T-H
|
|
« : 11.08.2008 13:40:45 » |
|
Tervehdys! Olen Tuuli-Hiuksissa, uusi astroilija. Horoskoopiltani olen oinas. Nimimerkkini sopii hyvin kuvaamaan itseäni P.S Olen Intiaanikuvataiteilija Ja jos joku täällä on henkeen ja vereen Intiaanifani, niin mulle voi laittaa yksäriä tulemaan. Nimittäin "meillä" on oma Lännen foorumi jossa käsitellään erittäin laajastai Intiaanikulttuureja!
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 15:43:17 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa »
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1 : 11.08.2008 14:58:14 » |
|
Tervetuloa Tuuli-Hiuksissa! Niin...et siis käytä pipoa? :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #2 : 11.08.2008 15:06:26 » |
|
Hei, Esmiralda! Käytän pipoa vain erittäin raivokkaan tuulenpuuskan yhteydessä Oikea totuus miksi valitsin tuon nimimerkin on se, että se kuvastaan Intiaaniminää. I love native indians
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3 : 11.08.2008 15:35:40 » |
|
Minä kans! Täällä onkin monta intiaaneista kertovaa topikkia, joihin voit osallistua.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #4 : 11.08.2008 15:40:20 » |
|
Minä kans! Täällä onkin monta intiaaneista kertovaa topikkia, joihin voit osallistua. IHANA, siis taivaallisen IHANA tietää. Nyt kysynkin, että MISSÄ, MISSÄ on INTIAANIAIHEISET topicit??
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #5 : 11.08.2008 18:42:45 » |
|
Tuohon ylhäälle voit laittaa hakuun sanoja (Haku)!
Ehkä vähän liioittelin juuri topikkien nimien suhteen, mutta seur. aiheista mm. löydät intiaaniviisautta:
Kunniaosoitus Intiaaneille
Läikähdys sydämessä
ja muissakin aiheissa livahtelee...
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #6 : 11.08.2008 19:50:09 » |
|
Tervetuloa Tuuli-Hiuksissa Toivottelee intiaanisieluinen Ippuska
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #7 : 12.08.2008 06:15:10 » |
|
Tervetuloa Tuuli-Hiuksissa Toivottelee intiaanisieluinen Ippuska Kiitoksia Ippuska! Ootko muuten käynyt siellä Tampereella Punanaamio liikkeessä, sieltä kun saa intiaaniasuja? Itse tilasin sieltä Cheyenne naisen asun. Kyllä tuntui kuin olisi "kotonaan" siinä asussa
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #9 : 12.08.2008 10:17:04 » |
|
Oi,intiaanit on tosi lähellä minunkin sydäntäni Tervetuloa joukkoon!!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 17.08.2008 15:09:42 » |
|
Heippulis! Kiva tietää, poikani on osaksi intiaani (kenties 1/4 ) ja tuohon aiheeseen en ole yhtä maya-intiaani-kirjaa enempää perehtynyt.. Niin, no totta puhuen, en ole lukenut edes sitä kirjaa..Tuollahan tuo hyllyssä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #11 : 17.08.2008 15:31:26 » |
|
Heippulis! Kiva tietää, poikani on osaksi intiaani (kenties 1/4 ) ja tuohon aiheeseen en ole yhtä maya-intiaani-kirjaa enempää perehtynyt.. Niin, no totta puhuen, en ole lukenut edes sitä kirjaa..Tuollahan tuo hyllyssä [/quote OK. Ei kun vaan tutustumaan intiaanien elämään, jos aihe kiinnostaa.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #12 : 22.08.2008 11:36:50 » |
|
Lisää oinaita Tervetuloa vain.
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #13 : 22.08.2008 12:06:03 » |
|
Kiitoksia eppana
|
|
|