Minulla astrologia on kulkenut jollain tavalla matkassa ihan teinistä lähtien, välillä se on kiinnostanut enemmän ja välillä vähemmän. Pikkuhiljaa olen mahdollisuuksien ja motivaation mukaan tutustunut uusiin aihepiireihin, joita astrologiassa todellakin riittää! Sen mahdollisuudet jaksavat vieläkin yllättää aina uudestaan.
Harrastuksessani on ollut selkeästi intensiivisempiä kausia, jotka yllättäen ovat myös nähtävissä transiiteista.
Yksi sellainen alkoi suunnilleen niihin aikoihin kun Sepon ensimmäinen foorumi perustettiin ja on kestänyt siitä asti.
En välttämättä katsele karttoja päivittäin - en aina edes viikottain - mutta aina silloin tällöin kurkkaan, kun tulee joku pohdittava aihe mieleen tai joku kysyy jotain asiaa. Seuraan tämän foorumin lisäksi kolmea muuta suomenkielistä astrologiapalstaa tai -keskusteluryhmää sekä satunnaisesti myös ulkomaisia. Suomen astrologiseen seuraankin olen kuulunut jonkin aikaa, tosin sen järjestämissä tapahtumissa en vielä ole kertaakaan käynyt. AstroLogos-lehteä luen mielenkiinnolla ja matkoilla yritän aina bongata astrologia-aiheiset lehdet ja kirjat kirjakaupoista.
Ystäväpiirissä aika harva tietää tästä harrastuksestani ja hyvä niin.
En jaksaisi tulkintapyyntöjen tulvaa, eikä ystävistäni monikaan ole aiheesta oikeasti kiinnostunut. Astrologia on enemmän sellainen "oma maailmani" (Kaloilla täytyy aina olla joku "maailma" jonne paeta...) ja kaverien kanssa tehdään muita juttuja.
Valonkantaja, myös minusta täällä on huippuja ihmisiä!
Astrologia- ja muukin tietämys on laajentunut kohisten, kun täällä laitetaan tiedot jakoon.