Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskooppien yhteensopivuudet.  (Luettu 50469 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lover_
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.01.2009 11:13:59 »

Mä en tiedä mihin tai kenelle mä tästä kirjoittaisin, mutta haluisin tietää et mitkä on kaikkein yhteensopivimpia merkkejä ja että ku mä oon itse kaksonen niin skorpioonit on aina vedonnu muhun tosi pahasti enkä tiedä miksi... Niin olis kiva tietää että voisko koskaa kaksosen ja skorpparin suhde toimia? Olis tosi ihanaa jos joku vastais tähän! Smiley
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.01.2009 19:25:53 »

Itse katson sopivuuksia aina ekaksi Saaganetistä. Se poikkeaa pieniltä osin valtavirrankäsityksistä mutta itse samaa mieltä olen aina ollut.
http://astro.saaganet.org/skorpioni.php (mene sivun loppuun)

skorpioni ja kaksonen ei oo kauhean hyvä pitkällä tähtäimellä. tästä minulla on ihan omakohtaistakin kokemusta. Sopivuuteen tietysti vaikuttaa paljon muutakin kuin aurinkomerkki.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2009 11:32:26 »

Hei Lover_!

Vaikkei aurinkomerkit niin kauhean hyvin yhteen sopisikaan ( skorpioni erittäin intohimoinen,  kaksoset taipuu pinnallisuuteen), niin kahden horoskoopin synastria voi antaa odottamattomia vastauksia. Lue lisää täältä: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=26722.0

Kahden ihmisen yhteensopivuuteen vaikuttaa niin moni muut tekijä kuin pelkästään vain aurinkomerkit.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.02.2009 11:55:50 »

no jos katotaan pelkästään aurinkomerkkien mukaan niin itse olin semmoset 19v ja rapiat päälle kaksosmiehen kanssa naimisissa...ite olen tietty skorppari...rakkaus vaan loppu mutta edelleen pystytään olemaan samassa huoneessa... Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: