet ja huolet mielestäsi.
Puhdistaudu niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja pidä itsestäsi hyvää huolta.
Älä kuitenkaan piiloudu liiaksi yksinäisyyteen ja eristäydy muista ihmisistä.
Meditaatio: Annan parantavan energian vaikuttaa itsessäni.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.07.2008 13:15:34 »

itselle tuli tuntuma että tälle matkalle pääsisit lähtemään...siinä matkassa on jotain joka tulee olemaan osa oman sielunsuunnitelmasi toteutumista.palaat kuitenkin vielä takaisin tänne suomen kamaralle mutta matka tuo sinulle jotain joka auttaa saamaan täällä jotkin asiat päätöksen aivan uudesta näkökulmasta.sanoisin myös että tämän jälkeen palaat myös vielä ulkomaan kuvioihin ainakin jollain tasolla.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.2008 19:10:38 »

Kiitoksia vastauksista!

Se voima, joka on estellyt matkalle lähtöä, on vain se normaali Universaali voima, maailman rytmi. Meillä on vapaa tahto luoda asioita, mutta meidän täytyy muistaa myös kunnioittaa maailman rytmiä. Jos taistelee sitä vastaan tulee vain pettyneeksi ja surulliseksi. Jos ymmärtää, että kaikelle on tarkoitus, myös sille, että en pääse sinne matkalle vaikka teen affimiraatioita ja päätän että lähden, niin silloin matka ei ole vielä ajankohtainen minulle. Universaali voima on kuitenkin minua viisaampi ja tietää asioiden oikeat ajankohdat minua paremmin, joten luotan siihen ^________^

Sain tänään sen verran varmistusta, että lentoliput eivät olisi kamalan kalliita joulukuussa (verrattuna nykyhetken hintoihin) ja äitikin soitteli, että talo joudutaan myymään, joten rahaakin olisi tulossa.

Ajatuksia edelleen saa heittää, ihan matkusteluunkin liittyen, jos niin tahtoo! laugh Palaan noihin Kengururotan ihaniin kysymyksiin, kunhan käyn saunassa Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.2008 19:16:57 »

No niin, hommahan on jo hoidossa. Itselläkin ollut varsinainen oivallusten päivä. Kun ensimmäistä kertaa kuulin sielunsopimuksista, kaikkeuden ajoituksista jne ne olivat minusta ihan huuhaata. Mutta siltä nyt tuntuu että näin se on. Egon tasolla ei aina ymmärrä miksi tulee jotain esteitä, sielun tasolla kyllä. Se vaan vaatii paljon enemmän tiedostamista.

Tänään on hyväksymisen ja ilon päivä, mikään ei ole mennyt väärin, seikkailu jatkuu. Vaikka eräs ovi oli kiinni, toiset aukeavat sitten.. 

Hauskaa matkaa Japaniin sitten, itse tutustun Kaukoitään paljon myöhemmin (ensin Eurooppa, Jenkit, Et Amerikka, Lähi-Itä..)..
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 19:21:57 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #6 : 18.07.2008 19:57:41 »

Atha, nousukauriina Jupiter vaikuttaa sinuunkin voimakkaasti tänä vuonna. Jupiter symbolisoi mm. kaukomatkailua joten siihen nähden sanoisin että matka toteutuu.  Smiley

Mutta älä nyt ystävä hyvä lähde hakemalla hakemaan mitään esteitä jotta matkasi ei toteutuisi, koska niinkuin varsin hyvin tiedät niin negatiiviset ajatukset alkavat elää omaa elämäänsä jos antaa niille vallan.

Sinuna luottaisin matkan toteutumiseen. Mahtaakin olla hieno elämys.  Wink

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.07.2008 20:27:20 »

En lähde etsimään ongelmia matkan toteutumisen esteeksi, lupaan! Grin Ajattelin kirjoittaa Aarrekarttakirjaan vielä matkasta toiveen tuonne energiatasolle. Halusin kysellä teidän tuntemuksia matkan suhteen, koska minun pitäisi hoitaa ennen matkaa sellaiset asiat kuin passi ja rokotukset ja olisi ikävää, jos ne hankkisi sitten syyttä suotta, kun kummatkaan eivät ole (opiskelijalle) mitään erityisen halpoja juttuja. Lentoliputkin pitää varata useita kuukausia etukäteen, ahaha!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 18.07.2008 20:47:19 »

Ja Kengururotalle kiitos tarotista! ^__________^ Kortti korostaa hyvin sitä omaa tuntemustani, että koska ajatus on vielä ihan uuni tuore (pari päivää vanha) on turha hötkyillä. Sen sijaan otetaan rennosti ja mietiskellään eli minun tapauksessa piirrellään, luetaan ja kirjoitellaan kaikessa rauhassa.

Koska olen ikääni nähden pitkäaikainen ja suuri japanilaisen kulttuurin ystävä, olen tietenkin hyvin innoissani matkasta!  laugh Toivoisin, että voisin hyödyntää matkaa jotenkin syksyllä alkaviin opiskeluihin, sillä tiedän että meille tulee vieraiden kulttuurien taidekurssi osana pakollisia opintoja. Enkä ole tosiaan ylittänyt Suomen rajoja edes risteilyn merkeissä, joten ulkomaanmatka maapallon toiselle puolelle olisi hauska ensimmäinen ulkomaanmatkakokemus Grin Suunnittelin jo, että otan viimeinkin sen uuden hiuslookin Tokyossa, kun siellä parturit ovat huomattavasti Suomen hintatasoa halvempia.

Nyt pitää vaan opetella sitten nuo kirjoitusmerkit, jotta osaa edes vähän lukea ja opetella sanomaan, etten osaa puhua japania kuin ihan, ihan vähän.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: