Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: n leijona nouseva rapu.m rapu nouseva leijona.  (Luettu 3683 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jupiterinkuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« : 21.08.2008 14:17:35 »

olen saanut uuden ystävän :)kommunikointimme sujuu hyvin,vaikka taidamme olla kuin yö ja päivä ???en ole nähnyt tämän miehen karttaa eli muista astelmista ei vielä hajuakaan ;)intohimoa  meidän väliltä tuntuu kyllä löytyvän...muttamutta oiskohan tässä vielä jotain muuta.pikkusen minnuu kyl arveluttaa,aivan kuin joku yrittäisi varoittaa.. ???auttaisiko joku Smiley
tallennettu

aurinko,mars leijona.kuu,merkurius,venus,pluto,vesta neitsyt.nouseva rapu.keltainen lunaarinen aurinko.metalli koira.sekhmet
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #1 : 22.08.2008 10:27:31 »

Kyllähän tuo Leijonan ja Ravun suhde näyttää toimivan vaikkei heti uskoisi - isäni on Leijona ja äitini Rapu, heillä avioliittovuosia kohta täynnä jo 26 vaikka tuntuukin että kokoajan nahistelevat jostain. Molemmat nousevia Neitsyitä, isäni on lisäksi kuu-Rapu ja äitini kuu-Härkä, joten varsin maanläheistä porukkaa loppupeleistä.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
jupiterinkuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #2 : 22.08.2008 19:43:30 »

 kiitos vastauksestasi dissolve:)mut nyt kun olen keskustellut kyseisen rapu miehen kanssa tuntikausia,huomaan että mun energia ei riitä hänen parantamiseen. :-\itsekin olen jonkun suuren muutoksen vietävänä enkä voi hajoo moneksi. Huh
tallennettu

aurinko,mars leijona.kuu,merkurius,venus,pluto,vesta neitsyt.nouseva rapu.keltainen lunaarinen aurinko.metalli koira.sekhmet
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: