Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: minun entinen elämä?  (Luettu 4121 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vsl
Vieras
« : 03.08.2008 11:01:18 »

Te  jotka olette viisaampia,näettekö mikä minä olen ennen ollut?
Itsestäni tuntuu että olen tehnyt jotakin pahaa ennen kun nyt niin kärsin. Sad
Tuntuu että kaikki menee huonosti,teen jatkuvasti vääriä valintoja.
Työ rintamalla menee huonosti,tykkään kyllä työstä mitä teen mutta en työpaikasta!
Olen hakenut,hakenut ja hakenut useaan paikkaan,soittanut mutta aina tullut torjutuksi. Sad
Milloin on minun vuoro kokea onnistumista?
Olen aina huonolla tuulella ja ärtynyt kun mitään hyvää ei minulla tapahdu.
Olenko syntynyt huonojen tähtien alla?
Luin omaa horoskooppiani siinä luvattiin tälle vuodelle suuria muutoksia työn suhteen?
Minun eteeni tulee uusia työ mahdollisuuksia useita....Olen nyt odotellut niitä :(mutta mitään ei ole kuulunut.Miksi minä en koskaan onnistu missään?Olenko tosiaan niin huono ihminen?
Auttaaka Te jotka ymmärrätte angel
tallennettu
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*

luon itse oman onneni - joka päivä

Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2008 15:03:09 »

Kyse on ajatuksista.
Jokainen ihminen luo itse itselleen olosuhteet, joissa elää. Kyse on ajatuksista ja niiden luomista odotuksista.
Maailmankaikkeuden energia toimii odotustesi mukaisesti.
Jos et pidä työstäsi, mieti mistä se johtuu. Onko syynä työilmapiiri, ihmiset siellä? Vaihtoehtoina on vaihtaa työpaikkaa, tai lähettää valoa työpaikkasi ihmisille. Jos olet käynyt reikikurssin, reikitä heitä salaa. LUO työpaikallesi hyviä odotuksia mielessäsi.Kuulostaa pölöltä, mutta se toimii.
Jos koet tulleesi torjutuksi, kysy itseltäsi, odotitko tulevasi torjutuksi? Peloilla on ärsyttävä tapa toteutua.
Et ole syntynyt huonojen tähtien alla, koska ei ole olemassa huonoja tähtiä, vaan vain tähtiä. Et ole huono ihminen, tämä on vain odotus, jonka olet itsellesi luonut, tietynlainen "syy", joka estää sinua etenemästä. Olisiko mahdollista, että uskot olevasi huono, ei ihme ettet menesty.  Mikään tuosta ei ole totta. Menestyt, jos uskot siihen. Korjaa ajatukset, jotka sanovat ettet pysty. Ala uskomaan ihmeisiin,niin niitä alkaa tapahtua.

mitä tulee entisiin elämiin, niin niitä en ainakaan vielä näe.
Olen itsekin koittanut pohtia mistä olen tänne tullut, sillä en pelkästään suomesta ainakaan ole, sen verran erilainen kuitenkin. Uskon, että näitäkin asioita tulee eteeen pikkuhiljaa. jos joku täällä osaa kertoa enemmän, niin hyvä.
 Uskon silti, että SINÄ ITSEKIN  PYSTYT ja Voit  miettiä, missä olisit voinut viettää edellisiä elämiäsi. sulje silmäsi, mieti, missä näet itsesi. Mieti mistä uneksit usein, onko sinulla tiettyjä kiinnostuksen kohteita. Pikkuhiljaa sekin pieni palapeli selviää. Smiley

kaikkea hyvää ja valoa elämääsi!

Missisdarcy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: